Stačilo by kde? U nás v Košiciach, alebo všeobecne? Ak u nás v KE, tak by bolo treba spájať dva vozy, čiže to by bolo ako jedna dvojwana (cenou). Alebo by sme mali sólo LF-ká na linkách, kde jazdia sólo vozy. LF2 má ale výhodu v tom, že poskytuje väčší priestor nízkopodlažnej časti. Jednak v absolútnej ploche a jednak podielom z celkovej plochy vozidla.
Navyše, ktorý výrobca predáva veľkokapacitné električky v cene dvoch kĺbových autobusov?
20A Šaca - VA VSŽ
20C Košice - Poľov
21 Košice - Koksovňa - Plynojem
21A Košice - VA VSŽ - Zlievárne - OD 3
22 Košice - Haniska - Hutníky - Plynáreň - VSŽ
23 Šaca - Veľká Ida - Hutníky
24 Košice - VA VSŽ - Mostáreň
24A Košice - Vysoké pece - Oceliareň
25 Šaca - VA VSŽ - Mostáreň
25A Šaca - Vysoké pece - Oceliareň
26 Šaca - Koksovňa - Plynojem
27 Šaca - Les pri Haniske - Plynáreň pri Haniske
27A Šaca - Veľka Ida - Centrálne preladište rúd
28 Šaca - Hydrostav (Valcovne VSŽ)
28A Šaca - Zlievárne - OD 3
29 Veľká Ida - VA VSŽ - Mostáreň - OD 3
29A Šaca - Veľká Ida - Šamotka - Plynojem
Mám tu aj ine linky po ruke z toho roku keby niekto veľmi chcel...
Vladislav 48
Výrobca autobusov Kabus Oy vyvinul hybridný pohon, ktorý kombinuje spaľovanie nafty s energiou, ktorá sa získava elektromagnetickým brzdením. Elektrinu, ktorú brzdy vyrobia pri zastavovaní na križovatke, autobus využije pri rozbiehaní sa za ňou.
celý článok »
http://www.euractiv.sk/veda-a-vyskum/clanok/finske-hybridne-autobusy-setria-tretinu-nafty-013413?newsletter=2680