Dňa 28.08.2004, som sa bol obzrieť na stavbu diaľnice a rekonštrukcie trate v úseku Nám.Osloboditeľov - Hotel Strojár.
Stavba diaľnice ide veľmi rýchlo, most od zástavky Colnica po križovatku, je už zbúraný. Neviete kedy sa tá stavba skončí?????
Rekonštrukcia trate je už takmer hotová. V časti trate myslím medzi Poľskou a SAD, strašne kymáca s električkou (606) smerom na Barca, Servis.
Mal som tú česť byť minulý týždeň na východe, pofotil som nejaké tie Ikarusy v Bardejove, Košiciach, Poprade a Spišskej Novej Vsi.
Mám však jednu zaujímavú informáciu pre všetkých milovníkov Ikarusov 280 z Popradu: SAD PP už vlastní len 3 Ikarusy 280 -
jeden je nepojazdný a stojí v garáži - má byť čoskoro zošrotovaný,
175AV je vypravovaný na linku do Spišského Štvrtka a
671AD je vypravovaný na linku do Svitu.
671AD príde v "x" o 12:40 na aut. stanicu, potom spraví 2 kolá na linke PP, Levočská - Svit (neprechádza cez AS) a ide do garáže (okolo 15:00).
Ak niekto má záujem si tieto vozy pofotiť, tak je najvyšší čas sa do PP vybrať, pretože najma ten s pokazeným motorom to má nahnuté a dlho nevydrží. Len pre zaujímavosť, posledný mestský Ikarus rozpaľovali len minulý týždeň...
Informáciu o premávke tých dvoch pojazdných by mal bez problémov podať dispečer na AS v Poprade.
Takže tí, čo máte režíjne preukážky a foťáky, hor sa do Popradu ?
Áno, existuje hranica, kedy sa (ne)oplatí autobus, kedy trolejbus a kedy električka. Električka by dnes rozhodne našla uplatnenie napr. na Sídl. Ťahanovce, ale tu je zle vyriešená územná rezerva. Električky by mohli chodiť len po Americkej tr., t.j. po okraji sídliska. Hovorí sa aj o trolejbusovej doprave, ale projekt najskôr ešte neexistuje.
Z existujúcich projektov trolejbusovej trakcie sú ešte dve nevybudované etapy:
II. - Mlynská bašta - Hviezdoslavova - Moyzesova - Vojenská - Ondavská - Ipeľská - Tr. KVP - Lechkého
IV. - Nám. osloboditeľov - Palackého - Prešovská ceta - Sečovská cesta - Tr. arm. gen. Svobodu - (Konevova)
Úsek Mlynská bašta - Nám. osloboditeľov bol naplánovaný dodatočne, pretože po I. etape (Lingov - Mlynská bašta) mala nasledovať II., ale tu sa čaká na prestavbu Hviezdoslavovej ul., ktorá má byť obojsmerná a Bačíkova s Továrenskou pešia zóna. Pri IV. etape sa čaká na dostavbu križovatky Prešovská - Sečovská. Či sa po ich dostavbách nájdu peniaze, je však otázne...
To je relatívne. Manipulačné obratisko by na škodu byť nemuselo. Pri nejakých mimoriadnostiach alebo výluke z dôvodu rekonštrukcie by našlo uplatnenie.
A sídlisko Tallinská? To malo byť niekde za Meteorovou, už na území MČ Krásna n/H. Videl som to na pláne ÚHA.
To nemyslis vazne. Obratisko na Spisskom nam? Ved to by nemalo ziaden vyznam. Este dobre, ze to nepreslo.
A kde by podla teba malo stat sidl. Tallinska?
pardon, že sa toľko vypytujem. aký je plán siete trolejbusovej dopravy v Košiciach ? existuje reálna možnosť, že sa trate začnú trolejovať, alebo ostane len pri projektoch ? myslíš, že existuje v Košiciach úsek, ktorý v dlhodobejšom horizonte je výhodnejšie spravovať električkou ako trolejbusom ? teda, je vôbec niekedy výhodnejšia električka pred trolejbusom ?
Tá 6293 sa mi nezdá. Ale tiež je pravda, že asi pred 2-ma mesiacmi stál TAM bus 4501 v Džungli, plyňák 6229 a 6236 tam stál, no a potom vrchol 3105. Takže je v tom totálny chaos bordelowy.
Asynchrónna výzbroj EVPÚ bola len na skúšku, ktorá dopadla tak ako dopadla, preto sa ďalších 5 ks T3 na modernizáciu už neposlalo. Nebyť tohto neúspechu, možno by už medzitým niekto DPMK presvedčil na TV Progress alebo Europulse od Cegelecu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3003