číslo ulíc mi nehovorí nič, no poradiť viem určite 2 varianty. Najvhodnejšie je nastúpiť na autobus linky č. 12 alebo 36 na zastávke Nová nemocnica v smere na Hlavnú poštu a zastávky Slovenský rozhlas (linka 12 aj 36) a Alžbetina (len linka 12), Rektorát UPJŠ už sú na Moyzesovej.
Potrebujem poradiť. Potrebujem sa dostať z ulice Trieda SNP 140 na ulicu Moyzesova 17 v pondelok 5.9.2011 v čase 7:30-7:50. Nieviem na akú linku nasadnúť. Kde nasadnúť a kde vystúpiť? Hľadám spojenia a nič nemám. Vopred ďakujem za informácie.
K zastávke PFB pri plavárni - zastávka je rok hotová, z ničoho nič sa ju rozhodol DPMK sprevádzkovať trvalo /ako zastávku na znamenie - neviem, či je to rozumné/ ale rozhodol sa tak zrazu, že o tom niektorí na úseku dopravy v DPMK ani dnes nevedia. Nehľadiac na fakt, že to ani nik stavbe neoznámil, aby sa vyznačilo vodorovné DZ. A problém troleja - ten je v celom úseku od križovatky Palackého - Jantárová až po podjazd/padajúci stĺp, zle vedená stopa/, takže pri prechádzaní trolejbusu križovatkou ten zaberá obidva jazdné pruhy pre odbočenie vľavo, a ešte tu väčšina trolejbusárov jazdí 5km rýchlosťou, takže normálne tu odbočí na zelenú tridsať áut, keď ide od NO trolejbus, tak ten a maximálne desať IAD. Spätná výhybka do NO bola zle osadená, ale to je problém toho kto ju tak navrhol a osadil. A preto sa stopa plánuje už rok preložiť, a nič sa nedeje. Aj tu zverejnený výrez z projektu poukazuje na zlé vedenie stopy, na štvorpruhovej komunikácii je vedená nie stredom, ale nalepená na západný okraj k stredovému ostrovčeku. Niekto asi nevidel na východnom okraji komunikácie navrhovanú novú zastávkovú niku....
Ohľadom spojenia po Watsonovej musím pochváliť atraktívny 5/6´ interval v špičkách. A čo sa týka linky 55, tak tam nie je problém zaviesť v pásmovej prevádzke spoje s jazdnou dobou 10´ v meste, ale z okrajových častí sa do centra musí jazdiť priamo, hoc aj súbežne s inými linkami. Tým narážam aj na linky 13/52 (ale aj ďalšie), ktoré sa neefektívne udržujú pri živote a namiesto nich sa škrtne polovica nočných víkendových spojov. ? Už dávno sa mohli linky 12, 13, 24, 25, 31, 52, 56 skrátiť z "valalov" po prvú električkovú/"mestskú" zastávku. Aj 55-ku by som od Tesca na Furču a 51-tku v celej dĺžke škrtol a ich vkm presunul na 71, 72/10. K 30-tke sa radšej nevyjadrujem.
Informačné letáky o zmene cestovných poriadkov sú ž vonku, čo som skutočne prekvapený. Len mi nedá nepozastaviť sa nad tým, ako nezmyselne sú napísané.
"... dochádza od stredy 1.9.2011 k nasledovným zmenám cestovných poriadkov:
Linka číslo 18 bde od 5. Septembra 2011 premávať v skrátenej trase..."
Potom nasleduje informácia bez konkrétneho dátumu (čiže to platí od prvého?) a v ďalšom bode je opäť 5. september.
Vysvetlí mi to niekto?
už to nebudem viackrát opakovať.
Išiel som 5 (slovom päť) zastávok aj s Cassovarom a Emtest mi vrátil kredit ako by som išiel 4 zastávky. Zjavne nepočítal zastávku Cassovar, aj keď ju normálne ohlásil a stál na nej. Chyba nebola nikde, riadne hlásil každú zastávku. Trvalo to minimálne celý august. ?
aj zahlásilo nám MMM keď si vystupoval? Lebo nedávno sa mi na 36ke stalo, že na Považskej Emtest zmrzol a šli sme až na ťahanovce s ýým, že nasledujúcu písalo Cassovar. Či to nebol nejaký taký prípad.
Viem o tom, že DPMK kúpilo nové Citelisy z Efonfov vďaka tomu, že vyradilo aj posledné Ikarusy 280. Nefungovalo by to aj pre električky takým istým spôsobom? Keby sa vyradili tie električky, ktoré spotrebujú najviac el. energie na 1 km a nahradili by sa novými napr. električkami Vario, tak by to splnilo podobný účel ako s tými Ikarusmi. Nevyznám sa do toho, tak ak niekto áno, vysvetlite mi to prosím Ďakujem
vzbura? V slušnej firme sa dáva hoci aj výpoveď za neplnenie si pracovných povinností.
Inak, tá zastávka bola vybudovaná v rámci výstavby Auparku? Ak áno, tak to sa vôbec nemyslelo dopredu na to, že bude potrebné preložiť trolejové vedenie?
Citar