pripájam orientačné dĺžky:
A. Mier - Watsonova - Nová nemocnica (napojenie na trať cez Vojenskú ) 2,6 km + až na KVP ďalších 1,8 km
B. Dom umenia - Cassovia - 2,8 km
C. Mier - Podhradová - Mier - 1,2 km dvojstopovo + 1,1 km jednostopovo (cez Poliansku)
Dobrý deň prajem, neviem kam to mam písať napadlo ma len toto tu. Chcel by som Vás (ak je tu taký kto to vie podať ďalej) upozorniť na autobus Ikarus s číslom #4088. Vo vozidlo bolo cítit a aj vidieť výfokové plyny. Bolo to dosť neprijemné.
Bol by som veľmi rad ak by som sa s tým už nestretol. Ďakujem
Zastávka pred budovou, kde sídli Orange, T-Mobile, Porsche (miesto budúceho BCK III) sa zastávka plánuje spolu s výstavbou parkhose pri štadióne. Po otvorení štadióna a počas prvých play-off zápasov bola na tomto mieste dočasná zastávka MHD, ktorá pomáhala pri odchode masy ľudí z hokeja. Taktiež na električkovej zastávke čakali posilové spoje 2, 6, 7. V súvislosti s výstavou parkhouse sa má vybudovať výjazd z parkoviska, ktorý údajne nezhorší priepustnosť Štúrovej/Moldavskej (riadený svetelnou signalizáciou ? ).
uz si to prisposobujes ako ti to vyhovuje...co myslis ze ja neslapem na bus? ja len vravim ze od Bety sa trepat peso na Techniku je proste volovina....to je akokeby si chcel ist do stareho Tesca a vystupil na NO...ale prosim, ked to ty tak robis...nebudem ti branit ? ?
zle som sa vyjadrila, resp. to blbo vyznelo, písala som, že l55 je "nepotrebná" tú by trebalo zrušiť, naopak, l50 je podľa mňa skvelý nápad, viem je to cesta okolo sveta ale pre furčanov je to výhodný spoj oboma smermi. už dávnejšie som tu písala že by bolo vhodné zrušiť l55 pretože súčasne s l50 majú rovnakú trasu... a v samej podstate aj rovnakú konečnú akurát že iným spôsobom a že tými busmi čo by nechodili na l55 by mohli zahustiť interval na l50 (napr. aj preto, že chodí z námestia osl.) a aspoň by bola aká taká istota pri tých večne vynechávajúcich spojoch, že sa niečoho predsa len dočkáme...
diesel sa neoplati, pokial ho nevyzivas na cesty nad 15 km, nakolko studeny diesel ma spotrebu ako delo. Pri autobuse sa spotreba studeneho motora stupa az do cisel 200l/100km.
inak zdravo? Ak by tu niekto navrhol zrušenie niektorej z furčianskych liniek, zakopala by si ho pod čiernu zem a teraz Ty sama navrhuješ zrušiť L 55. Áno, hoci je to tiež čiastočne na hlavu postavená linka, rušenie jej nehrozí. V čom je L 55 lepšia ako L 50
7x v jednom kolajovom obluku? Tak to nie je vodicka elektricky, to je prvotriedna vypalovacka palcov zrychlovaca. Potom ze preco su kosicke elektricky take srotoidne a maslostrojne...
Teraz ma tak napadlo, nieco co vyrazne zhorsuje napriklad moj komfort cestovania MHD a to je NEEXISTUJUCA zastavka pri Steel Arene. Dokedy bude pretrvavat takyto stav? Dockame sa vobec niekedy zastavky na tomto mieste??? Jednak kvoli samotnej Steelke by to bola obrovska pomoc, ale takisto kvoli prestupu na briku pri Krajskom sude, smer Hl.posta, co si myslim su skutocne dost relevantne dovody tuto zastavku konecne zriadit, lebo ten kto chodi z tohto smeru od Steel Areny by MHD a chce sa dostat prave do spominanych koncin, kde je brika sa musi trmacat az ku Tatrabanke xyz kdesi do neznama, nie je predsa normalne, aby bol taky rozptyl medzi zastavkami ako v pripade Ruzova - Dom Umenia, ak na to su aj padne dovody, nepoviem, keby medzi tymito zastavkami bolo nejake rakosie , ale tak skutocnost je trosicku:D ina...
TA