Vidím, že medzi výlukami a obmedzeniami to nie je - linky do Krásnej jazdia len po predposlednú zastávku "Žiacka". Rekonštruujú tam totiž cestu. Ako u debilov v novembri...
Keby neuspeli s €fondami, určite by na novučičké CNG vozy zobrali úver. Teraz, keď na ne dostanú nemálo euráčov z EÚ (v prepočte 275 mil. Sk), malo by byť ich morálnou povinnosťou vziať úver na investície do ED a TD. Kúpiť 2 NP trolejbusy, reko tratí, 15Tr a konečne začať aj s modernizáciou T3. Tlačítka a teplé poťahy sú síce pekné, ale životnosť im nepredĺžia.
A už to pánovi Jutkovi odsúhlasili? Lebo do volebných plagátikov sa dá dať kadečo.
Veď pred pár mesiacmi keď som bol na koberčeku či skôr na stoličke za podpredsedom predstavenstva, tak mi "hodil" popred nos tabuľku o nákladovosti trakcií (tie čísla nespochybňujem, ale tam sa nehľadali príčiny prečo je tomu tak). A tam som bol ním presviedčaný, že GOčka sa neoplatí robiť, lebo vyjde toľko ako nový bus na CNG... A tá kompletná rekonštrukcia min. dvoch trolíkov k niečomu pomôže, ale záchrana to nebude. Zišlo by sa zmodernizovať po 5ks 15Tr za rok.
Igor Jutka: "... DPMK pripravuje na budúci rok aj obnovu trolejbusov. Táto doprava bola dlhodobo zanedbávaná, no v budúcom roku sme sa rozhodli pre kompletnú rekonštrukciu minimálne dvoch trolejbusov."
ja chcem spoznať aj tú druhú stranu, ale ja nemôžem za to, že žiada priame otázky, dám mu ich, a on nič.... na komunikáciu je treba dvoch, a jedna strana nejako viazne
pan Chnapik si dava podmienky a pokial nebude mat vlastne sukromne spojenia pre svoje kamaratky a kamaratov, ktory vyuziju mhd, ked nemozu ist autom. Bohuzial primator mesta aj z panom Trebulom, nemaju velku snahu pozerarat na obcanov ale pozeraju len svojich znamych. Kazdym rokom uberaju tieto individua kilometricke vykony DPMK a znizuju tak kapacitu MHD a frekvenciu spojov.Preto je nutne rok co rok robit redukcie a zmeny MHD, lebo mesto sa snazi setrit na miestach, kde by malo pridavat. Pocet obyvatelov narasta, logicky by mala narastat aj dopravna kapacita, ale to sa v KE nerobi. Samozrejme ked znizime kapacitu MHD, tak ludia hromzia a kupia si auto, primatorovsky a zupansky, aj poslanecky znami vlastnia autopredajne a bazare a niekto na tom ma kseft. To, ze si znecistujeme mesto exhalatmi nikoho neserie. V 93 sa zacala stavat trolejbusova doprava z dovodu ekologizacie ovzdusia v meste. Je to projekt este cias socializmu, tak ako elektricky na tahanovce. DP mal nadstav elektriciek pripraveny pre nove elektrickove trate. No ale po pade socializmu sa neako prestalo uvazovat nad tratou na THC a ako v spravnom tunelacnom prostredi sme rozpredali nase elektricky po svete. Doteraz sa tomu smeje cely svet, ze sme si nechali rozpredat vozovy park. Nevraviac, ze dopravne vykony klesli o viac ako polovicu. Potom prislo zmena ratania prepravnych kilometrov. Takze aj s toho vela co sme este mali pre kolajovu dopravu, tak sme redukovali, lebo uz sme nemali vlakokilometre ale vozokilometre. Samozrejme vysledok vidiet teraz, ked nam behaju kvoli tomu solo elektricky namiesto duplakov alebo trojiciek. Prisla decentralizaciam, ta pomohla jedine Bratislavskemu kraju, lebo tam bolo dostatok investorov a zisk zacal plynut do mestskych rozpoctov. Kosiciam sa usli americky vykoristitelovatelia z danovymi prazdninami, zanikli statne dotacie a nase slavne mesto na cele s primatorom chcelo este viac do vrecak, tak opat zoskrtali rozpocet na dopravu. a este kopec dalsich veci sa da pisat preco je situacia taka aka je a stare casi sa uz asi nikdy nevratia
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5
Igor Jutka: "... DPMK pripravuje na budúci rok aj obnovu trolejbusov. Táto doprava bola dlhodobo zanedbávaná, no v budúcom roku sme sa rozhodli pre kompletnú rekonštrukciu minimálne dvoch trolejbusov."
Peter Šmihula: "Vážený občania..." ?