Mojim cieľom nie je sa tu vyplakavat a stazovat. Chcel som vediet preco je to tak. To je vsetko. Vysvetlil si mi to a je to v poriadku. Dakujem za vysvetlenie.
No skor ako budes este niekomu o tomto pisat. T3ky maju dve druhy kurenia. Kurenie odpadovym teplom a kurenie pomocne spiraloou. Kurenie odpadom je celkom postacujuce pri velkej zime, len musi byt vodic, ktory vie dobre pracovat z pedalom jazda a brzda. V KE viem o niekolkych fakt dobrych vodicoch, ktory to vedia spravne nazhavit. To co ty oznacujes kurenie na prvy stupen, je v skutocnosti kurenie pomocou pridavnych topnych telies. A to ma dve polohy, kurenie stupen 1 a 2. Vacsina vodicov vyuziva prave tento system, lebo je jednoduchsie prepnut prepinac po lavej ruke, ako sa trepat do polky vozidla a mordovat sa z prepinanim klapky. Rozdiel je v tom ako si napisal, odpadove teplo z EDB je zadarmo a kurenie pridavnym kurenim sa odraza na spotrebe elektriky
ja som siel dnes rano 9kou (T6) z Jazera. Kurenie bolo pustene snad naplno, pri radiatore sa nedalo vobec sediet, musel som si odsadnut, lebo ma palilo cez rifle.
Áno, viem ako to funguje. Prvý stupeň je práve toto, keď sa z útrob voza púšťa dovnútra zbytkové teplo (a s ním aj kopa prachu), čiže súprava nespotrebúva viac energie než je potrebné, no v takom teple je to viac na obtiaž než na úžitok.
kurenie vychadza z pod sedadiel...
Zrejme boli len otvorene klapky, vtedy fuka teply vzduch, teda odpadove teplo od brzd do voza... Urcite sa netemperovalo...
To ci su klapky otvorene sa da zistit na pravej strane kde bud fuka teplo, alebo nefuka...
Ja som minule šiel električkou (362+356) a kúrenie tam bežalo tiež, zrejme len na prvý stupeň, ale cítiť to bolo. Bolo to asi pred troma dňami a to bolo vonku už celkom teplo.
Lebo v zime pri -10 si to kurenie necitil tak ako teraz keď su horučavy, to kurenie išlo aj v zime ale proste v Ikarusoch keď to nie je poriadne udržiavane tak to nevydava take teplo ako napr. v Karose tym padom to nevyhrialo voz.
A prečo to kurenie išlo aj teraz keď je teplo? Aby sa autobus neprehrial - nevytlačilo mu vriacu vodu a nemuseli ste si vystupiť, pre "mudrych" ľudi dopredu napišem, že to nie je chyba len Ikarusov....
ahá, ja som si myslel, že ostáva spolu tá novodobá partia zo 421 a prejdú na 619... tým pádom by bola voľná 421 a nechápem, načo toľko rozpojených... ?
"Povedali ste, že vnímate túto investíciu ako jedinú možnosť záchrany mesta.
- Finančné prostriedky v rozpočte teraz v čase krízy budú chýbať, predaj pozemkov prinesie 16,6 mil. eur (viac ako pol miliardy korún). V prípade, že by nám nútená správa hrozila, výrazne by to pomohlo.
Hrozí Košiciam v tomto roku nútená správa?
- V prípade, že by sme mali veľký výpadok, môže sa to stať. Mesto má veľa súdnych sporov, existuje preto reálne riziko.
Očakávate túto situáciu?
- Zvládneme to."
Na vozkm nebude, treba ich prežrať na zaplatenie dlhov, veď nútená správa tu môže byť za dverami coby dup aj vďaka kríze. Mesto si predsa platí externých právnikov a spory prehráva. To sú tie sľubované "rozvojové projekty" ? ?
viem o tom, podstata môjho príspevku je ale v inom - konkrétne v tom, že odchody spojov nie sú vymyslené len tak mirnix-dirnix, ale majú určitý súvis, a to si musí uvedomiť aj napr. LUKYmhd, keď sa mu nepáči, prečo L 13 a L 31 idú naraz po sebe na Južnom nábreží.
Lenže naša ctená cestujúca verejnosť je taká hlúpa, že vidí len odchody svojej linky a viac ich nezaujíma, a preto potom vznikajú takéto a podobné nedorozumenia medzi DPMK a cestujúcimi. LUKYmhd, neber to osobne, hovorím teraz o všetkých, ktorí prišli aj tu vyplakávať, prečo spoj tej a tej linky ide práve vtedy, keď ide spoj inej linky - treba vidieť súvislosti.
A áno, na prestup by to chcelo viac ako 1 minútu smerom na Mašu, ale v prípade opačného smeru sú 3 minúty dostatok. To, že vodiči nedodržujú CP alebo ho nemôžu dodržať z rôznych dôvodov, je ďalšia vec.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Axel