Keď pán dopravný expert sám videl, ako dopadol návrh presadiť zapustenie jedinej jednej cesty do zeme (pričom pár metrov od nej dokázali vykopať 20 metrovú jamu kvôli parkovisku), myslím, že tej podzemnej električke o ktorej hovorí neverí ani on sám ?
Orgán ŠOTD neschvaľuje dráhy ako také. A podľa mojich info pán 1/6 pracuje na ministerstve, ktoré
1.nie je orgán ŠOTD,
2. nie je správny orgán 1. stupňa vo veciach špeciálnej dráhy.
Nestačila. Keďže ako v prípade MAGLEV-u tak aj v prípade Schwebebahnu sa jedná o monoraily, tak nemôžu mať Jediný Správny Rozchod 1435 mm a preto by ich orgán Štátneho odborného technického dozoru na dráhach špeciálnych (kam by zaiste boli zaradené), ktorým by nebol nikto iný ako Ing. 1/2/3, neschválil do prevádzky.
Pre všetkých, ktorým sa minuloročná rozlúčka s Ikarusmi málila, existuje "pútnické miesto" v podobe odstaveného Ikarusu 280.08B #4085 - v Múzeu letectva a dopravy na letisku.
To je celkom fajn riešenie, aspoň v tých horúčavách. No neviem či je tam stále dispečer. A či vôbec je nejaký vedúci linky 23, to tiež neviem, strieda sa to, robia ju všetci.
Vedúci linky 23 by to mohol prekonzultovať s vedúcimi, jedno z riešení ktoré ma takto "od stola" napadlo, na stanici je skoro stále dispečer, ktorý by dostal za úlohu vo veľkých horúčavách pripraviť dajme tomu každé 4 hodiny fľašku pitnej vody pre vodiča 23012. Neviem nakoľko je to reálne, ale ide to aj iným spôsobom, ako vytvárať umelé prestoje a presuny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus