Reply on: Dimi #43521:
chápem. Ale v podstate si za to môže aj sám DPMK. Nepoznám síce presné ustanovenia zákonníka práce, ale zamestnávateľ môže nejako zamestnancom vymedziť obdobie na dovolenky, ak sa nemýlim. DPMK to neurobil. Prečo? Lebo niekto mal od dodávateľa stavby kontakty na vedenie DPMK? A tie kontakty neboli len telefónne.
eMareq
Re #43536 TA: "keď nad tým tak rozmýšľam, čo by sa bolo stalo, ak by sa zrušila L 50 v úseku KVP - NO úplne bez novej náhrady? Veď tak či tak sa plazí len pred či za trolejbusom a jej význam v tomto svojom úseku je najmenší."
No a potom sa skús dostať do L71 idúcej z KVP. ?
Počtami som došiel k tomu, že na zdvojnásobenej L71 by sa vypravovalo 14 VT a na tej skrátenej L72 4 (ak by boli striedači) resp. 5 MT. Ak by sa L72 predĺžila naspäť na Lingov, tak by sa na ňu vypravovalo 7 MT (teda všetky), ale o tom pochybujem že by všetky jazdili (niečo stojí v dielni na opravách rôzneho stupňa), čiže by jazdili aj VT. Je otázne koľko z 27 ks trolíkov je schopné ísť do prevádzky cez pracovný deň.
Re #43537 TA: Nechajme sa prekvapiť. ?