samozrejme, že to je lepšie. Ale ide o tento konkrétny prípad - nie vo všeobecnosti. To je dúfam, jasné.
Prečo? Budem sa síce opakovať, ale treba pohnúť rozumom a nohami. V pešej dostupnosti je zastávka Amfiteáter (200 m - 300 m) s 3 silnými linkami - 6, 9 a 19. Každý normálne zmýšľajúci človek radšej prejde tých pár metrov a nastúpi najneskôr do 10 minút (a to už beriem do úvahy víkendový a okrajový režim) na iný spoj, než by mal čakať do 60 minút.
Za to, že niekto chce čakať na svoj vysnívaný spoj, nemusí trpieť cestujúci niekde inde, ktorému sa zoberú spoje len preto, aby niekde chodila nezmyselná 60-minútová linka.
Ešte máme jednu linku dosť nešťastne ukončenú v centre a prestávkujúcu pri amfiteátri, kde by sme ľahkým oblúčikom cez ŠTU mohli získať 13L. ? ? (do zbierky yetimu)
na križovatke Letná - B Nemcovej by mali Solarisy jazdiť len priamo, jedno odbočovanie s takým vozom a vodič MUSÍ porušiť aj niekoľko dopravných predpisov, a to nehovorím o ohrozovaní cestujúcich , chodcov a iných účastníkov premávky...
Keď ostala dopoludnia v PD 55N razzahodinu, potom kde je problém zaviesť zhovadilosť L18 razzahodinu večer v PD a cez VD. A môže sa prekladať s L22, to už máme luxusný interval 30'. ?
Napadla ma ešte možnosť, aby L12 jazdila večer v PD a cez VD po variantnej trase priamo cez Watsonovu, bez zachádzky k TU (k TU predsa len večer a cez víkendy toľko ľudí necestuje). Tu by však chýbal prestup na hrane na Mieri. Ale aspoň by tam bola obsluha.
nevadilo mi to až dodnes, už je situácia iná, a aj raz za hodinu by už bol prínos... prestúpiť sa z nej predsa dá, nemusí teraz kopírovať dve nosné linky ak sa dá využiť lepšie
Peter55