je dosť naivné si myslieť, že L 60 obslúži všetky miesta, kam potrebujú ísť telesne postihnutí, ktorí navštevujú ústav a školu na Vyšnom Opátskom. Aj napriek tomu, že tá trasa je stavaná práve tak, aby to mali čo najjednoduchšie.
Nehovoriac taktiež o frekvencii spojov na tejto linke.
Ale prečo sem pletieš meškania vlakov??? Zase miešaš jablka s hruškmai. On porovnal to, že tam keď si rušnovodič odide skôr zo stanice alebo zastavky tak ho zato potrestaju, toto DIMI porovnaval a nie meškania, ktore su uplne ina vec.
čo ty vieš ? ... sú síce miesta, kde sa nedá dobre vidieť, či tam niekto je alebo nie, ale nevyskytuje sa tam večnosť a po chvíli ho je vidno, a ak sa človek dobre poobzerá, prípadne troška poohýna a pootáča, dá sa to zvládnuť
ja som tu vlaky nespomínal ako prvý, dimi začal porovnávať vlaky s košickou mhd - čo je neporovnateľný rozdiel, a potom sa začal venovať meškaniu - tak len aby vedel že aj vlaky zvyknú meškať, to len tak okrajovo ?
tak to je už jeho problém ? , ale nie, len si robim prču, tak potom je to už troška zložitejšie, záleží na tom, ako by stihol dobehnúť, ak by ho ešte bolo vidno, a som v tolerancii 1 sekundy, tak nie je problém počkať..... niekedy je však dosť obtiažne zistiť, či ten človek beží na ten dotyčný spoj, veľa krát sa stáva, že vidíš niekoho dobehovať, čakáš, stlačíš dopyt, prípadne opäť otvoríš dvere on okolo teba prebehne ako keby behal maratón
ak si všimnem, že na jednej zastávke odchádzam skôr a viem, že je možnosť nabrať ďalšie sekundy navyše, tak spomalím a tak z ostatných zastávok odchádzam v približne rovnakom čase....
a predstav si, že súd dal za pravdu aspoň raz tomu, komu mal
Ad "linka" 60
Za čias keď bola v tej službe ešte aj linka 39 (Madridská-Lingov, ak by si niekto nepamätal ? ) tak tieto spoje pre TP boli označené ako "Vyhradená ostatná"... ako je to teraz neviem. Aktuálna trasa je však uvedená takto:
Poliklinika Sever - Starozagorská - Klimkovičova - Moskovská - Cottbuská - Hronská - Ružová - Bernolákova - Pasteurova - pri Hornáde - Minská - Lackova - Golianova - Tallinská - Važecká - Rovníková - Ladožská - Dneperská - Levočská - Tepláreň - Školy pre TP
a smerom späť
Školy pre TP - Tepláreň - Levočská - Dneperská - Važecká - pri Hornáde - Minská - Lackova - Golianova - Tallinská - Rovníková - Ladožská - Astória - Slovenská televízia - Ružová - Magistrát mesta Košice - Hronská - Cottbuská - Moskovská - Klimkovičova - Starozagorská - Poliklinika Sever
myslím si, že je dostatočne nevhodný príklad porovnávať košickú mhd so železnicami, ktoré sú oveľa vyspelejšie ako je to u nás a vlakom asi veľa necestuješ, ked si sa ešte nestretol s meškajúcim vlakom.... nepoznám ťa osobne, ale viem kto si a pár krát som ťa videl, ako si sa vyvážal v kabínke a veselo debatoval s vodičom..... o logike zmýšľania by som asi pomlčal, nejde tu len o to, že vodiči si jazdia jak chcú, o čom by som zas až tak veľa nerozprával, ale o to, že ak prídem na zastávku skôr, mám istotu, že spoj stihnem a som na zastávke medzi prvými, čiže sa do neho aj vojdem....tu sa teraz nebavíme o meškaní ale o nadbiehaní, a asi ešte nie si na tom dostatočne dobre, lebo za časy v mnohých prípadoch ani nemôžu vodiči, ale situácia na cestách (ranné a poobednajšie zápchy, havárie, výpadky prúdu, vypnuté/zapnuté semafóry, ked na viac ako polovici zastávok nikto nenastupuje ani nevystupuje a pod.) Ako cestujúci ktorý nastúpi na zastávke do mhd včas, asi nevnímaš v akých časoch sa chodí na ostatné zastávky, na ktoré môže vodič prísť aj s meškaním a v takom prípade na dobiehajúceho cestujúceho čakať nemusí, lebo ak by nešiel s meškaním, tak by ten spoj tak či onak nestihol.... čo sa tých tvojích traktoristov týka, tak ja som zástanca pomalšej jazdy - je to bezpečnejšie tak pre riadenie ako aj pre cestujúcich. Už som veľa krát cestoval tak, ked vodič letel dobre že nie stovkou do zákruty a polka autobusu sa načapila na okná alebo dvere, lebo sa to nedalo zvládnuť. Príslovie hovorí - pomaly ďalej zájdeš a na tento odbor sa to aj hodí..... za dopyt som aj ja, je to užitočné hlavne v zimných mesiacoch, kde človek zbytočne nemrzne, ale ak cestujúci nie sú schopný si zvyknúť na to po viac ako 2 rokoch tak to je fakt bieda - a to pritom stačí aby sa naučili používať oči a troška čítať...
je dostatočný rozdiel ak človek cestuje v spoji pri ktorom je napísané, že čaká na vlak, ale ak ide v spoji, ktorý by eventuálne čakať nemal, tak ľudia nadávajú (to si asi tiež ešte nezažil).... nejde o to, či ma nútili to podpisovať alebo nie, teraz tu nejde o mňa, ale o tie "úžasné" predpisy, z ktorých je dosť proti zákonu a ak raz zákon dovoľuje telefonovanie s handsfree, tak potom niet dôvod na to, aby to zakazovali interné predpisy - a toto konkrétne je proti tejto časti ústavy (ak ti náhodou nedošla súvislosť), to že sa pri tom menej sústredíš je už tvoja vec - či si na to trúfneš alebo nie, vodič, ktorý má dostatok skúseností, odjazdil si 30 rokov bez nehody, vie či to zvládne alebo nie, na druhej strane pre človeka, čo vodičský preukaz nemá ani rok, to bude dosť veľký problém.....
neviem síce, čo je podľa teba nátlak, ale podľa mňa je aj veta - "podpíš alebo choď preč" tiež určitou formou nátlaku (aj ked to nie je vyhrážka)....
a vidno že ty nie si vodič - mal by si si to vyskúšať a potom to tu všetko písať - či by si tu písal tieto veci že ako vodič nesmieš - nezažil si a nevieš, tak si to najskôr vyskúšaj a potom píš....
Neboj, zda sa, ze tu chvalabohu uz mame konecne niekoho, kto sa venuje emtestu. A nielen venuje, on ho pozna, takze vie, co robi.. Pojdu a repraky. Petovi55 tusim som pisal, aby sme tomu dali cas, ten clovek tu nepracuje dlho..
No aj keď dvadsať sekúnd alebo pol minúty. Teraz si predstav, že sa to zopakuje na ďalšej zastávke. Budeš čakať do času - 0:30? Budeš vôbec čakať alebo rovno odídeš s minútovým nadbehom? Totižto ak odídeš skôr, tak logicky aj skôr dôjdeš na ďalšiu zastávku a tam zas môže nastať situácia, že nikde nablízku žiaden cestujúci.
Neviem o tom čo tu bolo, kto podával žaloby a za čo, ale toto by jednoducho v civilizovanom svete vyhrať nemohol.
Peter55