Reply on: newman #57790:
Nič sa nedeje, len namiesto L17N vypravovaná bude L57 podľa príchodov vlakov. Niečo podobné by som očakával aj s L5.Veď R1 chodí sólo, tak čo sa čuduješ? Naviac nevidím zmysel dávať KTčko na R1, od Optimy to bude voziť vzduch. Tak ako trojička cez DOD.
Okrem iného to potom nabúrava aj koordináciu s L 12. A to je ďalší problém - predpokladám, že práve kvôli nej odchádza 1. spoj L 16 končiaci na Staničnom námestí z Podhradovej už o 20:51 namiesto 20:56. Síce chápem, že viac ľudí asi využije L 16 pri ceste do centra než L 12, ale zvýšený počet spojov večer v podstate ničomu neprospeje, keďže súhrnný interval je kombináciou 10-minútového a 20-minútového intervalu. Radšej namiesto toho mohli nechať L 16 každých 30 minút ako po celý deň mimo špičky a L 12 taktiež - prekladaný 15-minútový interval by neznamenal prakticky žiadne zhoršenie súčasného stavu, keďže by išlo len o 1 jediný spoj menej v posledných 3 hodinách premávky, najmä ak si uvedomíme, že odchody L 16 a L 12 z Podhradovej o 20:36 a 20:41 nasledujú nezmyselne 5 minút po sebe. Takže navonok pekný večerný 20-minútový interval na L 16 sa takto míňa účinku, keďže namiesto istého maximálneho čakania 15 minút, môže cestujúci z Podhradovej večer do centra čakať až 20 minút (diery medzi 20:51 a 21:11, 21:31 a 21:51 a aj medzi 22:11 a 22:31).
tbus
http://img841.imageshack.us/gal.php?g=pa260714.jpg