čo myslite,ak pôjdem linkou 10 k zastávke dpmk kde ma príchod na 40 a v rovnaký čas má linka 17 odchod asi nestíham čo? ? nechce sa mi chodiť 20mintu skôr..dúfam že budú vodiči 17ky pravidelne meškať
Hlavne, že sa presadzuje rekonštrukcia vozov s ponechaním kabín na oboch koncoch vozidiel. Naposledy sa obojsmernosť využila na Južnej triede, navyše bez výhybiek. Vyzerá to, že ľudia v podniku nekompetentní nie sú (ten problém je na Triede SNP 48/A), tak nechápem v čom by mal byť problém.
Inak, plánovač trasy vyzerá byť super, rozhodne výborná pomôcka.
CP sa vzdy dodrziavat da. Ale to je tak, ked niektori nezastavuju napr. v pripade 17 na zastavkach na Popradskej a potom im nerobi problem ani pri poslednom spoji odist z centra o 2 minuty skor. Keby zastavovali na zastavkach, tak by k tomu nedoslo.
Vďaka. Ako dlho môžu výluky potrvať?
A pre niekoho, kto by mohol mať prehľad - ako bude výluka organizovaná? Električky asi nebude možné odkláňať, lebo to postihne všetky smery okrem Južnej triedy. Bude teda kaliroňanka? Trolejbusu sa asi nahradia v plnom rozsahu autobusmi.
Re #52391 starec 20: Bojíš sa o svoj plat? Každý, kto si robí svoju prácu tak, ako má, sa o plat báť nemusí. Keď si začínal v podniku, tak si podpisoval pracovnú zmluvu, prečo ti teraz zrazu vadí dôraz na dodržiavanie pravidiel, ak ti vtedy nevadil? Nikto od teba nežiada nič navyše.
Ak sa brali dáta z októbra 2008, tak ďalším faktorom predĺženia jazdných dôb L17 môže byť hromadné zrušenie zastávok na znamenie (oficiálne od 17.10.2008), pre L17 (resp. vtedy L27) Postupimská, zast. na Prešovskej, SOŠŽ, Pošta 2.
Faktom je, že s dodržiavaním CP mali už aj v minulosti problém všetky linky prechádzajúce trasou ...NMM - Svätoplukova - ŽST - Palackého... vtedy L32, dnes 17 a 19.
a čo vy všetci, že bola prijatá nulová tolerancia nadbehu as tým i postihy v eurách. A to i mimo špičky a vo večerných hodinách. Však vodiči maju platy na europskej urovni a je z čoho brat... Viete, že odd. výpravy sa z hornádskej prestahuje na Bardejovsku... V anonymnej ankete ktoru vymyslel sanitacky bos sa k tomu nevyjadrilo až 360 vodičov. Ha-ha-ha
V úseku medzi Puškinovou a Bottovou sa prekladá zo strany Auparku 5 trakčných stožiarov, posun o 1,5-2,2 m bližšie k trati ED, TD. Zo strany centra sa prekladajú dva trakčné stožiare medzi PFB a Puškinovou a jeden v križovatke pri McDonalde medzi Roosveltovou a Senným trhom. V križovatke sa ešte posúvajú dva stožiare v stredovom deliacom páse. Pred Dargovom sa prekladá jeden stožiar v parku pred dnešným prepichom Mojmírova. To sú všetko zmeny súvisiace s električkovou traťou Želstanica - NO - Štúrova, resp. severnou trolejbusovou stopou. Južná stopa sa momentálne doriešuje, lebo sa upravuje do plnoprofilovej komunikácie (ruší sa to provizórne esíčko pred Horizontom).
Predpokladám, že šetriť sa bude kde sa dá, čiže nové stĺpy budú asi len na dotknutom území. Preto sa všetky drôty (aj priečne oproti línii cesty) budú musieť napínať po odstránení pôvodných, neviem ako dlho to môže trvať, ale podľa skúseností s výstavbou tratí sa to dá odhadnúť.
Re #52388 TA: Zničiť tak architektonický skvost z ateliéru Benoy?
Zalezitost jedneho vikendu podla mna. Ak by podavali nove stlpy a natiahli nosne lana, tak prevesit to by nemalo trvat viac ako den - dva, ale to si ozaj iba myslim ?
konečne inak k oznamu o skibusoch:
"mimoriadne spoje o 19:28, 19:56, 20:26 a 20:56 zo Staničného nám. k ZOO"
o 19:28, 19:56 a 20:56 sú v CP pravidelné spoje ku kostolu, takisto v opačnom smere sa to viac-menej kryje (rozdiel 2min.) so spojmi z dediny. Treba to teda chápať tak, že v týchto časoch pôjdu do aj z Kavečian po 2 autobusy?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
romeo