Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Josip3211 #45226:
To ti hrozi všade kde fuka vietor ?
Reply on: Peter55 #45225:
A prievan v ociach a uchu a bolesti hlavy zarucene. ? ? ? ? ? ?
Reply on: Josip3211 #45224:
Ikarusy maju najlepšie vetranie zo všetkych busov v KE, keď sprave pootvaraš horne dekle netreba ti žiadne okna.
Reply on: Trucker4091 #45222:
Konecne citelisy ? aspon maju dobre pasivne chladenie. ? A ne jak ikarusy ze miniokienko ktore sa v najlepsom pripade da trosku pootvorit. ? ? ? ? ?
Reply on: tbus #45221:
Ma nove sedačky.... Ale išlo o to kurenie a o to, že to M1rcO_o "zvalil" na udržbu ?
Reply on: tbus #45221:
to iste aj B941ky v lete vkuse odstavene su ide aj kurenie aj na konecnej vytlaci vodu teplota stale nad 90° ? (prevádzková) ?
Reply on: Peter55 #45195:
napr. #4212 vyzera zvnutra (z pohladu cestujuceho) velmi zachovalo ?

...a ked sa to stazujete na kurenie, napr. Solarisy maju cely rok zapnute jedno kurenie - motor vzadu, z ktoreho vecne sala teplo
Reply on: Josip3211 #45219:

Neviem či ešte možme nazývat toto LV novým. Ja by som to nazval že staronove LV ? alebo novostare LV. ?
Reply on: LUKYmhd #45218:
Jasne ze sa tu chodis vyplakavat ta dee? Nove linkove vedenie je super bomba najgenialnejsie ta skus este raz povedat nieco zle na neho. ? ? ? ? ?
Reply on: TA #45199:


Mojim cieľom nie je sa tu vyplakavat a stazovat. Chcel som vediet preco je to tak. To je vsetko. Vysvetlil si mi to a je to v poriadku. Dakujem za vysvetlenie.
Reply on: tbus #45216:
no jo a ešte ktomu s velkými oknami ..to boli časy
Reply on: 5204 #45215:
bordovy ikarus na L53 ?
Reply on: Yogi616 #45213:
dik zato moc 🙂 ..hned mám lepšiu náladu
? presne toto som sa chystal hľadať aj ja... diky zato
Neviem mi niekto uploadnuť obrázok informačnej tabule z Ikaru kde kriedou bolo napísane - "nestíhaš" (faker) diky moc ?
Reply on: jt #45206:
No skor ako budes este niekomu o tomto pisat. T3ky maju dve druhy kurenia. Kurenie odpadovym teplom a kurenie pomocne spiraloou. Kurenie odpadom je celkom postacujuce pri velkej zime, len musi byt vodic, ktory vie dobre pracovat z pedalom jazda a brzda. V KE viem o niekolkych fakt dobrych vodicoch, ktory to vedia spravne nazhavit. To co ty oznacujes kurenie na prvy stupen, je v skutocnosti kurenie pomocou pridavnych topnych telies. A to ma dve polohy, kurenie stupen 1 a 2. Vacsina vodicov vyuziva prave tento system, lebo je jednoduchsie prepnut prepinac po lavej ruke, ako sa trepat do polky vozidla a mordovat sa z prepinanim klapky. Rozdiel je v tom ako si napisal, odpadove teplo z EDB je zadarmo a kurenie pridavnym kurenim sa odraza na spotrebe elektriky



DIMI: je to na inu debatu ako na fore
Reply on: jt #45206:
ja som siel dnes rano 9kou (T6) z Jazera. Kurenie bolo pustene snad naplno, pri radiatore sa nedalo vobec sediet, musel som si odsadnut, lebo ma palilo cez rifle.
Reply on: jooojko #45208:
Áno, viem ako to funguje. Prvý stupeň je práve toto, keď sa z útrob voza púšťa dovnútra zbytkové teplo (a s ním aj kopa prachu), čiže súprava nespotrebúva viac energie než je potrebné, no v takom teple je to viac na obtiaž než na úžitok.
Reply on: jt #45206:
kurenie vychadza z pod sedadiel...
Zrejme boli len otvorene klapky, vtedy fuka teply vzduch, teda odpadove teplo od brzd do voza... Urcite sa netemperovalo...
To ci su klapky otvorene sa da zistit na pravej strane kde bud fuka teplo, alebo nefuka...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.