Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #43521:
chápem. Ale v podstate si za to môže aj sám DPMK. Nepoznám síce presné ustanovenia zákonníka práce, ale zamestnávateľ môže nejako zamestnancom vymedziť obdobie na dovolenky, ak sa nemýlim. DPMK to neurobil. Prečo? Lebo niekto mal od dodávateľa stavby kontakty na vedenie DPMK? A tie kontakty neboli len telefónne.
Reply on: eMareq #43540:
horím nedočkavosťou, hoci L 52L vídavam pravidelne a neoplýva veľkou vyťaženosťou.

Tak prípadne po zrušení L 50 pre úsek NO - KVP zahustiť interval o 1 stupeň - napr. z 6 na 5, zo 7,5 na 6, z 10 na 7,5 minúty a podobne. A čo ak by sa zaviedla linka Myslava - stanica? Stačilo by zatrolejovať pár metrov a aspoň by KVP malo vytúžené priame spojenie so stanicou a L 19 by na tom nebola závislá. Ale síce tu sa hovorilo o okamžite možných riešeniach, takžeberiem späť ?.
Reply on: Irisb #43546:
Trafil som Ta, co?
Reply on: tbus #43545:
radsej 4080, 4180,4280 ? ? ?
Reply on: Nodes #43544:
uz si si asi dlho neumyl vlasy co? ? ?
Reply on: Irisb #43543:
tak tak, 6280, 3280, 5280,... ?
Reply on: Irisb #43539:
18ku na NO a 15ku na predchadzajucu trasu, ale hlavne okolo internatov a budes krochkat od spokojnosti.
Reply on: eMareq #43541:
ale na L15N budu 280tky jazdit ? ? ? a bez debaty ? ?
Dakto sa tu asi s koňom zrazil ?
Reply on: Irisb #43539:
Pôjdeš dole 15N a bez debaty! ?
Reply on: TA #43534:
Z nejakej parkovacej búdy? ? Tunajší ranokapitalisti a neschopní v predstavenstve ešte stále nepochopili, že najprv by mal podnik pre svojich zamestnancov vytvoriť solídne podmienky (v prípade vodičov budovanie riadnych sociálnych zázemí) a AŽ POTOM od nich žiadať patričné výkony. Ale tu je vodič stále tým posledným prvkom v reťazci a práve na ňom to celé stojí a padá (nikoho nezaujíma čo sa deje v nejakej kancelárii tam hore, ale prečo nebol vypravený ten a ten spoj už cestujúceho chladným nenechá). Lenže Bruňák, Melničák, Reisinger a do počtu prísediaci Mikuš to jednoducho zo svojej podstaty neschopnosti nevedia (inak by už niečo proti tomu (u)robili). Politický nominant je na svetlé výnimky zvyčajne neschopný, lebo je to len rodinní príslušník, kamarát či stranícky funkcionár, ktorého za odmenu šupli niekde (inde sa už fleky neušli).

Re #43536 TA: "keď nad tým tak rozmýšľam, čo by sa bolo stalo, ak by sa zrušila L 50 v úseku KVP - NO úplne bez novej náhrady? Veď tak či tak sa plazí len pred či za trolejbusom a jej význam v tomto svojom úseku je najmenší."

No a potom sa skús dostať do L71 idúcej z KVP. ?
Počtami som došiel k tomu, že na zdvojnásobenej L71 by sa vypravovalo 14 VT a na tej skrátenej L72 4 (ak by boli striedači) resp. 5 MT. Ak by sa L72 predĺžila naspäť na Lingov, tak by sa na ňu vypravovalo 7 MT (teda všetky), ale o tom pochybujem že by všetky jazdili (niečo stojí v dielni na opravách rôzneho stupňa), čiže by jazdili aj VT. Je otázne koľko z 27 ks trolíkov je schopné ísť do prevádzky cez pracovný deň.

Re #43537 TA: Nechajme sa prekvapiť. ?
Reply on: eMareq #43535:
L18 uz ked tak nech nekonci na lingove ale nech ide na NO...
Reply on: eMareq #43535:
nečítal som celú diskusiu, ale jednoznačne súhlasím, čo najviac posilnit trolejbusy... A pekne L72 krátke vozy, slabší interval a len Myslava - Bottova... ? ?
Reply on: eMareq #43535:
a čo hovoria prieskumy L 52L a L 13 o ich využití ❓
Reply on: eMareq #43512:
keď nad tým tak rozmýšľam, čo by sa bolo stalo, ak by sa zrušila L 50 v úseku KVP - NO úplne bez novej náhrady? Veď tak či tak sa plazí len pred či za trolejbusom a jej význam v tomto svojom úseku je najmenší.
Vloženie spojov, ktoré by obsluhovali trasu Myslava - HyperTesco je v podstate mimo úseku KVP - Myslava nie veľmi potrebné. Pri intervale, aký by mala nová L 71, sa asi málokto bude spoliehať na novú L 72. Možno by potom bolo lepšie ponechať súčasné vedenie, ale zmeniť pomer spojov na 2:1 v prospech L 71 voči L 72, s tým, že na L 72 by sa objavili i krátke trolejbusy, ak by nebol dostatok dlhých.
Reply on: 5 #43532:
Posledné návrhy boli takéto:
Môj:
71: 6/7,5/7,5/10//10
72: 12/15/15/20//20
50: NO - KVP, Kláštor, 10/7,5/7,5

Deko navrhoval namiesto 6-minútovky, dať 7,5 minútovku (malo to súvis so spotrebou elektriny). Potom by logické mať L72 v 15/15/15/20//20

Furča a THC mali byť riešená takto:
18: Lingov - Nová nemocnica (CLD) s intervalom 7,5/15/15/20 a cez Watsonovu mala prechádzať dalšia CLD linka 38 (číslo nieje podstatné) z Ťahanoviec, interval už nepamätám.
Linka 34 sa mala zmeniť na linku 17 (Luník VIII - THC) v i: 10/15/15/20 s tým, že na stanicu by sa prestupovalo na zastávkach spoločných s dnešnou L19 (teda na NMM). Z KVP mala chodiť Optimo-Cassovia linka (ten useknutý zvyšok z pôvodnej L34)

Naspäť k Furči. Linky 50 a 55 by sa zrušili a spodkom Furče by jazdila špičková linka 15N (Exnárova - NO) v intervale 12/12/-/-. (Namiesto poobedňajšej špičky na L15, by som usekol ten jeden spoj a dal ho na L16. Tým by zo Železníkov chodili L15 a L16 pekne každých 7-8 minút + 15N by mala poobede int. 15 minút, čím by L16 naväzovala na túto špičkovú linku.) Deko chcel Kažimíra zničiť ( ? ) na prieskumoch na L13 a 52L a teda naspäť skrátiť a vrátiť L13.

Opakujem, sú to LEN návrhy.
Určite by nebol problém zriadiť nejakú miestnosť pre vodičov v priestoroch DPMK na Rooseveltovej - ale platí tu staré známe - to by tu musela byť vôľa zriadiť niečo také.
A vlastne načo? Veď bude Aupark na NO - nech zriadia vodičom malú chyžku niekde pri WC ?.
Reply on: TA #43531:
tiež som si všimol,no neveeem jak to počitali,ale asi ta dodavka bude trvat dlhšie,nie do roku 2018 ?
Reply on: eMareq #43527:
Keď už sme sa teda dohodli, že L72 len po Bottovu ( ? ), aké budú intervaly? L71 dostane 6/7-8/10 a L72 sa len šupne medzi vybrané 71-ky s int. 12/15/20? Ďalšia vec, čo s L50? Ráno po Bottovu a popoludní cez Požiarnickú alebo... celú zrušiť a posilniť L15/55?
Reply on: Arksun #43516:

najprv :
" Dodávky nových vozů by měly začít letos a do roku 2016 se v ulicích objeví 60 krátkých a 30 kloubových nových autobusů. V letech 2017 až 2018 by jich měly přibýt dohromady další dvě stovky. "

a potom :
" Dopravní podnik chystá rekord. Koupí 620 autobusů "

Novinári by mali mať nejaký špeciálny kurz matematiky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.