Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Terepin #62997:
Zachoval som sa čisto ako vodiči, menením informácií, pretože viem toľko isto ako oni. Nechodím totiž s vedúcim na kofolu ako polovica tunajšieho fóra a neviem informácie z "prvej" ruky. A nemienim akceptovať zaujaté názory len aby si "svojho" Bossa ochránili.
Reply on: gabo5607 #62996:
Ty si typický troll: začneš rozpravu o veci o ktorej vieš dobre že nie z tretej ruky, fakty meníš častejšie než ponožky, ak niekto poukáže na tebou napísanú blbosť rýchlo zmeníš tému a ani zaboha nemieniš akceptovať iný názor než svoj.
Reply on: Vladimír #62994:
A? môže byť aj v súlade najvyššou africko-antarktídskou legislatívou, takéto jazdenie 4 hodiny vkuse je nepríjemné...
Reply on: AAA #62987:
Už len z tých cp čo si sem dal. Okrem linky 14 jazdila na ten istý smer aj L2 s takým istým "intervalom" takže súhrnný cp Hl. St. - Vajnorská mal polovičný interval. A keďže vtedy nebol jednotný interval (vtedy nebol vôbec interval), tak linky na stanicu ako najmenej vyťažené chodili najredšie. Aj z toho dátumu električky premávajúce do centra, resp. K.Vsi a Dúbravky chodili podstatne hustejšie ako tie, na ktorých si dal link na cp.
Reply on: gabo5607 #62963:
Milý chlapče. Ten "milučký zákon" je úplne štandardný a v plne v súlade s vyššou európskou legislatívou.
Reply on: VLK #62991:
Že uniformy. Zasmejme sa. To už ale vyzerá ak príde slušne pekne nahodený vodič na starom rozpadajúcom sa vraku s náterom samahrdza. ? ?
Reply on: VLK #62991:
Tak si tam urobte poriadok lebo jedni druhých presviedčajú že ich už netreba nosiť atď. Skončil som. Bordel, nejasnosti...
Reply on: gabo5607 #62988:
hovoríš že nie si vodič - tak neviem, prečo by si mal o školeniach počuť... tam sú stanovené limity a v rámci týchto sa postupuje...
že niekto nepoznal DEKA? a čo? nie je predsa povinnosť poznať všetkých ľudí z DP... riaditeľ má iné povinnosti a starosti, celý deň je na rôznych jednaniach a pod.
sociálky boli na tom dobre, dnes sú zničené - vodičmi...
a mýty a fámy vodičov MHD nechám radšej na pokoji ?
uniformy? aká nejasnosť? je na to smernica a tá je jasne daná...
je mi jasné, že sa o mne medzi vodičmi hovorí ? poviem to tak: s mnohými vodičmi vychádzam veľmi dobre a rád si vypočujem ich názory... občas majú totiž aj oni dobré nápady a ja nie som bezchybný... viem si priznať aj svoju chybu... tí ostatní so mnou komunikovať nechcú, nechávam to tak, je to každého osobná vec...
čo sa mi však nepáči, že sa to potom takto rieši cez verejné fóra... je jasné, že veci z kuchyne DP nebudem prepierať takto. Ak chcú vodiči niečo vedieť, poznajú spôsoby, akými sa to dá ?
a btw: tiež som vodič, jazdím na buse o.i. aj preto, aby som bol "pri tom" (jazdil som predtým aj u DPB) a aby som mal kontakt s vodičmi či cestujúcimi
Reply on: S499.1023 #62984:
A niekedy v 1992 sa neprešlo na jednotný interval pondelok-piatok 12, víkend 15 a večer 20 min u električiek?
Reply on: VLK #62986:
O školení som už pekne dávno nepočul. Minulý rok dvakrát ale teraz je už august a tento rok ešte nebolo. Napríklad odišiel DEKO, niekto ani dodnes nevie ako vyzerá. Medzi vodičmi sa rozoberá odchod p. Kvitkovského, jedni vravia že už tam nieje, další že odchádza a iný zase tvrdia že tam ešte dlho bude. Tak kde je pravda? Farbenosť treba nechať cestujúcim, vodičom stačí presne a jasne určiť veci na školeniach. To by bolo najlepšie. Stav sociálnych zariadení je taký už zopár rokov. Ak si nevie niekto kúpiť novú kanvicu za 15 eur, ale musí kradnúť, je to jeho problém. O informovanosti vodičov viem toľko že pri každej výluke boli služobné príkazy. Možno neboli farebné a neboli vo veľkosti A4 ale vodiči vedeli čo robiť, a keď nie tak tam bol dispečer a usmernil ich. Daľšia vec sú nejasnosti ohľadom nosenia uniforiem....a plno iných vecí
Reply on: S499.1023 #62984:
Keďže si v tom čase jazdil a ja si niečo konkrétne o MHD ako tak pamätám až niekedy od roku 1991 - 1992, tak sa nehádam. Len som vychádzal napr. z týchto CP: http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17138&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17140&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17143&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
A tie intervaly mi nejaké úžasné v porovnaní s dneškom okrem víkendu neprišli.
Reply on: gabo5607 #62980:
a ešte jedna vec predsa - vodiči majú svojich "hovorcov", vedúcich tabuliek, ktorí sa pravidelne s nami stretávajú, ktorým objasňujeme, čo sa spravilo a píšeme nové podnety. Ak sú vodiči neinformovaní, nie je to skôr chyba na tejto strane?
Reply on: gabo5607 #62968:
školenie vodičov AD aj TD bolo minulý rok 2x, a viem to preto, že tam sám chodím a školím vodičov...

čo sa týka výbavy sociálok len uvediem posledný prípad z tohto mesiaca - ukradnutá NOVÁ varná kanvica na vodu niekým z vodičov (nik iný nemá prístup) z Podhradovej. A nie je to prvý a žiaľ bohu asi ani posledný prípad. Za žalostný stav sociálok si môžu sami vodiči ❗

Pripojenie sociálok na Madridskej alebo v Krásnej bránia príslušné MČ (nevysporiadané pozemky). Urobilo sa aspoň niečo pre vodičov.

A neviem, že by sa nejakí vedúci zmenili. Vodiči majú svojho nadriadeného a toho poznajú. Ostatné im netreba (aj keď aj u mňa majú dvere otvorené a 70% úprav CP za minulý rok bolo pre vodičov a na podnet vodičov).

A je zaujímavé čo píšeš o neinformovaní, pretože v minulosti pri výlukách nemali vodiči žiadne alebo len minimálne informácie, teraz napríklad dostávajú celú A4 s presnými inštrukciami a farebne. Tak isto o zmenách CP majú info na nástenke. A množstvo ďalších papierov len preto, aby sa mali ako v bavlnke. Ale sú PRESNE TAKÍ ISTÍ ako aj cestujúci, na ktorých nadávajú - tiež nič nečítajú, ale ohundrať to vieme...
Reply on: AAA #62983:
Pretože to bolo ešte skor, ako na začiatku 90. rokov. Potom sa to preklopilo do opačného extrému, ktorý popisuješ. Ale robiť v 1984 linku 10 znamenalo celý deň sa točiť prakticky bez zastavenia, lebo aj tie tri minúty sa odstáli v kolóne na ul. Čs. armády a pracovná prestávka vzniklla tak, že sa z jazdnej doby pred prestávkou ubralo 5 minút, po prestávke tiež a dve minúty sa pridali k tým piatim. Takisto jazdiť napríklad 13 v sobotu ráno znamenalo jazdiť prakticky bez zastavenia.
A nečastejšie??? V devaťdesiatych??? Dvanástka mala 24 poradí a špičkový interval 4 minúty, t-12, neskoršia 212, dokonca tri minúty.
Reply on: S499.1023 #62951:
Keď boli vtedy výdrže tri minúty, tak potom ako je možné, že linky elektrickej trakcie jazdili niekedy na začiatku 90. rokov v BA pomaly nečastejšie ako teraz a obratiská boli plné vozov?
Reply on: gabo5607 #62931:
A čo tak si zobrať desiatu z domu, keď je taký problém?
Reply on: jt #62926:
Možnosť odvolania voči rozhodnutiam VÚC majú nepochybne zmysel, viď kauzu BB trolejbusy. Aj keď to, či by kompetencie v oblasti dráh nemali v prvom stupni prejsť z VÚC na ÚRŽD, je už vec druhá.
Reply on: Sheep221 #62979:
Jasné že by bolo ťažké zhromaždiť všetkých naraz, ale tí vodiči ktorí by boli informovaní by dalej mohli rozniesť pravdivé informácie medzi kolegov a nie klebety ako píše Peter55. Niekedy sa to dalo....prečo sa už nerobia školenia? ? Daľšia vec je časopis dopravár. Áno, je finančne náročnejší ako zorganizovanie jedného-dvoch školení, ale tiež napomáhal k informovanosti. Keď samozrejme nezmizlo z výpravy 40 kusov naraz... zakladal by som ich do obalov služieb. Alebo aspoň nejaké dôležité info vo vedení DP na jeden maličký papierik do služby. Že dňa 1.8.2011 nahradil Jožka Mrkvičku, doterajšieho riaditeľa riadenia dopravy Anton Hrkálka, nový riaditeľ. Nájsť ho môžete na klapke 4500 v budove C na Bardejovskej ulici, na Vaše otázky je ochotný odpovedať na maile hrkalka@ozembuch.sk, jeho stránkové hodiny sú... taký problém? ?
Reply on: gabo5607 #62977:
Rozdiel bude ten ze do skoly vsetky deti aj ucitelky pridu naraz, su tam 8 hodin a potom aj odidu, su na jednom mieste(v jednej budove, alebo aspon v jednom areali). Zatial co MHD je vec ktora je zabezpecovana nepretrzite, udrzby su na trati, aj vodici atd. Ty zvysni zase maju volno apod. Ty by si vedel naraz skopit vsetkych zamestnancov DP dokopy na nejake skolenie bez toho aby sa to nedoklo fungovania MHD?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.