(Dovolím si odpovedať z iného fóra) : Nová trať by mala byť robená technológiou bezstykovej koľaje podobne ako na železnici, koľajnica je prichytená ku pražcom tak pevne + odpor koľajového roštu zabraňuje dilatácii, teda medzery nie sú potrebné a koľajnice môžu byť zvarené do jedného dlhého kusu.
Priklad. Cestujuci z krajiny mimo eurozony pride na letisko a vytiahne z bankomatu desiatku. To je jeho vina ze si nemoze kupit listok? To hned znamena ze je kkt?
Re #47754 jt: no Ok, zákon je teda na strane cestujúceho ( s čím som v podstate súhlasil), ja som sa skôr snažil nájsť kľučky, ako dať šancu aj DPMK ? . Stále si stojím však za tým, že takýto cestujúci, aj keď je v práve, tak ešte 5E beriem, ale 10 a viac Eurovky už je nevychovanosť a vypočítavosť. tak samozrejme môj záver je, že DPMK by mal ten predaj lístkov u vodiča stopnúť.
Nejak sa tu už nerieši LV, mam pár otázok:
1. Bude sa rušiť zachádzka L54 na Dneperskú?
2. 15N bude premávať len v rannej špičke alebo aj poobede?
3. L30 bude premávať v akom časovom horizonte?
ani nie, že by mal len vracať meškanie, ale systém by mal zohľadniť aj to, že ak kvôli meškaniu 1. spoja zmeškáš prestup a počas čakania na ďalší spoj Ti vyprší platnosť CL, tak po nástupe do 2. spoja by Ti nemal opäť zakúpiť ďalší CL, ale mala pokračovať platnosť pôvodného CL, akoby 1. spoj nemeškal. Toto sa však nedeje.
Cestovny listok je sam o sebe danovym dokladom, preto nieje potrebne, aby mal vodic pokladnu alebo paragon. Na listku je uvedene cislo IC DPH a tym sa tento doklad stava danovym dokladom (kazdy listok ma svoje seriove cislo = cislo dan. dokladu )
Prosím, môj príspevok #47775 berte s nadhľadom... ? Tie smejúce sa smajle sú tam práve preto, lebo EM-TEST nie vždy funguje ako má a týmto príspevkom som chcel len (dočasne) prerušiť toto vaše "diskutovanie", lebo sa mi začína zdať, že sa začínate hádať a nejak to začína strácať zmysel... ?
To by bola elektronická obdoba niekdajších sprievodcov vo vozidlách, kým neboli predpredaje. EMTest by ale zaručene v 11 prípadoch z 10 nefungoval a zas by tu ktosi písal, že lístok sa dal kúpiť aj skôr a nie až na poslednú chvíľu v autobuse.
Re #47778 Josip3211: Náhodou som to nezažil, ale je to realistický príklad na konkrétnom mieste v konkrétnej situácii. Aj obchod je konkrétne miesto a platba v ňom je konkrétna situácia. Radšej sa už ale na túto tému vyjadrovať nebudem, svoje tvrdenia som si patrične podložil, nikto mi ich nevyvrátil a nereagoval inými skutočnosťami.
no myslim, ze sa tym nevyriesi NIC, kedze ten automat by tak v 99% pripadoch nefungoval... a to, ze by si to vyriesil cestujuci sam s tym automatom... si len myslis... samozrejme prve co, tak sa obratit na vodica "DOOO PI... PRECO NEJDE TEN POJE... AUTOMAT, KU..., DE SI JA TERAZ DO PI... MAM KUPIT TEN VYJE... LISTOK???" - a tak podobne.. ? ?
Vidíš to?Teória!!!Teória o praxi fakt úžasná kombinácia. ? ? ? Vieš že sa to tak nerobí ale uvedieš príklad že vraj z praxe.Ak mám prax tak som to už asi zažil viem ako to prebieha v reale.Ale to čo Ty rozprávaš je IBA TEÓRIA!Teória o niečom čo by tak asi mohlo byť ale v civilizovanom svete asi ťažko. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
elektrickar