Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dead #58638:
problém spočíva najskôr v tom, že raz je vedená OC Optima ako stála a raz ako občasná zastávka (a v spoločných CP sa zobrazujú len stále zastávky, pokiaľ som si správne všimol). Preto ranné spoje L 20L, ktoré v skutočnosti nezachádzajú k OC Optima, sú vedené v spoločnom CP ako zachádzajúce.
Inak, ako už píše Peter55 v #58639, je logické, že ak končí spoj skôr, než nasleduje nejaká zastávka, tak je irelevantná informácia o tom, že na danej zastávke nestojí. Teraz mi však napadá - v prípade L 20L by malo byť zdôraznené, že ide o 1. prechod danou zastávkou, keďže NO sa nachádza medzi zastávkami L 20L 2-krát.
semafor na NMM dnes vypnuty ,dufam ze to tak uz ostane ?
Reply on: Dead #58638:

"n pri linke 20 znamena ze ide len po Nam. Oslobodidelov a treba si domysliet ze k Optime nejde"

Tak to je logicke že keď konči na NO tka nezachadza k Optime ?
V cestovnych poriadkoch je zmatok, pri linkach 20 a 20L, neviem kde to mam napisat...

! znamena pri linke 20 ze zastavuje pri Optime
! znamena pri linke 20L ze zastavku Optima vynechava
n pri linke 20 znamena ze ide len po Nam. Oslobodidelov a treba si domysliet ze k Optime nejde

Ak sa zobrazia tieto linky 20 a 20L spolu, co je pochopitelne, tak potom sa prejavi CHYBA ❗

! znamena ze zastavuje na zastávke OC Optima
n znamena ze ide po zastávku Nám. osloboditeľov a teda k Optime nejde

ALE poobednajsie linky 20L ktore idu k Optime nie su oznacene, takze sa predpoklada ze nejdu, ale je to chyba, sposobena tym ze sa rozdielne pouziva vykricnik.

Prosim napravte to ak sa da a ked pisem na zle miesto, presmerujte ma.

Dakujem.
neviem, či je to len náhoda alebo ozaj online monitoring automatov prináša svoje ovocie, ale ráno bol automat pri TU mimo prevádzky a už na obed bežal. Snímam kalap.
Reply on: Iv #58635:
Keby aj ze nepristavili, ale aspon prejst krokom a pozerat, ci sa nahodou niekto nehybe smerom k busu. Ale proste nic...
Reply on: Axel #58633:
najčastejšie pri Krajskom súde zastavujú tri aj štyri autobusy, a všetci veselo otvárajú dvere a už druhýkrát nepristavujú do zastávky...
Podravka opäť na električke, len teraz na voze 406-407 a červena.
Reply on: gabo5607 #58603:
A pridajme si este to, ze vozidla co dopyt maju, tak ho doooost casto vodici nepouzivaju a otvaraju mirnix dirnix.
Rovnako ako tu bola uprava a velke halo ohladom tretieho vozidla na zastavke - za posledne 2 tyzdne som druhe zastavenie na Sturovej este nevidel...
Reply on: PTI #58588:
To zastavenie dopravy nebolo na 10 minut a uz toboz nie uplne. Stal som tam osobne. Elektricka ostala stat krizom cez cestu kvoli zafukanej vyhybke, to ano. Ale vodic okamzite vystupil a siel ju rucne cistit. Po cca 2-3 minutach sa mu nepodarilo ju prehodit, tak cestujucich poslal von a presiel do zadneho clanku, aby nacuval nazad na Juznu triedu. Medzitym auta bud stali na cervenu alebo elektricku auta obchadzali v jednom pruhu a najviac sarapaty tam narobil vodic autobusu (kratky Solac tusim L15), ktory tvrdohlavo ostal stat a elektricku zozadu neobisiel aj napriek tomu, ze pred nim bezproblemovo preslo niekolko nakladnych aut.
Reply on: PTI #58613:
Urcite sa opytam hlupo, ale kto alebo co brani tomu, aby toto v tomto meste niekedy fungovalo...?
Reply on: PTI #58565:
Zriadene bus zastavky na urovni dnesnej zastavky "zimny stadion" sa neplanuje? Pristresky tam donedavna boli
Reply on: PTI #58565:
Posunutie elektrickovej zastavky k madarom? To je akoze budovanie prestupnych uzlov po kosicky? Este ked posunieme autobusove zastavky pri sude smerom k sladovni, tak to bude radost prestupovat. Fungel nova cesta v odboceni z Kuzmanyho na Sturovu doprava a uz tam stoji voda, ze clovek sa pri chodzi medzi zabradlim, stlpami a fasadou synchronizuje so semaforom, aby nedostal zablatenu sprchu od aut.
PS: vjazdy na parkovisko BCK ostavaju v dnesnej dlzke? 30 metrov za krizovatkou hned ta kratucka odbocka, to bude zase zabava, ked tam pride 140 zamestnancov naraz na deviatu do prace...
Reply on: PTI #58565:
A co ten posunuty prechod od zastavky na Kuzmanyho, co spolovice konci v zivom plote a z druhej v odboceni na parkovisko? To je v sulade s normami?
Reply on: gabo5607 #58625:
možno by stačilo označiť vozy s dopytom na pravom prednom rohu pismenom D napriklad (kedysi ako boli pismena S), a kazdy by z dialky videl ze treba hladat tlacidlo
Reply on: Isidor #58623:
Prednedávnom sa písalo, že automat bol premiestnený ku lidlu, kde ho sníma kamera. Zrazu to už tak nieje? ?
Reply on: AAA #58624:
A čo? Hovorím tu o tom že dopyt len na určitých vozidlách je nezmysel. Buď všetky alebo žiadny. Raz sa to používa, potom nie, daľší to používa aj keď netreba, daľší neotvára predné dvere. Nikto s tým nevie narobiť poriadok. Ale keď treba ťahať prémie kvôli fóliam a iným blbostiam, vtedy sa nájdu kompetentí.

BTW: Čože čertovská 537 je ešte stále kompletne polepená? Nemal im s tým kto pomôcť večer vo vozovni dať to dole? ? ?
Reply on: gabo5607 #58610:
Keď je podľa teba Slovinsko (mimochodom bohatšie ako Slovensko) rozvojová krajina, tak prosím.
http://korzar.sme.sk/c/5680944/zlodej-vykradol-automat-dpmk-aj-napriek-on-line-monitoringu.html

Re #58622 TA: skôr 15-15-30
KNV - NO:
13: 04 19 34
14: 04 19 34
15: 04 19 34 49
16: 04 19 34
NO - KNV:
13: 04 34 49
14: 04 34 49
15: 04 19 34 49
16: 04 19 34 49
Reply on: Dispecer #58621:
v tom to nie je. Ak pripojím, potom vzniká interval 30 minút - 15 minút - 30 minút.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.