Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pedro77: lepsie boli trasy liniek v minulosti, no nic nebolo skoordinovane
Reply on: R55ka #41236:
To zrušenie zmluvy s OutClaimom si nechal "poradiť" od právnika spätým z OC predseda predstavenstva! Teda konal, ale spravil takú sprostosť (mohli totiž tú zmluvu nechať dobehnúť (tuším január 2009 by skončila), bez ujmy). No tak by bol ten právnik blbý, keby pripravil firmu o ľahkozarobených 50 M.

Re #41209 R55ka:
"Keby DPMK bol sukromna firma, tak je davno v konkurze. Co urbili dobre pre msto, ze ich obhajujete? A tych ludi tam?
Tu su protiargumenty:
1. Zla zmluva, DPMK zrejme zaplati 50.000.000 Sk. Nie podnik bude plati, ale mesto a obcania. Uz len za to by sa patrilo potrestat zodpovednych, ktory taketo zmluvy podpisovali.
- zodpovednosť tu neexistuje (žiaľ). Poďakuj sa však tým čo ich tam nominovali a aj tým, ktorí im to dovolili. Kšefty straníckym kamarátom (Já na bráchu, brácha na mně) z mestských peňazí, najprv akože zadarmo a potom keď ich kopali do (Y) tak to "zadarmo" bolo za 12 Sk. Samzrejme, že zodpovednosť nesie predstavenstvo, ale aj tú zmluvu niekto zrušil, aj ten by mal byť za to zodpovedný.

2. Neraz uz bola diskusia o korupcii, pri nakupe solarisov. Kolko melonov na tom par ludi zarobilo. A pritom ake su to nespolahlive autobusy a vo vseobecnosti neoblubene.
- kto chce (vo všeobecnosti) nové vozy mať, musí sa o ne postarať. Takže kúpiť nové NESTAČÍ a musí byť aj servis. Istý faktor je tu aj výbava. Môžeš si kúpiť to najlacnejšie čo sa dá, ale počítaj s tým, že za túto lacnotu nemôžeš čakať zázraky.

3. Zle linkove vedenie, prieskumy hovoria sami za seba. Lucia vo
vseobecnosti nie su spokojni.
- poďakuj sa tunajším "elitám", ktorí boli vkuse masírovaní ako nič lepšie nejde vymyslieť, lebosatotaknerobilo a premávalo to tak 30-40 rokov, akurát o hodne častejšie. A teraz im to chcel niekto vziať.

4. Tvorba linkoveho vedenia, ktore je potrebne x-krat opravovat. Lebo tie zasadne veci sa nikdy neriesia.
- ŽIADNE linkovanie sa nedá ušiť nikomu na chlp. Aj chyby sa spravili, ale NIKTO v médiách nevystúpil a nepovedal to všetkým, že sme (teda oni) ich spravili a ideme ich riešiť postupne.

5. Ak by to bolo mozne, vacsina ludi by suhlasila s povodnym linkovym vedenim.
- Naozaj? Však Ti tu nič nejazdilo! Musel si sa fixovať na cestovný poriadok, ak si zmeškal, tak si čakal ako taký tĺk 30 - 60 minút!!! Ak bol niekto spokojný, tak to bol Schwartz. Ten to svoje dielko schoval za "kvalitnú, hospodárnu, racionálnu" MHD. Všetci mu to zhltli, lebo si to aj napriek odporcom presadil.

6. DPMK pristupuje k svojim zamestnancom ako ku psom. Aj v novinach aj tu na fore uz boli pripomienky vodicov, ze maju malo prestavok a nonstop pracuju.
- Ak sú vo vedení takí, čo majú za sebou "úspešnú" manažérsku prax, že položili niekoľko prosperujúcich firiem, tak áno.

7. Situacia na jar, ked neboli vodici autobusov. Vsetci isli za lepsimi podmienkami.
- Vodičov platí mesto. Tu sa o nich nikto už dávno nezaujímal ani o ich reálne potreby, tak išli hľadať šťastie inde - tam kde si ich budú vážiť.

8. Cestovne listky nezozeniete na mnohych miestach, tak ako to bolo volakedy, ked ste si ich mohli kupit skoro v kazdom stanku. DPMK setri a predavacom da minimalnu proviziu. (Tu sa setri, ale ze bude treba vyplatit 50.000.000 Sk)
- Súhlasím, možné prostriedky sa radšej spotrebujú na výmenníky a galérie v podchodoch a iné - "podstatné" sprostosti.

9. Kosicie svojou geografikou polohou nie su vhodne, aby sa linkove vedenie stavalo na prestupovej tarife. Nie ked autobusy jazdia hlavne v 15 - 20 - 30 min intervale. Prestupova tarifa je vhodna a efektivna vo velkych mestach, ako napr. praha. Linky tam jazdia niekedy v 3 min. intervaloch (napr. metro).
- He, he, he. Je kopec miest čo sú menšie od nás a PT funguje. Na to však treba mať vybudovanú infraštruktúru a áno v druhom rade dobrú frekvenciu dopravy (netvrdím, že tu treba 3' int., ale rozhodne lepší štandard (aspoň 12 či 10 minút áno, samozrejme na nosných linkách celodenne).

10. Uz aj SAD vidi nedostatky a trapenie DPMK, a vidi potrebu do toho zasiahnut.
- Spojenci uja Geršiho v DPMK chcú iba ryžovať, nie zlepšovať dopravu. Ak by boli ozajstnou konkurenciou, tak by si vybrali nejakú linku či linky a prevádzkovali by ju/ne či je pondelok alebo nedeľa v plnom rozsahu. Robiť dopravu iba v špičke a vymetať len miesta kde sa kumuluje najviac cestujúcich, vie hocikto s novým autobusom. To nieje konkurencia a tobôž vstup do "integrovaného dopravného systému"

11. V DPMK je velmi vela zbytovnych pracovnikov na useku riadenia. Štruktúra podniku je veľmi obsirna, v ramci racionalizačných opatrení by sa určite dala zúžiť.
- Tu sú rezervy stále.

12. Stránka DPMK je velmi slaba. Staci porovnat s niektorymi inymi strankami podnikov v mensich mestách.
- Že cestovné poriadky poskytuje imhd, lebo od prázdnin im to tam nevie nikto spravádzkovať je ich chyba. Dizajn mali meniť až potom (a funkčnosť webu skúšať dlhodobo). Samozrejme, chýba napr. wap, možnosť si zobraziť CePo v PDF, vyhľadávač spojení.

13. DPMK nie je schopny prevadzkovat trolejbusovu dopravu. Uz je z toho skor autobusova doprava.
- Tu je to skôr dlhodobý nezáujem ju rozširovať. Však aj niektorí zamestnanci sa netaja, keby sa to zrušilo, tak by boli aj radi. Tu chýba predovšetkým sieť, je tu len také torzo.

14. DPMK nereaguje pruzne a rychlo na pripomienky starostov a obyvatelov. Ani pro priprave linkoveho vedenia velmi nekomunikovali. Az neskor sa to zlepsilo.
- Je kopec "starostov", ktorí neváhali využiť kamarátov vo vedení mesta, aby zatlačili a urobili bu-bu-bu. Ak nepôjde linka tam a tam, tak sa môžeš zabaliť a ísť. V takom prostredí sa robiť normálne nedá. Lebo na teba tlačia z "predstavenstva", ktorí ako poslušní psíkovia musia plniť to čo si nejaký truľo starosta vymyslel (lebo im zase nieč sľúbili). Bohužiaľ bolo kopec takých sedení, kde sa prejavila mäkkosť "predstavenstva". Ak započítame to, že exRDaT pri tomto procese NIKTO nepodržal a jediný čo si otváral naplno hubu bol jeho podriadený čo mal záujem niečo vyriešiť, tak ho proste stlmili, aby nekričal tak hlasno.
Reply on: R55ka #41253:
ja si to nemyslim.. vies aky bol interval na L17 v sedle? 60minut-naprosto nepouzitelna linka, L34 a 36 chodili za sebou.. a takisto vecer chodili L15,18,20,32 z palackeho na furcu v desatminutovom intervale a potom 20minut fuga!, trochu silne kafe,nie? to bolo takych 4-5rokov dozadu, potom neviem ci s tym nieco robili..
Reply on: R55ka #41250:
...a sme doma!
Reply on: Johny_SK #41221:
neráta sa skutočný čas, ale čas cestovania podľa CP - teda akýsi ideálny čas. Čiže ak vynechá spoj, Teba to trápiť nemusí.

To, že sa čas trvania prestupu ráta do celkovej doby životnosti CL, je úplne normálne. Alebo potom na mesačník ( 30-dňový CL ) by sme mohli cestovať 30 x 24 x 60 x 60 sekúnd? ?
Reply on: R55ka #41253:
suhlasiiim:)
5: Neprekrucaj slova. Nikdy som netvrdil, ze stare linkove vedenie bolo najlepsie. Hovorim, ze bolo lepsie ako je teraz. Je to moj nazor a aj nazor mnohych ludi. Myslim si ze vacsiny.
Reply on: pedro77 #41249:
Načo by ho tvoril. Veď to staré bolo najlepšie. ?
Reply on: pedro77 #41249:
jo a nezabudni na VO ako je to vo zvyku.chceme 52 spat!!!
pedro77: nie nerobil som. Mna len trapia linky a zmeny na linkach, ktore sa ma tykaju. Viem ze mnoho ludi nie je spokojnych napr. s linkou 14 - mna to vsak nezaujima. A ani zmena 27 na 17 ma vobec netrapi. Ale nepaci sa mi zrusenie 18. Ale ak by si velmi chcel, ti pre teba nejaky navrh mozem urobit. ?
hele R55ka, ked uz si taky odbornik na MHD urcite si si uz skusal vytvorit svoje LV, co tak ho sem postnut ?
Reply on: VOpattske #41247:
no tak to hej, to uznavam. kosice nepoznaju garantovanost dopravy
Reply on: BMko #41242:
no isto!!! ? o 5:00 treba vstavat s rezervou keby si autobusy zmysleli ze vynechaju ?
Reply on: R55ka #41241:
Nie som ich dvorny poradca. Mozno najdes odpoved v serii clankov v novinach.
Reply on: Yogi616 #41240:
noooo:)vystupujem na sou dopravne a keby som chcela prist pred skolu o 7:24 a cakat tam pol hodinu kym otvoria,tak mozem rovno 31 ist na 7:15 a mam to priamo☺
Reply on: R55ka #41243:
najprv si poriadne prestuduj o com chces pisat, skor ako budes pisat bludy.
BMko: zakop sa radsej ty. Pisem svoj nazor
Reply on: Yogi616 #41240:
zabudol si, ze moderny student si musi kupit cigarety a zapalit si este pred skolou. preto nestiha
Nodes: Ako vypovedali zmluvu? Mozno to urobili este horsie. Ak bola zla zmluva, treba aj potrestat tych, co to urobili. Preco nepadli vtedy ziadne tresne oznamenia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.