Dobre tak buď až pomne, ale ajtak si stojim za tym čo som napisal nižšie, ak budu troliky jazdiť tak ako napr. v ostrave, že som skumal či nie som nahodou v autobuse tak potom ich budem využivať miesto L50, 55.
ax, pardon, ja som už aj zabudol na tú novú úžasnú L 30. Resp. radšej na ňu ani nemyslím, lebo vymyslieť takú degenerovanú linku muselo stáť autora veľa námahy šedej kôry mozgovej.
Pôvodná linka 30 (OC Optima - Pereš - Lorinčík - OC Optima) bola pravidelne celkom slušne naplnená. ? Súčasná linka 30 (Pri hati - Nám. osloboditeľov) je pravidelne ešte menej plná ako 22-jka a to už je čo povedať... ?
Keď budu chodiť trolejbusy na čas a nebudu sa vliecť 25 km/h celu cestu potom si ich presadzuj koľko chceš, inak si ich všetci stršte niekde ? ? Vy ich využijet emožno raz za rok ale na imhd ste najväčši odbornici.
možno aj práve preto nie je vôľa napraviť túto nesystémovú " chybu ". Ale je to detinské zo strany DPMK takto (ne)podporovať TD. To už rovno môžu nalepiť plagáty na vozy na L 50 a L 55 : " Vážení cestujúci, necestujte trolejbusom, cestujete drahšie. " ?
mala by si byť vôbec rada, že L 55 chodí vôbec mimo špičky. A nie sa ešte sťažovať, že chodí len raz za hodinu. Lebo je to neskutočná zvrhlosť.
5 - 7 minút? To je nejaká axióma tvorcov MHD alebo, ako si na to prišla
Re #44147 Nikoliatko: a čo teraz, že si videla spoj, v ktorom sa viezli 4 ľudia? Čo z toho vyplýva? Predstav si, že už som neraz videl aj spoj, v ktorom sa okrem vodiča neviezol nik.
Len tak pre zaujímavosť, L 30 už neexistuje. ? Inak, aj na tomto príklade pekne vidieť, ako sa (ne)rozumieš v oblasti MHD. Lebo napísať, že chceš zrušiť jedinú ( ) linku jazdiacu do nejakej oblasti ( Pereš a Lorinčík ), je viac než len postavené na hlavu.
Takže podobné perly si môžeš radšej nechať pre seba. Alebo ich sem naďalej kľudne píš. Rád sa zasmejem.
Žiaľ, ešte je tu veľa idiotín, ktoré treba vygumovať. "Linka" 30, manipulačné otáčanie 13-ky pri amfiku, L52L, súbeh 52-ky s ED na Južnej triede, L50 intervalovo zosúladená akurát sama so sebou, polhodinový interval L18 atď.
Ale odhliadnuc od toho, keby to bolo až také zlé, určite by si nám sem písala dennodenne svoje príhody a nie stále dookola tú 3 mesiace starú. ?
Re #44151 jt: To sa týkalo len tarify TZR (21, 40, R, RA), nie mestských expresných "Zr" liniek. A TZR bola predsa zrušená.
V princípe súhlasím. Len teraz vznikla totálne nespravodlivá tarifa.
Keď idem z Lingova na NO (L20), musím zaplatiť VIAC ako ten, čo ide z Lingova do USS...
Iný príklad. Idem z Cottbuskej na NO. Trolejbusom za 0,55 € (6 zastávok), ale 50-kou za 0,40 € (4 zastávky). Rýchlejšie za lacnejšie!
Neuveriteľná zvrhlosť. Ešte stále si hore nevšimli, že tú 4- zastávkovú idiotinu treba nahradiť 10-minútovkou?
Re #44147 Nikoliatko: Pozri, nikdy nič nie je ideálne. ? Ale keby sa do tvorby linkového vedenia nemiešala politika, tak by to mohlo byť o dosť lepšie... ? A máš pravdu, niektoré linky (22, 30, či 32, ktorá našťastie nejazdí) sú až príliš "efektívne. ? Pritom tieto autobusy by sa dali využiť oveľa lepšie... ?
Nesúhlasím jedine s názorom, že staré LV bolo lepšie. Nové nieje dokonalé a ideálne, ale vždy lepšie ako staré. Kým teraz je nespokojných veľa ľudí, pri návrate k starému by už boli nespokojní všetci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
Re #44147 Nikoliatko: Pozri, nikdy nič nie je ideálne. ? Ale keby sa do tvorby linkového vedenia nemiešala politika, tak by to mohlo byť o dosť lepšie... ? A máš pravdu, niektoré linky (22, 30, či 32, ktorá našťastie nejazdí) sú až príliš "efektívne. ? Pritom tieto autobusy by sa dali využiť oveľa lepšie... ?