Teraz sa tu rieši nové LV v KE, ktoré som zatiaľ ešte nevidela, ale podľa toho čo sa tu píše, už mám približnú predstavu, čo sa bude diať. Je mi jasné, že to budú zmetky pre všetkých - vodičov aj cestujúcich. Môj osobný názor je, že teraz je to celkom v poriadku, čo sa týka ciest liniek. Netrebalo by nič meniť, každý si už na to zvykol. Dalo sa dostať všade, kam človek potreboval. Jediné, čo by trebalo zmeniť sú intervali niektorých spojov. A ďalšia vec, myslím, že THC už majú dosť autobusov, majú sa nimi aj kam dostať. Na to čo Furča má dokopy 7 autobusov, z toho dva chodia iba počas týždna a aj to len počas špičky. Bolo by dobré jeden z nich nahradiť normálnym spojom, aby sa cez víkend dalo dostať na furču aj niečím iným ako je trolejbus. Niečo sa stane a človek sa večer alebo cez víkend nedostane hore. Nosná trolejbusová doprava na furču je veľmi dobrý nápad. Ale kto ho zrealizuje, keď nie sú peniaze na opravu vedenia - to preto jazdia troliky tak pomaly, tak už by ste sa určitý ľudia mohli uvedomiť - výhybiek, ktoré mali byť už dávno rádiové, nie rýchlostné. V dnešnej dobe tu mali jazdiť už iba trolejbusi a električky, prípadne autobusi, ktoré nezamoria ovzdušie v okolí celého sídliska. Problém je v ľuďoch, ktorí pracujú v DPMK a na magistráte. Väčšina z nich sú iba ľudia, ktorí si chcú nahrabať čo najviac do vrecka, trepú sa do toho, o čom vedia toľko jak ja o chémii (čiže nič ? ) a mhd ich zaujíma len preto, lebo to majú v náplni práce. Oni sa vezú na drahých autách z našich daní a preto ich vôbec netrápi, aký spoj ide kam a kedy. Ďalší problém, je tu mnoho ľudí, ktorí sa na to sťažujú,navrhujú, čo s tým treba robiť, navrhujú zmeny LV a neviem čo všetko - čo takto to aj zrealizovať, poslať tieto zmeny na DPMK, magistrát a všade kam treba. Ďalej doplnkový predaj u vodiča - načo? - zrušiť- za1. je to len jeho dobrá vôľa že ich predáva, pri tom je možnosť ako si lístok kúpiť a za lacnejšie - môj názor je, že je to buzerácia vodičov len preto, aby opäť išli peniaze len do vreciek tých "najmúdrejších" osôb. Nebyť ich, sú peniaze na všetko, na viac kilometrov na linkách, na pohonné hmoty, pre automaty na lístky, zvýšilo by dokonca aj na platy zamestnancov(ktorí aj pracujú a nesedia si na spokojných zadkoch) a dokonca aj na nové vozy, či trolejbusy, autobusy a električky, pre obnovu trolejového vedenia, električkovej trate. Vtedy by sa cestovalo jednoducho, pohodlne a možno aj načas. Lenže pre toto všetko treba hlavne financie, tie by boli, ak by na vysokých a najdôležitejších postoch, nesedeli duté hlavy, ktorým, ako som už poznamenala, ide len o vlastné vrecká, a mali sme tam ľudí, ktorým ide hlavne o efektívne fungovanie dopravy v našom meste, kvalitu dopravy a hlavne spokojnosť cestujúcich. Ak by sa dalo normálne cestovať mhd, myslím, že mnoho ľudí by ju využívalo častejšie, tým by bolo menej áut na cestách, viac miesta pre mhd a tým menej meškania, nikto by nebol nervózny a každý spokojný. Hlavný problém je v ľudoch riadiacich tento systém. Môj názor na to všetko - netreba meniť LV ale v prvom rade (ne)kompetentných ľudí a až potom sa zamerať na zmeny LV, až na to bude rozum a dostatok peňazí.......................................toto bolo to jediné, čo sa dá na túto tému napísať, je možné, že som na niečo zabudla, alebo sa niečo niekomu nepáči, ale myslím, že je niečo, v čom so mnou bude aspoň zopár ľudí súhlasiť
absik