Šestka vľavo hore kaz, štvorky horné bude treba zbrúsiť poriadne, trojky už sú vonku šetky, ale ešte vpravo dole posledná ostala, ale to vyzerá na mŕtvy zub toto, nič to už sa nezachráni to je radix, to pojde vonka toto, sestrička podajte mi vŕtačku...
"Žilinský vynález ma dokonca prekvapil aj tým, že je schopný takto postupovať aj po prestupe. Šiel som zo stanice L2, kde mi automaticky odrátalo cestovné na 30 min. cesty. Na NO som prestupoval na sedmičku. Reálne som teda precestoval okolo 4 minút, no do druhého vozu som nastúpil až po cca 10 min. od nastúpenia do L2. Systém dokázal rozoznať, že keďže som na zastávke NO nastúpil do iného vozidla, musel som na tej istej aj vystúpiť, a teda zo stanice som prešiel iba 4 minúty, hoc som ešte čakal na zastávke na ďalšiu linku. Precestovanú dĺžku mi nepočítal 30 - 10 min, ale 30 - 4."
>>
No tak nieco podobne sa stalo aj mne, isiel som hlavna posta-mier s L34 , trvalo mi to cca 10 minut a po vystupeni som cakal cca 8 minut a po nastupeni do L72 mi vypisalo ze mam este 21minut.... Dnes este zvlastnejsia situacia, nastupil som na mlynskej baste do L34, zviezol som sa jednu zastavku na narodne namestie, kde som prestupil na trolejbus (cakal som cca 1-2 minuty) a vypisalo mi ze mam 35minut (z polhodinoveho listka!!)
Tak z bratislavskej supravy T6, uz reklama na ALLIANZ bola odstranena... Tak je asi otazka casu, kedy z nasej suravy 622+623 bude tato, si myslim, jedna z najkrajsich reklam odstranena ? ? ? ? ? ?
akože si to nepamätáš? Veď sa o tom hovorilo... asi tak o zatrolejovaní Watsonovej. Proste, o viacerých takýchto odvážnych plánoch sa hovorilo a každému musí byť jasné, že to bolo len v rámci roviny úvah vôbec o tom začať uvažovať.
ta podľa JPP mohli jazdiť troliky po watsonovej na KVP, tie ostatne navrhy neviem kto vymyslel, ale je to veľmi dobrý nápad, akurát, že ho niet kto uskutočniť
5