Fíha, to čo jééé? vyzerá to ako obrázok z nejakého električkového simulátora, niečo ako Trainz 2006, nemáš náhodou nejaké upresňujúce údaje?javascript:smile('?');
Všetko, čo do roku 1995 kúpil DPMK, bolo vlastníctvom Mesta. Od r. 1995 je DPMK akciovka (hoci 100 % mestská), a všetko, čo vysúťaží alebo kúpi patrí účtovne DPMK. Myslím, žeTedomy vysúťažil DPMK a tiež Irisbusy. Čo kúpi priamo Mesto a dá DPMK, je to v prenájme.
Presne tak .. Totiz v niektorych pripadoch dokaze mesto "konat" rychlejsie ako jeho akciovka. (papezaky). No a teraz to iste. Vyhralo eurofondy mesto, peniaze z nich nemoze dat svojej akciovke, pretoze su viazane na to, na co bol urobeny projekt. Takze ich musi kupit mesto. A za 19 klbovych vozidiel vyradi DPMK z premavky stare vozidla, patriace mestu. napriklad 4088, 3001 a podobne..
Ved cenu od Trendu dostal dpmk a sutaz na kupu vozidiel z eurofondov vyhlasil vyherca, teda mesto. Neviem, ako je to legislativne, ci sa verejna sutaz rovna elektronickej aukcii a ak ano, ci uz mal vobec magistrat po technickej stranke moznost vyhlasit ju elektronicky. V podstate je jedno, ci by sa to urobilo elektronicky alebo takto.
inak k vyluke nemam vyhrady, asi najlepsie zvladnuta z tych co si pamatam (velke plus za hlavne hlasenie v elektrickach, a zachovanie povodnych elektrickovych zastavok)
co som si vsimol, tak tam pernamentne stoji jeden prestavkujuci autobus, a na zaciatku "zastavky" je umiestneny oznacnik... ale zabradlie by bezpecnosti len pomohlo, lebo sa tam mota vela dezorientovanych dochodcov, a nehovoriac o tom, ze kazdy bus, ktory tam pristavi na na tabuliach NENASTUPUJTE ?
TA