Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AutobusovyManik #46259:
L20 je plne vyťažena aj bez optimy, nech tam daju v špičke klbaky IK 280 a potom sa môže robiť zastavka pri Optime ktora tam fakt chýba.

AutobusovyManik

LOOOL ... Výborný návrh aby L20 zachádzala k OC OPTIMA. Čo z tejto linky? Nič, zbytočné zdržanie cestujúcich do Šace. A čo by mali z toho keď na L20 sú vypravované malé vozy. Už som tu písal, že by stačilio ak by sa zaviedla zastávka pred alebo za semaforom (pri stanovišti električiek) a nebol by problém... Či cestujúci chcú aby ich autobus odviezol až pred vchod?
Reply on: Yogi616 #46257:
ooo...:O Asi im tiez napisem, aby mi odpisali.:-)
Reply on: Nodes #46256:
nie,dostal som mail z podniku.. ?
Reply on: Yogi616 #46252:
Še ci prišnilo?:-)
Reply on: Yogi616 #46252:
fšak aj 525 a 536 sú trhanárske KTčka
Reply on: eMareq #46253:
+ autobusový okruh Optima - ... - Optima
Reply on: Peter55 #46248:
Si na zlej adrese, ktovie kde a kedy vlastne tá mapa zmizla. Ja som na ňu čistou náhodou prišiel, keď som práve vychytil tento voz na exL35.

Re #46246 5: No veď celé to je nekoncepčné, ako to bolo načrtnuté.

zachádzka L20 - blbosť
jeden spoj R7 - blbosť
delenie spojov L34 - blbosť

Riešenia:
- všetky spoje L10
- celotýždenná L5
Tak predsa.Na NP KT nepôjde KT8D5 #513 ani 525 a dokonca ani 536,ale bude to trhanáresnké KTčko... ?
Reply on: 5 #46246:
snáď by tie nové spoje L R7 ukončili pri Optime.
Aj keď nechápem, načo vymýšľajú voloviny. Jednoducho zaviesť celotýždenne L 5. Nič zložité. Zároveň na L 5 sa dá dostať 1 prestupom z každého sídliska v KE. Keby ju navyše zosynchronizovali s L R1, 20-minútový interval by bol plne dostačujúci.
Reply on: TA #46249:
No jo, predpokladam, že nebudu z rovnakeho obdobia.
Reply on: Peter55 #46247:
dá sa to vysvetliť dvojako. Opýtal som sa aj preto, keďže niektoré linky jazdili ešte " nedávno " a o niektorých som vôbec ani nepočul, tak mi to nesedelo.
Reply on: eMareq #46243:
Maš doma odfotenu tu mapu z 5002? A ak maš niekde uložene LV z 90-tych rokov mohol by som ťa poprosiť aby si mi ho poslal na mail peto5220 -- centrum.sk ? ? ?
Reply on: TA #46239:
"vie niekto v ktorych rokoch sa pouzivali tieto busove tabulky? "
Reply on: eMareq #46243:
Šaca už má dosť sprznenú víkendovú dopravu s exkluzívnym 40' int. s malými vozmi, tak im ešte pridajme zachádzku k Optime. Navyše chodí dosť vyťažená aj bez návštevníkov Optimy. Toto je blbý nápad.

34-ka jedna sem, jedna tam, to zas bude neprehľadné a navyše to rieši len KVP. Preháňať R7 do USS kvôli Optime, to je tiež skvostný nápad.

3 návrhy a zase žiadne systémové, komplexné riešenie dopravnej obslužnosti. Optima, vyberaj... ?
Reply on: kacka #46241:
Domcek na stracej nozke.
Reply on: jt #46242:
Poznámka: A Errorbus nechce prísť vypomôcť? Veď donedávna boli takí žhaví do toho. Vedeli to najlacnešie zo všetkých (bez súťaže), Feri ich sem toľko ťahal (spolu s ďalšími "kresťanskými podnikateľmi"), ešte aj zadarmo vedeli 3 mesiace jazdiť. Majú možnosť. Však tu bude toľko vysnívaná konkurencia, vlastné lístky, nové voze a derivovaný dopravný systém podľa Feriho a jeho Vie Cassovie. ?
Reply on: jt #46242:
So zachádkou L20 idúcou do/zo Šace nesúhlasím. Prečo by mali byť cestujúci buzerovaní zachádzkou do Optimy? O "frekvencii" spojov sa radšej nezmieňujem, ale svetoborné to asi nebude (60/30). Nech sa obnoví L5, alebo nejaký autobusový okruh čo bude začínať a končiť v Optime s prestupom na linku 6, 9 alebo 10.

Re #46233 Furčan: Veľká väčšina týchto liniek bola len na papieri. Zmena mala prísť niekedy v roku 1995 (aj keď niektoré linky by z tohto zoznamu už neplatili podľa mapy umiestnenej v #5002, napr. L25 by sedela). Ešte z tej mapy čo visela v #5002 si spomínam na L50 Šaca - ???. Niektoré z nich prišli až neskôr ako taká L29.

L50 bola zavedená v tejto trase hneď po zavedení L70 (27.9.1993), kedy ešte platilo že prestupyodmhdneodradzaju
L54 bola tiež zavedená v roku 1993 (po L50), ale dlhé trvanie obe linky nemali a boli zrušené v 1994.
Z L53 existovala len polvetva THC - NO (1995) a tá sa niekedy potom rozšírila o ten zvyšok.
L54A (bod 29), bola zavedená v 1994

Na tomto "linkovaní" najskôr badať zúfalstvo tunajších "dopravákov" a začiatky prechodu ku "systému z každej zastávky priamy spoj do centra", keď sa začali postupne vymýšľať nezmysly idúce 1x/2x do hodiny, lebo by si musel prestupovať, bléééééééééé. Proste také typické SAD_kar_ske dopravy, aké sme si užívali od 4.9.2000 (schované pod rúškom za "kvalitnú a hospodárnu MHD"). Zaujímavé je to, že do takého roku 1992-3 mala dosť veľká skupina liniek zmysel, ale potom sa to začalo vďaka istým osobám statočne curviť (s prepáčením čítajúcich).
Optime ponúkli dve riešenia dopravy
http://korzar.sme.sk/c/4843484/optime-ponukli-dve-riesenia-dopravy.html
Rozdelenie 34-ky na vetvy, zachádzanie spojov do Šace, či R7-ka na náklady Optimy. © 2009 DPMK

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.