Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #49066:
tak co nam ostava? nic ine nez cakat ked to pride ku nam casom...
Reply on: Peter55 #49070:
Aha, už rozumiem. Na prvý pohľad sa ani nelíšia, rozdiel je v podvozkoch, iný je interiér. Som zvedavý koľko bude stáť tento novší model.
Reply on: jt #49069:
Myslel som LF2 - by stačilo, toto na čo tu je link je LF2+.
Reply on: Peter55 #49068:
Stačilo by kde? U nás v Košiciach, alebo všeobecne? Ak u nás v KE, tak by bolo treba spájať dva vozy, čiže to by bolo ako jedna dvojwana (cenou). Alebo by sme mali sólo LF-ká na linkách, kde jazdia sólo vozy. LF2 má ale výhodu v tom, že poskytuje väčší priestor nízkopodlažnej časti. Jednak v absolútnej ploche a jednak podielom z celkovej plochy vozidla.

Navyše, ktorý výrobca predáva veľkokapacitné električky v cene dvoch kĺbových autobusov?
Reply on: jt #49067:
Novy môže byť ? Obyčajne LFko by stačilo.
Reply on: Peter55 #49066:
Prečo? Je to úplne nový voz, má slušnú kapacitu, vyzerá dobre a navyše sa predáva za bezkonkurenčnú cenu.
Reply on: Vario #49063:
Toto chceš zavidieť ostravakom? Darovali by ti ju za jeden cent.
Reply on: eMareq #49064:
ta smola pre nas..
Reply on: Vario #49063:
Na také tu nieje v prvom rade vybavenie.
Fínske hybridné autobusy šetria tretinu nafty
Výrobca autobusov Kabus Oy vyvinul hybridný pohon, ktorý kombinuje spaľovanie nafty s energiou, ktorá sa získava elektromagnetickým brzdením. Elektrinu, ktorú brzdy vyrobia pri zastavovaní na križovatke, autobus využije pri rozbiehaní sa za ňou.
celý článok »
http://www.euractiv.sk/veda-a-vyskum/clanok/finske-hybridne-autobusy-setria-tretinu-nafty-013413?newsletter=2680
Reply on: harry386 #49047:
ten co stoji na zastavke je potencialny cestujuci 🙂
Reply on: Furčan #49024:
a kam ich odviezli? lebo v Barci nie sú...
Reply on: jt #49055:
? hh máš pravdu, to som si tam nejak nevšimol, ale aj tak by som takou ulicou nepohrdol. ?
Reply on: jt #49057:
ano su aj fotky, ked si ma najdeš na ICQ, tak niečo poposielam... (večer)
Reply on: Furčan #49056:
To je zaujímavé. Nevedel som, že kedysi jazdili bežné linky priamo po železiarňach podobne, ako teraz VZD.
Doprava v okoli VSŽ a vo vnútri 1965

20A Šaca - VA VSŽ
20C Košice - Poľov
21 Košice - Koksovňa - Plynojem
21A Košice - VA VSŽ - Zlievárne - OD 3
22 Košice - Haniska - Hutníky - Plynáreň - VSŽ
23 Šaca - Veľká Ida - Hutníky
24 Košice - VA VSŽ - Mostáreň
24A Košice - Vysoké pece - Oceliareň
25 Šaca - VA VSŽ - Mostáreň
25A Šaca - Vysoké pece - Oceliareň
26 Šaca - Koksovňa - Plynojem
27 Šaca - Les pri Haniske - Plynáreň pri Haniske
27A Šaca - Veľka Ida - Centrálne preladište rúd
28 Šaca - Hydrostav (Valcovne VSŽ)
28A Šaca - Zlievárne - OD 3
29 Veľká Ida - VA VSŽ - Mostáreň - OD 3
29A Šaca - Veľká Ida - Šamotka - Plynojem

Mám tu aj ine linky po ruke z toho roku keby niekto veľmi chcel...
Reply on: redburger #49054:
ulicou, na ktorej jediným dopr. prostriedkom je električka... - hlavne, keď za jednou z nich stojí auto ?
Reply on: jt #49051:
nielen nálepky, ani takýmito električkami by som nepohrdol, či ulicou, na ktorej jediným dopr. prostriedkom je električka...
Reply on: redburger #49050:
V najkulturnejsom meste v galaxii je mozne vsetko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.