Reply on: TA #52601:
Jeden slúži ako zastávka a jeden na prípadné predchádzanie. Pokojne sa môže stať, že sa vozidlo pokazí, počas pobytu na zastávke vypadne prúd a pod. Tento dopravný uzol má slušný potenciál rastu čo sa týka prepravných kapacít (najmä ak sa má seriózne rátať s KORID-om), takže predchádzanie cez električkový pás by nemuselo byť práve najvhodnejšie. A som si istý, že v tom budú aj STN, ktoré jednoducho treba dodržiavať. Ak budú zastávky prepojené podchodom s podzemnou nákupnou pasážou, tak zachovanie súčasného trasovania nekoľajovej dopravy bude naozaj minimálny problém. Väčší problém vidím v neodstránení prestupnej turistiky, aj keď posledné požiadavky Dopravného podniku, ktoré KSK určil ako podmienku pre udelenie povolenia na výstavbu nových dráh, resp. prekládku súčasných, vyzerajú oveľa lepšie (aj keď je čo zlepšovať).
TA