Reply on: Dimi #43283:
O tomto prave dobre pise emareq.. A myslim, ze sme to spolocne obaja s nim vystihli minule. Ak sa DPMK nebude snazit ulahcit vodicom to, co maju stazene a upravit tu napatu atmosferu, nemoze od nich ziadat nic nove, ziadne dalsie nariadenia a uz vobec nie ich kontrolovat. Toto je to, co napisal emareq. Tym, ze DPMK neurobi nic pre vodica, nechava vodica byt niecim viac, ako je vedenie. Pretoze s nim nepohne. Nema kam, kym na to vodic nebude mat podmienky.. Na koni teda ostane vodic. Vedenie nema sancu zakrocit, lebo atmosfera stuhne este viac.. Takze dnes je vodic viac ako vedenie. V zmysle, ktory som popisal
Peter55
Najprv treba urobiť poriadne CP dať do kopy vozovy park a potom yebať do vodičov a strhavať im premie, šak čo, strhneme mu 5 kilka (na euro zvysoka kašlem prepočitajte si) a bude spokojny aj cestujuci, že dostal kladnu odpoveď aj nejaka kancelarska krysa čo si tie 5 kila zobere.
Denno denne počuvam vo vysielačke ako sa vodiči sťažuju na zle jazdne časy a podobne veci, dispečer si to všekto vraj zapisuje ale nič sa nerieši a keď nebodaj začnu vodiči nadavať alebo čo tka sa ozve zohriaty JCX ktory je najmudrejši na svete, že maju byť ticho bo nebudu premie. ?