A čo s ňou podľa teba mali spraviť? Už ich pár stoviek vyexportovali do Rumunska, zadarmo, ešte aj dopravu zaplatili. A aj to je z ekonomického hľadiska problém - lebo podnik, ktorý dostane takúto ojazdeninu, si nekúpi novú električku. Prepustených zamestnancov Bombardieru, Škody, Siemensu, Alstomu ti ľúto nie je ? ? ?
jedna z hovadín pomerne vysokej životnej úrovne je, že sa ničia mnohokrát funkčné veci, ktoré by v pohode mohli fungovať ďalej, to je prípad aj tejto briky, aspoň to tak vyzerá.
existujú aj nepísané pravidlá ? pravidlá tolerancie, ohľaduplnosti (nepojdem tym spojom)
Re #54560 redburger: električka má všeobecne lepšiu kapacitu ako autobus, a jazdí v podstate centrom mesta (autobusy RA nie), ale má dosť súbežných liniek, ktoré tú trasu prejdú za ten istý čas, pričom autobusy len spájajú nejaké dva body rýchlejšie ako bežné linky.
malý prepočet na ukážku pre mesiac s 22 pracovnými dňami:
22 x 2 x 0,37 = 16,28 €
alebo ak napríklad pracuje tak, že chodí do práce počas 2 dní z 3 po sebe nasledujúcich, teda približne to platí pre 3-zmennú prevádzku: 30 / 3 * 2 = 20 dní
20 x 2 x 0,37 = 14,8 €
ja nejako nerozumiem ako moze niekto cestovat do uss na 4zastavkove listky.. ved ked tam chodi kazdy den predpokladam koli praci, tak si asi kupi mesacnik, nie ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MHDmarek