snáď by tie nové spoje L R7 ukončili pri Optime.
Aj keď nechápem, načo vymýšľajú voloviny. Jednoducho zaviesť celotýždenne L 5. Nič zložité. Zároveň na L 5 sa dá dostať 1 prestupom z každého sídliska v KE. Keby ju navyše zosynchronizovali s L R1, 20-minútový interval by bol plne dostačujúci.
dá sa to vysvetliť dvojako. Opýtal som sa aj preto, keďže niektoré linky jazdili ešte " nedávno " a o niektorých som vôbec ani nepočul, tak mi to nesedelo.
Maš doma odfotenu tu mapu z 5002? A ak maš niekde uložene LV z 90-tych rokov mohol by som ťa poprosiť aby si mi ho poslal na mail peto5220 -- centrum.sk ? ? ?
Šaca už má dosť sprznenú víkendovú dopravu s exkluzívnym 40' int. s malými vozmi, tak im ešte pridajme zachádzku k Optime. Navyše chodí dosť vyťažená aj bez návštevníkov Optimy. Toto je blbý nápad.
34-ka jedna sem, jedna tam, to zas bude neprehľadné a navyše to rieši len KVP. Preháňať R7 do USS kvôli Optime, to je tiež skvostný nápad.
3 návrhy a zase žiadne systémové, komplexné riešenie dopravnej obslužnosti. Optima, vyberaj... ?
Poznámka: A Errorbus nechce prísť vypomôcť? Veď donedávna boli takí žhaví do toho. Vedeli to najlacnešie zo všetkých (bez súťaže), Feri ich sem toľko ťahal (spolu s ďalšími "kresťanskými podnikateľmi"), ešte aj zadarmo vedeli 3 mesiace jazdiť. Majú možnosť. Však tu bude toľko vysnívaná konkurencia, vlastné lístky, nové voze a derivovaný dopravný systém podľa Feriho a jeho Vie Cassovie. ?
So zachádkou L20 idúcou do/zo Šace nesúhlasím. Prečo by mali byť cestujúci buzerovaní zachádzkou do Optimy? O "frekvencii" spojov sa radšej nezmieňujem, ale svetoborné to asi nebude (60/30). Nech sa obnoví L5, alebo nejaký autobusový okruh čo bude začínať a končiť v Optime s prestupom na linku 6, 9 alebo 10.
Re #46233 Furčan: Veľká väčšina týchto liniek bola len na papieri. Zmena mala prísť niekedy v roku 1995 (aj keď niektoré linky by z tohto zoznamu už neplatili podľa mapy umiestnenej v #5002, napr. L25 by sedela). Ešte z tej mapy čo visela v #5002 si spomínam na L50 Šaca - ???. Niektoré z nich prišli až neskôr ako taká L29.
L50 bola zavedená v tejto trase hneď po zavedení L70 (27.9.1993), kedy ešte platilo že prestupyodmhdneodradzaju
L54 bola tiež zavedená v roku 1993 (po L50), ale dlhé trvanie obe linky nemali a boli zrušené v 1994.
Z L53 existovala len polvetva THC - NO (1995) a tá sa niekedy potom rozšírila o ten zvyšok.
L54A (bod 29), bola zavedená v 1994
Na tomto "linkovaní" najskôr badať zúfalstvo tunajších "dopravákov" a začiatky prechodu ku "systému z každej zastávky priamy spoj do centra", keď sa začali postupne vymýšľať nezmysly idúce 1x/2x do hodiny, lebo by si musel prestupovať, bléééééééééé. Proste také typické SAD_kar_ske dopravy, aké sme si užívali od 4.9.2000 (schované pod rúškom za "kvalitnú a hospodárnu MHD"). Zaujímavé je to, že do takého roku 1992-3 mala dosť veľká skupina liniek zmysel, ale potom sa to začalo vďaka istým osobám statočne curviť (s prepáčením čítajúcich).
Jasejo
Toho druhého experta čo sme dnes spomínali si myslel asi mňa ? Zoznám sa, ja dopĺňam trojičku ☺ Len sem-tam ujde nejaký dríst ?