Ale zato si pamätám jeden prípad (nepísal som - moja chyba) 5241 na L17 (mesiac a čosi dozadu). Sedel som úplne vpredu. Tam bolo nafajčené ako v Carihrade.
Veľmi sa mi páči jedna pochvala v Dopravárovi:
"Pochvala vodičovi autobusu od dispečera, že na zastávke ochotne počkal na dobiehajúceho cestujúceho, ktorý bol po operácii."
Nuž dobiehať na autobus po operácii... to musel byť tvrďas. ?
Tiež ma zaujal pokles počtu sťažností na EMTEST oproti minulému roku zo 68 na 8, a aj pokles v kategórii "Neprípustná komunikácia vo vysielačke" z 8 na 2. ? No najviac sa mi ľúbilo, že z 11 sťažností na zafajčený autobus bolo 8 neopodstatnených. To ako sa dá? ?
no zjavne si dost nespokojny s danou situaciou ktoru si opisoval v #50988 a pises tam aj : "nechcem to nahlasovat" alebo inac povedane nechces podat staznost .. preco? ako sa ma nieco zlepsit ked chyba spatna vazba ?
... počet zálohových služieb nezáleží na referáte cestnej výpravy ale na úplne inom odd. DPMK. Takže ak tam rozhodnú o väčšej potrebe zálohových služieb tak určite urobíme všetko preto aby sme túto požiadavku za optimálných podmienok aj splnili.
Ano ale je rozdiel či otvori predne dvere na Solarise a Tedome alebo Karose, tam ťaha viac, ale to je jedno, na 80% s tebou suhlasim. Akurat neviem čo ti vadi na tom, že čajočkam vodiči dvere otvoria? VeĎ je to prirodzene, že sa muži zaujimaju o ženy. ?
Lenze tie predne soferi (aspon 15ky a 16ky) v lete a cez jesen spravidla VZDY otvarali, to som myslel tym ze si ludia zvykli.
K tomu IQ - ja som necakal, niekolko sekund svietilo tlacidlo pri prednych a bol som k nim blizsie, tak som chcel nastupit, na prostredne nastupovalo vela ludi a mrzol som, navyse ak by som nastupil na stredne a "stlacilo" by ma niekde do stredu, tazko by som vystupoval. No vodic by tlacidlo zablokoval ked som ho isiel stlacit.
Re #51064 Peter55: Jasne, keby neotvaral nikomu, ale mladym slecnam otvara, tak ten dovod je potom dost spochybnitelny. Okrem toho - ak by mu bolo tak zima (aj ked pochybujem ze viac ako ludom co boli dlho vonku v -17 st. mraze), tak mi nemal otvorit predne a vystupil by som cez prostredne - a ked uz mi otvoril, alebo to umoznil, tak mal by ticho, alebo nadavat si v duchu a nie nahlas a tak vulgarne horsie ako nejaky .. vlastne sa nechcem nikoho dotknut.
Doteraz nastupuje vela ludi cez predne a urcite netusia ze to vodici nemaju radi a ani preco. Jedine riesenie je systemove, to som uz hovoril, ale to by potom nemohli pustat cez predne mlade slecny...
Nechapem čo je ťažke na tom aby mi samemu od seba došlo, že nejaky dôvod ten vodič ma na to aby netvaral.
A k tomu, že slečnam otvaraju a chlapom nie, pozri sa všade vo svete to tak chodi, že ženy maju nejaku protekciu u niekoho a ty to tiež robiš určite v nejakych situaciach alebo by si to robil.
5
"Pochvala vodičovi autobusu od dispečera, že na zastávke ochotne počkal na dobiehajúceho cestujúceho, ktorý bol po operácii."
Nuž dobiehať na autobus po operácii... to musel byť tvrďas. ?
Tiež ma zaujal pokles počtu sťažností na EMTEST oproti minulému roku zo 68 na 8, a aj pokles v kategórii "Neprípustná komunikácia vo vysielačke" z 8 na 2. ? No najviac sa mi ľúbilo, že z 11 sťažností na zafajčený autobus bolo 8 neopodstatnených. To ako sa dá? ?