3001: K tým Solarisom, čo sa preberá na dispečerskom fóre... Čo povie vodič, je irelevantné a netreba tomu hneď uveriť. Je jasné, že údržba Solarisov je drahšia, s tým DPMK predsa musel počítať a pre pre túto značku autobusov aj vytvoriť technologickú základňu pre ich zodpovedajúcu údržbu. Veď predsa nejde o jeden či dva nejaké prototypy, ale o výrazné zastúpenie v skladbe vozidloveho parku. DPMK je výhradným distribútorom tejto značky, z čoho mu vyplývajú určité výhody pri ich nákupe, ktoré by využil každý DP, ak by sa mu naskytla podobná príležitosť. A pokiaľ je cena veľmi podobná cenám Karos, vzhľadom ku 100 percentnej nízkopodlažnosti sa nie je o čom baviť. Jediná chyba spočíva v nepokračovaní zastupovania kĺbových verzií a reč bola možno práve o tom, že namiesto kĺbových Solarisov sa budú kupovať kĺbové Karosy.
). Ale prehrýzať sa takýmto množstvom častokrát vskutku debilných príspevkov je pomaly pomaly dosť aj na mňa.
Vladimír
Re #5342 bocian: Pozri, možno sa ešte tento týždeň dostanem na DPMK. Spíšte mi všetky fantómové spoje L3 a ja sa na to priamo spýtam.
Re #5345 Sarko: Dík za podvihnutie sebavedomia. Už som si fakt začínal myslieť, že som blbec, že neviem, že KT-čka nie sú z Parsu.
Re #5361 eMareq: A dostávame sa ku kľúčovému momentu. L29 nie že NEMUSÍ, ona doslova NEMÁ čo robiť na Námestí osloboditeľov. Toto je alfa a omega. Prestupná tarifa a L29 v trase Bankov - Štadión Lokomotívy - Kavečany. Autobusy do Šebastoviec a Valalikov len z Barce. Autobusy do Krásnej a Hutko-Myšle len od Važca atď., atď., atď...