Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #62479:
A aj naopak.
Reply on: S499.1023 #62476:
A veruže nemáš pravdu. Ak si dobijem hoc aj v DPMK kredit na EP, tak ho môžem využiť na cesty s Eurobusom.
Reply on: S499.1023 #62476:
z kreditu DPMK sa dá platiť v Eurobuse, oni si to následne vyúčtujú
Reply on: S499.1023 #62476:
Si si istý? ?
Reply on: jt #62475:
Nemohli. Kredit Eurobusu je v inom chlieviku ako kredit DPMK. To je tzv. Popluhárovská integrácia.
Prečo sa alikvotná čiastka za nevyužité obdobie predplateného lístka pre pásmo T2 nemohla konvertovať na kredit v elektronickej peňaženke? To by bolo úplne najlogickejšie a cestujúci by teda tento kredit mohli využiť práve na cestovanie do svojich domovov v Nižnej Myšli. Namiesto toho ich podnik núti využívať niečo, čo možno ani nepotrebujú. Podobne je to s papierovými lístkami. Prípadná predĺžená platnosť mala byť len jedna z možností a kto by ju chcel využiť, tak by si lístky ponechal, ostatní by mali mať možnosť CL vrátiť. Takto je to len zbavovanie sa povinností.
Reply on: tbus #62473:
ale veď samozrejme, že niektorí prestupujú, no všetci predsa nie 🙂 o tom sme sa tu už bavili s Petrom55. Podstatná časť dochádzajúcich smeruje do centra a k tomu im autobus na stanicu v mnohých prípadoch stačí, takisto ako pre dochádzku zo zastávok po trase.
DPMK sa však tvári, akoby všetci Myšľania cestujúci do Košíc potrebovali aj mesačník na T1 (a ak nie, tak aspoň mali dosť peňazí na vyhadzovanie von oknom za služby, ktoré nechcú) a ja vôbec nerozumiem prečo (keďže nechcem veriť tomu, že sa niekto na Bardejovskej ulakomil na pár eur od povodňami sužovanej obce - to sme na tom až tak zle? alebo žeby bol problém v úžasnom odbavovacom systéme?)
Reply on: Isidor #62446:
tak isto ľudia vystupujú zo SADky na VSS, na KVP, na Leteckej akademii, Lingove, Lokomotive, v Saci (zazil som prestupy aj v Sebastovciach) a potom cestuju MHD... preco by Myslania mali byt ini? Nie je to masa 500 ludi, je to zopar cestujucich, ktori aj ked chodila po vazec 28 prestupovali uz predtym
Reply on: Isidor #62444:
Podľa mňa by sa toto riešenie DPMK asi dalo napadnúť na súde.
Reply on: AAA #62470:
Len na fotke.
Reply on: Isidor #62441:
čudná je aj matematika predlžovania: 30-dňový predĺžiť o 14 dní - teda o 46,67 % - a 90-dňový o 16 dní - teda o 17,78 %? Keď už vymyslieť blbosť, tak poriadnu.
Reply on: Rudyke902 #62466:
BCK mozes pouzivat sucasne aj na SAD aj na MHD, len tam samostatne platis za cestovanie v SAD a potom cestovanie v MHD. Ked sa ale budu vozit len po bajkal tak by tam nemal byt taky rozdiel v cene, ako predtym ked museli doplacat za druhe pasmo. Co by som bral ako minus pri tejto zmene je trochu strata casu pretoze v SAD nastupujes stale prednymi dverami a tak, MHD ma rychlejsiu obsluhu.
Reply on: Isidor #62465:
Ak by sa tu neriešila iba IDS typu Tram-Train, tak sme mohli mať aj IDS, ktorá by mohla využívať všetky druhy dopravy v regióne... ?
Reply on: Isidor #62465:
..je to tak. že je to hanba... a ideme tu hovoriť o nejakom integrovanom systéme? V tom máš pravdu..
A k tomu pestupu - na a z R-ky, viem že je to cenovo výhodnejšie, časovo vždy ani nie..

PETER55
No a čo sa týka z tej Myšle do centra - napríklad na námestie , tak či tak len eurobus im stačiť nebude..-tak či tak musí použiť mhd.. a dobýja si bčk, lebo s ním cestuje z myšle. Myslel som teraz bčk karty EUROBUSOVÉ, nie tie naše.. Takže prikladá v električke tak či tak-- a myslíš že bude cestovať na stanicu a potom na namestie odtiaľ? Myslím že nie, ale vystúpi na Važeckej a pôjde 52kou, či 7 či 3..

No uvidíme, čas všetko ukáže - no myslím si že pribudne cestujúcich z a na Važeckú po zrušení 28. A bez posilnenia spojov na jazero - to je môj názor. ?
Treba ale povedať, že je obrovská hanba Košíc a VÚCky, ak takéto veci vôbec musíme riešiť a špekulovať, kde a ako prestúpiť pre ušetrenie pár centov - mať tu normálnu integrovanú dopravu, tak si človek kúpi jeden lístok a berie hocičo, čo ide jeho smerom... aj tie dopravné prostriedky /vlaky, busy, električky/ by boli lepšie využité ?
Reply on: Rudyke902 #62459:
prímestský spoj, ktorý ide na Važeckú, tak do Šace pokračuje jedine zachádzkou cez autobusovú stanicu, čiže prestup na R-ku je logický aj časovo aj cenovo 🙂
A oproti priamemu spoju do USS - trebárs z tých Bohdanoviec - prestupovaním ušetria vyše 20% na cestovnom, ak si kúpia mesačník na MHD.
Oproti tomu z Myšle do centra vyjde lacnejšie priamo eurobusom.
Reply on: Rudyke902 #62462:
Ano určite tka ušetria inak by to nerobili, ale bavime sa teraz konkretne o 28 a ty si preičtja ešte raz debatu. Pretože ako určity počet lui nepotrebuje isť ďalej ako na stanicu tak si nebude dobijať BČK a ešte ušetria 4 € na tom. A tych čo potrebuju prestupiť bude približne tak isto.
Reply on: Peter55 #62460:
..nejde len o stanicu - ale ako som spomenul aj zastávky po bývalej trase. A väčšina ludí má aj mesačníky na mhd, alebo bčk karty eurobusu - a aj tak necestujú klimatizovanými busmi do uss, ale presadajú na važeckej do rozheganých R- T3 a ešte k tomu v zime nevykúrených... Otázka prečo asi?
Reply on: Peter55 #62458:
..nepochopil si celkom podstatu.. prečítaj si pozorne všetky príspevky... Neberiem do uvahy teraz linky končiace na važeckej po starom (dpmk) a po novom (eurobus) tam rozdiel nieje - okrem ceny lístka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.