Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #47367:
Vlny su lebo ešte nie su podbite, vlastne su tam ešte len tak položene.
Reply on: tomik55 #47247:
komu chceš povedať, že 34 je zbytočná, veď som z THC tak viem čo čom hovorím...
Reply on: Peter55 #47365:
to súhlasím, že drevené majú menšiu životnosť.

Teraz čo sa dali na nový úsek koľajnice tak sú dosť pokrivené. Dá sa to ešte nejako opraviť,alebo zase budú fasa vlny? ?
Reply on: eMareq #47361:
tú T2 som myslím pár dní dozadu videl brázdiť trať pred Dargovom
Reply on: Yogi616 #47356:
Drevene podvaly hniju a maju podľa mňa menšiu pevnosť ako beton, ale skutočne neviem 100% vyhody betonoveho.

A k tomu hluku, to zaleži ako su koľajnice upevnene, v ostrave maju betonove podvaly a nejake pružne uchytenia ako spona a skoro vôbec ot nehuči, všekto zaleži na kvalite spracovania.
Prečo sa dávajú drevené na most s určitou nosnosťou, som akosi pochopil, nechápem len, prečo sa nedávajú všade a aké sú teda nevýhody drevených oproti betónovým.
Reply on: TA #47362:
električky jazdia len v KE?Nevravím že betónové sú hlučné, ale že drevené majú menšiu hlučnosť.
Reply on: Yogi616 #47356:
ako môžeš porovnávať hlučnosť drevených a betónových podvalov, keď v KE niet trate s drevenými podvalmi a otvoreným zvŕškom ❓
Hlučnosť prechádzajúcej električky na trati s betónovými podvalmi ( napr. Južná trieda ) je natoľko nízka, že niekedy ani len chodci prechádzajúci cez priechod pre chodcov nezaregistrujú prichádzajúcu električku.
Reply on: cybernetic #47357:
Orgán Lečo. A veľký.
Reply on: cybernetic #47357:
na každeho pride.
Šak už sa to tu preberalo že prečo su tam drevene podvaly,aj železnice stale použivaju v niektorich usekoch drevene, a inač su bežne použivane na mostoch ako pisal Marek.
Re #47355 jt: nám.MMM-KVP (Myslava) boli už v planoch ako druha etapa v polovici 80 rokov, sprevadzkovanie sa planovalo na rok 1993.
pán Lečo sa nechal počuť,že 2/3 "orgánov mesta" by TD zrušila
Reply on: TA #47352:
veď je rozdiel v hluku keď električka prejde po drevených,betónových alebo BKVčku. Keď električka prejde po drevených podvaloch tak je menšia hlučnosť ako po betónovom.
Reply on: TA #47350:
Watsonova nie, hoci na škodu by to nebolo. Troleje mali byť na Sečovskej, na východ od Furče - v Heringeši a na začiatku 90´s sa plánovala trať z Nám. MMM na KVP. Ale predpokladám, že som pre väčšinu nenapísal žiadnu novinku.
Reply on: Nikoliatko #47314:
Tvoje argumenty nie su argumentami. Sama vies, ze to, co pises, je vina. Ale proste musis to napisat 🙂
Reply on: redburger #47343:
Tie dávajú vraj iba kvôli mostu cez trať (problém s nosnosťou).
Reply on: redburger #47343:
odkedy podvaly robia hluk ❓
Betónové sú v súčasnosti oveľa viac používané, ak vôbec sa drevené niekde používajú. Mňa napadajú len negatíva drevených podvalov voči betónovým.
Reply on: Tizo #47331:

" Ja viem elektrika je drahsia ako nafta. "

--->>> podľa čoho si to porovnal ❓

Re #47331 Tizo: ak sa budú sťažovať len tí " 2 - 3 " cestujúci, čo nastupujú na Slovenskej, potom to bude super. Ľudia z tejto oblasti tak či tak aj teraz chodia na zastávky na Národnej triede; je to aj logické, že radšej prejdem peši 5 - 10 minút a mám spoj takmer hneď, než budem čakať možno až 60 minút na spoj, ktorý ma odvezie na NO.
Reply on: JCX1018 #47330:
z čoho vychádzate, že Watsonova sa mala zatrolejovať ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.