Minulý rok v lete som bol na bicykli obzrieť časť priemyselnej zóny Bočiar. Na konci (križovatka pri terajšom Intocaste) som našiel klasický červený zastávkový stojan DPMK s premočeným cest. poriadkom L40 a starým oznamom. Oznam hovoril, že L40 od ... (a to si už nepamätám, zapisovať ma už veľmi nebavý, ale asi rok 94) z Bočiara nepremáva pre zlý technický stav cesty. Inak to bolo pre mňa veľké prekvapenie, oficiálne som také nič nepočul, ani takú schému tejto linky som nevidel. Predpokladám, že z konečnej PHV určitá časť spojov pokračovala ďalej rovno a potom doľava južne po ceste povedľa haldy až do priemyselnej zóny Bočiar (teda nie cez obce Sokoľany a Bočiar, bežný prístup). Cesta vedľa haldy je skutočne zlá (stará panelovka) a úzka. Inak tá trasa by bola stále v okrese KE-mesto.
Skutocne v kosickych nocnych spojoch hrozi nejake fyzicke napadnutie? Ja som sa este nikdy v presovskych N2 a N3 necitil v ohrozeni, miesto bitky tam pasazieri vedu skor spolocensku konverzaciu (pokracovanie rozhovorov zacatych v krcme), alebo nanajvys si pamatam pitie a fajcenie v nocnom spoji, niekedy dokonca u slabsich jedincov zvracanie, ale nikdy nie agresivitu.
Stále nechápem, na čo sa pýtaš... Alebo to mám chápať tak, že si myslíš, že niektorá z liniek 100, 102, 104 pôjde v trase dnešnej L71? Samozrejme, že nepôjde. Ako som už dvakrát napísal, L100, 102, 104 budú protismerné okruhy k L101, 103, 105.
Este stale je to "dobre" ? , ako som pisal do presovskej casti disk. fora, v niektorych obciach presovskeho kraja ma im zanedlho zachadzat autobus az jedenkrat do tyzdna, lebo trzby su menej ako 1Sk za 1km.
Ja by som bol za. Ako prvym cim by som zacal by bola 107cka, kedze jazdi dost riedko (viac ani nieje potrebne) potom na stanici uz by sa 101tka stihnut nedala, ale 103 ci 105 ano
Re #4368 Vladimír: Fiha 105ka cez Stadion lokomotivy? (ak To bude samozrejme), tak to sa tam doziju konecne nocneho spoja . Namiesto N71 az 3 dalsie nocaky? Konkretne, s ktorym z nich sa da ratat namiesto N71? Pevne verim, ze spoje do USS, ktorych uz aj tak pomenej sa nebudu obmedzovat.
K panovi Schwartzovi - myslim, ze on toho pre kosicku MHD urobil dost, a pre mna je kapacitou v tomto smere. Preto sa ani necudujem ak si ho zavolaju. Vyse 30-rocne skusenosti hovoria sami za seba.
To je HORRORR !!! To už keby som musel, tak radšej pešo a naboso všetky trasy!
To, čo popisoval Vladimír je denne bežný jav, za posledný rok som s nočákom išiel dvakrát, zariekol som sa ,že už nikdy viac, po tretí krát som použil taxík.
Pomaly, ale isto dochadza na moje slova. z kazdeho sidliska jeden zberny autobus rano a poobede. Takze ten, kto nema auto ani nic motorove si vycahne " bajsigeľ " a bude slapat. ?
A vôbec, mal by si (mali by ste) sa s tou návštevou poponáhľať. Každým týždňom prubúdajú na krátkych trolejbusoch displeje, takže už čoskoro bude manuálne prehazdovanie čísiel na linke 2/5 (striedavým prekrývaním číslic) veľmi zriedkavé. Navyše, pravdepodobne len do konca júna sa možno odviezť najstaršou prevádzkovanou 15 Tr-kou na Slovensku, ktorá má 15 a pol roka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
Keď to tak pojde ďalej, tak mhd v Košiciach skončí "maršrutkami".