Schopnosť dlhodobo zvládať stresové a konfliktné situácie. O takú robotu, kde máš dennodenne čeliť verbálnym aj fyzickým útokom, riešiť hraničné situácie a počúvať výhovorky chronických klamárov podporovaných obvykle celým zvyškom autobusu, nikdy bitka nebude. Na to musíš mať silnejší žalúdok ako IQ. Generalizovať, že sú smiešni a správajú sa ako hlupáci, je nemiestne.
Čo Ty budeš robiť na dôchodku, keď už teraz si taký múdry?
A čo je kľučove pre džob revizora? Nepoviem keby to boli všetci namakane hole hlavy ale nie taky smiešny....... Spravaju sa ako hlupaci a to mi da za pravdu každy.
Ukáž mi toho inteligenta, čo pôjde robiť revízora. Kľúčové pre tento džob sú iné predpoklady.
Na takéto všeobecné hodnotenia by si si najprv mal tú prácu vyskúšať.
A mimochodom: "nejaky inteligentny ľudia ... tyto ľudia by mali reprezentovať ... su hlupy jak tago".
Aj príspevok na tomto fóre by mal reprezentovať.
Obyčajni dementi ti revizori, kedy to budu robiť nejaky inteligentny ľudia a nie taky s prepačenim magori čo maju ZŠ ??? Koľko krat vidim ako buzeruju niekoho a pritom nemaju pravdu. Tyto ľudia by mali reprezentovať DP ale skôr im ho kazia, su hlupy jak tago. ? ? ?
ja viem tak,že optima si tie busy platí inak by k nim okrem električiek R nič nejazdilo..ok možno sa to zmenilo,ale tí revízori by sa mohli začať správať ľudskejšie..hovorím,na ciganov by si takto netrúfli..keď blokujú tak nech aspoň 10-15 sekund po odchode autobusu zo zastávky
nieje náhodou úsek linky 10 od Luníka VIII po Optimu a späť zdarma??? lebo tí drbnutí revízori kontrolovali od optimy lístky,dokonca buzerovali nejaké baby,ktore len dobehli na autobus,a revízori hneď zablokovali označovače ? vraj majú mať lístok pripravený-ale darmo môže mať dakto lístok pripravený keď hned blokuju emtresty..ciganov buzerovať nebudú,len slušných ľudí..a keď som sa opýtal či ten úsek nieje zadara,tak mi odvrkli že tam áno a späť nie...zaujímavé ? a ešte tak sa postavia,že človek aby bol nacapený na dverách a nevedel s apohnúť
cez VSŽ bola napojená sieť DPMK, bola to vlastne vlečka, cez ktorú sa napríklad dodávali nové vozy (pamätám si poslednú sériu T3 a ďalšie). Nákladné vozne by cez Perešský most neprešli.
Re #50708 eMareq: využitie zastávky Palackého pre obsluhu stejšn skvér je podľa mňa správne, nevidím dôvod na zachádzanie všetkého na stanicu. Len keď MMK/DPMK oficiálne deklaruje, že cestujúci môžu využiť pre cesty na stanicu zastávku Palackého, mali by pre to aj niečo urobiť, lebo keď ma tam strepe autobus, tak ešte dostanem pokutu, že som nerešpektoval zákaz vstupu a asi ťažko by som sa odvolával na nejaké články z dielne MMK/DPMK.
DPMK zaplatil dodávateľovi za rekonštrukciu vozu, ktorý evidentne nie je schopný bežnej prevádzky a DPMK je to jedno. Táto škoda by sa mala zosobniť kompetentnej osobe.
AutobusovyManik