Ano, otvarali sa. ale teraz ich kontroluju, ci zaujemcovia splnili vsetky technicke nalezitosti a z nich potom vyberu toho s nizsou cenou. (jedneho z dvoch prihlasenych..)
Vidím, že medzi výlukami a obmedzeniami to nie je - linky do Krásnej jazdia len po predposlednú zastávku "Žiacka". Rekonštruujú tam totiž cestu. Ako u debilov v novembri...
Keby neuspeli s €fondami, určite by na novučičké CNG vozy zobrali úver. Teraz, keď na ne dostanú nemálo euráčov z EÚ (v prepočte 275 mil. Sk), malo by byť ich morálnou povinnosťou vziať úver na investície do ED a TD. Kúpiť 2 NP trolejbusy, reko tratí, 15Tr a konečne začať aj s modernizáciou T3. Tlačítka a teplé poťahy sú síce pekné, ale životnosť im nepredĺžia.
A už to pánovi Jutkovi odsúhlasili? Lebo do volebných plagátikov sa dá dať kadečo.
Veď pred pár mesiacmi keď som bol na koberčeku či skôr na stoličke za podpredsedom predstavenstva, tak mi "hodil" popred nos tabuľku o nákladovosti trakcií (tie čísla nespochybňujem, ale tam sa nehľadali príčiny prečo je tomu tak). A tam som bol ním presviedčaný, že GOčka sa neoplatí robiť, lebo vyjde toľko ako nový bus na CNG... A tá kompletná rekonštrukcia min. dvoch trolíkov k niečomu pomôže, ale záchrana to nebude. Zišlo by sa zmodernizovať po 5ks 15Tr za rok.
Igor Jutka: "... DPMK pripravuje na budúci rok aj obnovu trolejbusov. Táto doprava bola dlhodobo zanedbávaná, no v budúcom roku sme sa rozhodli pre kompletnú rekonštrukciu minimálne dvoch trolejbusov."
ja chcem spoznať aj tú druhú stranu, ale ja nemôžem za to, že žiada priame otázky, dám mu ich, a on nič.... na komunikáciu je treba dvoch, a jedna strana nejako viazne
eMareq
ale tu sa nič také nespomína. ?
Re #50400 5: Veď pokusy boli...