Myslim si ze na trolejbusoch nie je dobre setrit. Keby sa na trolejoch zredukovali intervaly tak ludia by si vlasy trhat zacali. 18-ka nejde na NO ale trolejbus ano.
opakujem, ak chceš o niečom diskutovať, zisti si potrebné skutočnosti. Vetou "L51 - ma nezaujíma, ide o L10" len dokazuješ svoju neznalosť tejto problematiky. Prezradím Ti, že L 51 je podmnožinou L 10. Inak povedané, je to tiež L 10.
nemusia mať zimné, ak chceš vedieť niečo viac, smeruj otázku na DPMK. Pokiaľ viem, väčšina z nich používa takzvané celoročné (čo síce tiež nie je žiadna výhra).
Re #55014 Bogyo: najprv zisti všetky potrebné skutočnosti - interval bol 4 až 8 minút, v súčinnosti s L 51 4 minúty. Po novom bude interval 10 minút a na L 51 tiež 10 minút, čo spolu činí 5-minútový ranný interval. Teda zhoršenie nastalo, ale len o jedinú minútu.
24-minútový interval patrí do koša. A to, že bol zavedený práve na L 50 a L 55, svedčí tiež o tom, kam patria (nespájať so situáciou L 34 a L 54, keďže 1 z nich je takmer podmnožinou tej 2.).
Napr. ráno zo Sofijskej išli asi v 3 až 5 minútových intervaloch okolo 6. hodiny - starý cestovný poriadok. Porovnaj si to....
Re #55009 Dispecer: 18 a 36 len toľko- do 36-ky nastúpi oveľa viac ľudí a chodí pokiaľ viem len malý autobus... '?'
Ty si nejaký vtipný, ja odbočujem od témy? Kto tu začal o poveternostných podmienkach
Neviem, či si z Košíc, ale ak si pamätáš na ostatnú zimnú sezónu, stačilo akékoľvek prvé menšie sneženie, teda sneh utlačený na komunikáciách, a už boli problémy s MHD v kopcoch. Také argumenty si treba radšej nechať vo vrecku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA