Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #41638:
Dokonca by takto mal aj L VIII spojenie so St. nemocnicou.
Reply on: 5 #41628:
Možno by stálo za to odkloniť L15 cez VŠA, Spol. pavilón, L VIII ku Optime. Táto zmena je samozrejme citlivá k Furčanom, lebo im ponecháva priamy spoj ku starej nemocnici (keď budú chorí, alebo umierať... veď vieme). Stav komunikácie medzi Cassoviou a Optimou je taký, že vzájomnému prepojeniu bráni jedna menšia budova. Nová cesta tam však ústi.
Reply on: TA #41634:
Kompromisné riešenie pre L15 by mohlo byť: smerom do Optimy (bez zachádzky ku Cassovii) cez Pri prachárni a Červený rak, smerom z Optimy priamo pred Cassoviu (tam by to tuším šlo). Zároveň by sa na L15 mohol upraviť popoludňajší spičkový interval z 12' na 15', nakoľko ten súčasný 12' sa nedá s ničím koordinovať a prakticky všetky linky majú popoludní 15' interval (tu by sa pre zmenu čosi ušetrilo).

Stálo by za to vyskúšať aj tú 5-ku, aspoň v režime od 15. do 21. hod. denne.
Reply on: pedro77 #41635:
veď teraz chodí L 15 až pred Cassoviu. Mne osobne by to nevadilo, ale dôchodcom zo Železníkov určite. ?
Reply on: TA #41634:
zachadzka ku cassovii?? a este ze dnu by mohla ist,ne? rovno k pokladniam 🙂
Reply on: 5 #41628:
ak by L 15 mala zachádzať k Optime, musela by sa nejako vyriešiť zachádzka ku Cassovii. Teda buď by išla ako dnes s tým, že hneď by pokračovala k Optime ( s napojením sa naspäť na Pri prachárni a okolo Červeného raku by sa dostala k Optime ) alebo by ku Cassovii nezachádzala a stála by len na Pri prachárni.
Cestou späť od Optimy by to bolo jednoduchšie, lebo by išla po novovybudovanej komunikácii poza Baumax a okolo Cassosportu.
V každom prípade bolo by to väčšie plus ako dnešná zachádzka L 10 - a dokonca aj kratšie o pár metrov v smere tam a o značnú vzdialenosť v smere späť.
Reply on: Mr.Henky #41619:
čo sa týka jednorazového CL, tak jeho použitie je definované dosť čudne - neplatí pre TZR, ale platí pre T2. To sa však navzájom vylučuje.
Reply on: 3001 #41621:
Už včera bola... ? Foto skôr či neskôr sa objaví tu na ke.iMHD.sk... ?
Reply on: pedro77 #41629:
nebol to problem ak by už dokoncili cestu na blsak a tu budovu zburali
dobre by bolo ak by L15,16 mohli od cassovie (blsak) pokracovat k optime, ale to sa teraz tusim da len po 'pri pracharni' s napojenim na tu velku cestu (co ide na kvp) smerom k optime, tadial sa ale neda napojit v opacnom smere. opacne by sa muselo ist po tych malych cestach cez blsak.
Reply on: pedro77 #41623:
Viem, zaváňa to klientelizmom ? , ale aspoň by sa sídliská prestali hádať, komu tam pôjde autobus a obsluha by bola električkou so solídnym intervalom.

Re #41626 eMareq: Ak by sa obsluha ponechala na autobusy, mohla by sa napojiť z 2 strán, kombináciou L10 od LVIII a L15 od Cassovie. Len nemám teraz prehľad o stave komunikácií medzi Cassoviou a Optimou.
Reply on: 5 #41622:
Určite by to bolo využité.Ale nemyslím si žeby DP mal záujem o rozširenie počtu spojov na 5ke ? ? .
Reply on: 5 #41622:
Ja by som ju preložil s L6. A tú R1 všupol kdesi pomedzi ne. Tak by Moldavská mala zrazu 7,5 min int. Síce ponúkná kapacita by prevyšovala dopyt, ale menšie obojsmerné električky nemáme. Alebo dať taký napájač Optima - LVIII - Spol. pavilón - Optima, naviazaná na L6. Alebo tam predĺžiť tam buď L17 či L10, samozrejme všetky spoje! Plus vydotovať iba rozdiel medzi tržbami a nákladmi, s tým, že ľudia si budú označovať lístky. S takou Cassoviu sa im môže o sebelepšom spojení len snívať. Zaujímavé však je, že keď šlo o dopravu na Letisko tak sa angažoval aj primátor, ale keď ide o dopravu do jedného OC, tak sa neangažuje nikto. Veď Vás máme v (Y), my chodíme autom a Vy si robte čo chcete.
Reply on: 5 #41622:
Predpokladam, ze by to bolo vyuzivane. Ale este viav by bol vyuzivany solo vozen v 20 min. intervale v case povedzme 9 - 21 hod, keby bolo k dispozicii obratisko.
Reply on: 3001 #41621:
Bielozelena hruza. Ale len aby aspon taka bola aj o tri - styri roky.
Reply on: 5 #41622:
kto by to bol povedal ze akurat 5 bude chciet rozsirit 5ku 🙂
Uvažoval som nad obsluhou Optimy. OC sa rozrastá, vyzerá to tak, že aj návštevnosť stúpla. Nestálo by zato porozmýšľať nad rozšírením prevádzky 5-ky? Celodenne určite nie, ale aspoň v časoch "nákupnej špičky". Napríklad:
- prac. dni od 15. do 21. hod.,
- voľné dni od 10. do 22. hod.,
samozrejme preložene s linkou R1, súhrnne každých 20'.
Myslíte, že by to bolo v danom režime využívané?
Reply on: Mr.Henky #41617:
Naivne som očakával, že spolu s nezmyslom TZR sa zruší aj nezmysel "4-zastávkový lístok" a nahradí sa 10 minútovým. Možno práve Tvoja otázka podnieti kompetentných k zamysleniu sa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.