Ohľadom spojenia po Watsonovej musím pochváliť atraktívny 5/6´ interval v špičkách. A čo sa týka linky 55, tak tam nie je problém zaviesť v pásmovej prevádzke spoje s jazdnou dobou 10´ v meste, ale z okrajových častí sa do centra musí jazdiť priamo, hoc aj súbežne s inými linkami. Tým narážam aj na linky 13/52 (ale aj ďalšie), ktoré sa neefektívne udržujú pri živote a namiesto nich sa škrtne polovica nočných víkendových spojov. ? Už dávno sa mohli linky 12, 13, 24, 25, 31, 52, 56 skrátiť z "valalov" po prvú električkovú/"mestskú" zastávku. Aj 55-ku by som od Tesca na Furču a 51-tku v celej dĺžke škrtol a ich vkm presunul na 71, 72/10. K 30-tke sa radšej nevyjadrujem.
Informačné letáky o zmene cestovných poriadkov sú ž vonku, čo som skutočne prekvapený. Len mi nedá nepozastaviť sa nad tým, ako nezmyselne sú napísané.
"... dochádza od stredy 1.9.2011 k nasledovným zmenám cestovných poriadkov:
Linka číslo 18 bde od 5. Septembra 2011 premávať v skrátenej trase..."
Potom nasleduje informácia bez konkrétneho dátumu (čiže to platí od prvého?) a v ďalšom bode je opäť 5. september.
Vysvetlí mi to niekto?
už to nebudem viackrát opakovať.
Išiel som 5 (slovom päť) zastávok aj s Cassovarom a Emtest mi vrátil kredit ako by som išiel 4 zastávky. Zjavne nepočítal zastávku Cassovar, aj keď ju normálne ohlásil a stál na nej. Chyba nebola nikde, riadne hlásil každú zastávku. Trvalo to minimálne celý august. ?
aj zahlásilo nám MMM keď si vystupoval? Lebo nedávno sa mi na 36ke stalo, že na Považskej Emtest zmrzol a šli sme až na ťahanovce s ýým, že nasledujúcu písalo Cassovar. Či to nebol nejaký taký prípad.
Viem o tom, že DPMK kúpilo nové Citelisy z Efonfov vďaka tomu, že vyradilo aj posledné Ikarusy 280. Nefungovalo by to aj pre električky takým istým spôsobom? Keby sa vyradili tie električky, ktoré spotrebujú najviac el. energie na 1 km a nahradili by sa novými napr. električkami Vario, tak by to splnilo podobný účel ako s tými Ikarusmi. Nevyznám sa do toho, tak ak niekto áno, vysvetlite mi to prosím Ďakujem
vzbura? V slušnej firme sa dáva hoci aj výpoveď za neplnenie si pracovných povinností.
Inak, tá zastávka bola vybudovaná v rámci výstavby Auparku? Ak áno, tak to sa vôbec nemyslelo dopredu na to, že bude potrebné preložiť trolejové vedenie?
mam namysly tie informacne plagaty, ktore su na kabine vodicov v busoch. ktore su aj v ANG aj v slovencine, farebne.. pri 4zastavkovom listku je piktogram slnce aj mesiac co vo vysvetlivkach znamena ze listok plati aj na nocak aj na denny spoj
Ak berieme, že Tarifa je návrh jednej strany na uzatvorenie prepravnej zmluvy (a nástup prepravcu do vozidla je jej akceptácia), neobstálo. Zmluva totiž musí byť v Slovenčine, čo aj je, alebo ak je dvojjazyčná, musí byť notársky overená. Ak by aj toto malo byť sporné, pod každým výňatkom je odkaz na plné znenie Tarify a Prepravného poriadku na webstránku DPMK, podľa ktorých sa prepravná zmluva zatvára. Neviem ktorý leták/plagát má slečna Abcdefgh na mysli, ale pochybujem, že spĺňa všetko, aby mohol byť pokladaný za súčasť zmluvy. Je to len sfušovaný informačný plagát pre cudzincov.
veteran