DP sa dnes spoliehal na nevedomosť cestujúcich, ktorí si lístky zbytočne označovali - toto je cestovanie zadarmo...
Väčšina vodičov (polovodičov) nemala ani tušenie, že dnes sa cestuje zadarmo, lebo tu prácu robia pre peniaze a akýkoľvek záujem o MHD nad rámec povolania neexistuje. Poniektorí to vedeli z médií, poniektorí sa o dianie zaujímajú - a tí vedeli. Avšak prvotná informácia ráno pri nástupe do služby úplne absentovala. A pár minút po výjazdoch začali otázky smerované na JCX1... ten musel mať dnes pevné nervy (zabrániť sa tomu mohlo malým oznamom na výprave).
BTW - ako bolo nižšie spomínané, označovače sa dajú blokovať avšak na nasledujúci spoj ostanú blokované len čítačky kariet a označovače fungujú ďalej, preto je potrebné každé 1/2kolo znova odblokovať a zablokovať - avšak aj k takémuto úkonu chýbal oznam a hlavne manuál, ako to urobiť...
A som rád, že tú špinu nevidím len ja, že nie len ja vidím všetko zlé na DP, ale žiaľ takto NIKDY nepritiahneme viac ľudí do MHD. A hlavne nečinnosťou voči IAD, chceme zrýchľovať ale mesto robí presne opačné opatrenia...
...a najväčším výsmechom je súťaž "KTO SKôR". Bol som pri jej zrode a tajne som dúfal, že rozhýbe konanie mesta a DP ale zatiaľ je to každoročné "fiasco". Žiadosť o zmenu signálnych plánov CSS leží už viac ako 2 roky na stole MMK a fy Matyáš a jediný prínos od nich je skracovanie signálov pre električky (Dom umenia 3s, N.nemocnica 4s.... a Tesco jazero je kapitola sama o sebe) a obrovské zvýhodňovanie IAD!!!
OFF TOPIC : ak nám schváli ministerstvo financie na nákup vozidiel na najúbohejšie MS v hokeji, kto nám ich za tak krátku dobu vyrobí??? Zhomologizuje Vario??? Alebo sú už vyrobené a čakajú na sklade???
Väčšina vodičov (polovodičov) nemala ani tušenie, že dnes sa cestuje zadarmo, lebo tu prácu robia pre peniaze a akýkoľvek záujem o MHD nad rámec povolania neexistuje. Poniektorí to vedeli z médií, poniektorí sa o dianie zaujímajú - a tí vedeli. Avšak prvotná informácia ráno pri nástupe do služby úplne absentovala. A pár minút po výjazdoch začali otázky smerované na JCX1... ten musel mať dnes pevné nervy (zabrániť sa tomu mohlo malým oznamom na výprave).
BTW - ako bolo nižšie spomínané, označovače sa dajú blokovať avšak na nasledujúci spoj ostanú blokované len čítačky kariet a označovače fungujú ďalej, preto je potrebné každé 1/2kolo znova odblokovať a zablokovať - avšak aj k takémuto úkonu chýbal oznam a hlavne manuál, ako to urobiť...
A som rád, že tú špinu nevidím len ja, že nie len ja vidím všetko zlé na DP, ale žiaľ takto NIKDY nepritiahneme viac ľudí do MHD. A hlavne nečinnosťou voči IAD, chceme zrýchľovať ale mesto robí presne opačné opatrenia...
...a najväčším výsmechom je súťaž "KTO SKôR". Bol som pri jej zrode a tajne som dúfal, že rozhýbe konanie mesta a DP ale zatiaľ je to každoročné "fiasco". Žiadosť o zmenu signálnych plánov CSS leží už viac ako 2 roky na stole MMK a fy Matyáš a jediný prínos od nich je skracovanie signálov pre električky (Dom umenia 3s, N.nemocnica 4s.... a Tesco jazero je kapitola sama o sebe) a obrovské zvýhodňovanie IAD!!!
OFF TOPIC : ak nám schváli ministerstvo financie na nákup vozidiel na najúbohejšie MS v hokeji, kto nám ich za tak krátku dobu vyrobí??? Zhomologizuje Vario??? Alebo sú už vyrobené a čakajú na sklade???
sances
Teraz mi volala moja žienka.
Nedostala sa z autobusu č.17 ktorý odchádzal o 09:50 zo zastávky Poliklinika Východ - smer Luník VIII. Autobus zastavil ako druhý v poradí na zastávke Hlavná pošta a vo vystúpení bránilo zábradlie.
Než sa spamätala, previezla sa o jednu zastávku..
Skvelá vec ak idete do práce..ešte že nemala kočík alebo tak..
Často autobus takto zastane rovno do blata alebo mláky..
Viď konečná Exnárova..príkladov je, ako som písal veľa..
Takže veľa optimizmu treba pri používaní MDH asi tak..