Si spokojny, ako ku problemu pristupuje mesto Kosice? Ako preferuju individualnu dopravu pred MHD a vdaka tomu su tu meskania ? Si spokojny, ako mestski poslanci, toho casu clenovia predstavenstva DPMK odsuhlasili tak skvely informacny system, aky v Kosiciach mame a za to mozeme dakovat jeho nadhernej funkcnosti ? Si spokojni, ako mesto Kosice dotuje MHD, teda dopravny podnik, ktoremu dava asi z polovice tolko dotacii, kolko by mal dostavat k spravnemu chodu, kedy by teoreticky mohol ist s cenami nizsie ? Asi narazas na Eurobus: takze.. Bol by si spokojny, keby tu jazdil eurobus, ale vdaka tak nizkym dotaciam, ktore dostava dpmk by eurobus este viac zvysil ceny, aby bo,l v akom takom zisku, kedze ako sukromna spolocnost chce tvorit zisky ? DPMK dostava take dotacie, ze je kazdym rokom v strate, takze Eurobus toto tolerovat nebude a preto urcite s cenami vo svojich vozidlach pojde rapidne hore. Buse spokojny s nastupom cez predne dvere, kvoli identifikovaniu sa u vodica, aby tie uboho vysoke dotacie mohli byt ako tak "spravodlivo" rozdelene medzi dvoch dopravcov ? Budes spokojny, ked kvoli takemu nastupu budu mat vozidla ovela dlhsiu jazdnu dobu a ty ako pako budes stat na zastavke, mrznut, opalovat sa, moknut, alebo sa zostis, lebo poblizku nebudes mat ziadnu toaletu ? Budes spokojny, ked tu neskor nastane vojna medzi mestom a eurobusom, ktory sa bude snazit vytlacit dpmk z mesta rapidne znizi v dnesnej dobe uz aj tak nizku kvalitu cestovania ? Kolkokrat som tu spomenul ako dovod MESTO KOSICE ? Tak kamarat, TOTO JE DOVOD! Nie DPMK, ale MESTO KOSICE! Takze, bud spokojny... Zijes v Kosiciach a vol si vo volbach volov..
To je sice pravda, ale jeden z hlavnych cinitelov tych kongescii je prave nastup vylucne prednymi dverami...
Prave preto sa na najvytazenejsie a najpreplnenejsie linky davaju iba jednopodlazne klbove autobusy - odpada pomalsi pohyb na/z druheho podlazia + nastup vsetkymi dverami s oznacovanim cipovych kariet pri kazdych dverach.
Tie predmestia, to su uz take dedinky kompaktne roztahane na obrovskom uzemi, kde sa na mnohych zastavkach ani nezastavuje a ak, tak vystupi/nastupi iba par cestujucich a vsetci cestujuci sedia aj v case spicky.
Chcem tym povedat len tolko, ze Londyn sa s Kosicami neda vobec porovnavat. Rozdiely a podmienky su priam priepastne.
ja netvrdím, že je to super, osobne som za riešenie nástupu všetkými dverami, ale stále tvrdím, že to nie je nemožné... a Londýn svojou veľkosťou ku KE ani prirovnávať nemôžem, ale keď to ide tam... ?
Ďakujem tebe aj ostatným diskutujúcim za odpoveď a za opravu, nemám ani sám prehľad ako je to u vás s CP v KE a ich dodržiavaním a na GPS som pri písaní vôbec nepomyslel, na výšku už nechodím a naposledy som bol v KE pred pol rokom, aj keď z PO to nie je ďaleko a čo čert nechcel dnes som vaše mesto navštívil, v mhd ma prekvapilo zmiznutie L32 a jej neviem teraz či čiastočné čo sa trasy týka nahradenie linkou 19. Potom som si spomenul, že sa vo veľkom menil grafikon. ?
vozidla 15 Tr z tachografom/cierna skrinka/ typ 667 ,uchova zaznam 1400 m,po prejdeni tejto vzdialenosti sa zaznam ,premazava a opatovne nacitava,stale dookola.
14 a 15 TrM: tachograf TM- 10: zaznam 1800 m opat premazavanie,ale tu je moznost konfiguracie t,j. zaznam sa vie ulozit podla casu alebo drahy,tiez je moznost zvysit kapacitu pamate /karta PCMCI/ vtedy zaznamena az 160 km
Niektore 15tr uz maju tachograf TM 10 /vascinou po VP/
udaje ,ktore zaznamenava tzv. cierna skrinka v trolejbusoch:
lava smerovka,prava smerovka,klakson,vzduchova brzda,elektrodynamicka brzda,jazda,strata napatia 750V,spiatocka.U 14 a 15 TrM +blokovanie dveri.
U "ciernych skriniek" TM-10 je moznost rozsirenia vstupov az na 16 signalov,mozno sa to v buducnosti vyuzije.
Pri nastupe prednymi dverami by mi cesta rano netrvala na železniky s L15 25 minut ale minimalne hodinu ?
Nastup na predne dvere je proste totalna kktina v takom meste ako KE.
Ja keď som tam bol bežne s ami stavalo, že prišli dva busy na tej istej linke a tym istym smerom za sebou, myslim, že v londyne sa spoliehať na nejake intervaly je zbytočne.
A k tomu nastupu na predne dvere, myslim, že v takych mestach ako madrid a podobne je MHD pre tu najspodnejšiu vrstvuľudi a nevyuživaju ju take množstvo ľudi ako napr. v KE kde sa vymeni na jednej zastavke aj 60 ľudi.
Samozrejme, že to nie je vina Emtestu,ani som to nikde nepisal, proste DP by mal nahrať spravnu verziu CP do palubakov a prekontrolovať to všetko lebo to je fakt už na zaplakanie čo sa tu deje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus