Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #3930:
Mne sa zas nazov Trieda sovietskej armady, tiez nijako nepozdaval. Este by mohla byt aj Trieda NATO, pripadne Trieda 1.A, 1.B, 1.C atd 😉 🙂
Jeden článoček o tom, že blbé nápady bez ohľadu na režim stále víťazia 😞

Z Triedy KVP sa pravdepodobne stane Trieda Európskej únie
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=29.4.2004/47572K
Reply on: S499.1023 #3925:

No áno, vodič si toho bol vedomý. S cestujúcimi sme prešli ešte 1,5 km na konečnú a odtiaľ režijne 4 km do vozovne, vodič teda takto prešiel s uvedenou poruchou 5,5 km. Keďže je to však vodič, ktorý má najazdené viac ako milión km, bol som presvedčený, že vie, čo robí. Pred chvíľou som ju videl v hale DO, tak verím, že na nej nevznikla žiadna dodatočná škoda.
Reply on: Vladimír #3927:
Problemy som nehladal, z mojho pohladu sa mi zdalo, ze sa tam autobus neotoci. Nakoniec sam DPMK urci kde sa 103ka bude otacat.
Reply on: eMareq #3921:
Prečo sa snažíš hľadať problémy tam, kde nie sú? Jednoducho sa môže otočiť na križovatke Ukrajinskej a Lackovej a hotovo. Priamo tam sa môže pichnúť jeden označník a vec je vyriešená.
Takže o 18:04 som z L1 (T2 #212, smer Loky a okolo 18:45 bude posledná jazda na Jazero) prestúpil na L5 (535) a v hale denného ošetrenia stoja vedľa seba, ako popolušky KT8.RN2 #517 a T1 #203. Takže to vyzerá, že už ani jedna z nich dnes vonku nepôjde..
Reply on: Sarko #3914:
To je jedinečná šanca ho spáliť. Keď sa nevytáča zrýchľovač, treba bezpodmienečne kuplovať!!!
Nakoniec ako citam, tak T1 opat nesklamala a ma(la) poruchu. Oplati sa s nou vobec jazdit?
Kedze som sa testovania zucastnil aj ja so Sarkom spolu tak napisem i ja nieco (ale nie vsetko ;)/. Na 517 bolo hlasenie trvalo "Rovnikova", na 521 - neviem, nastupil som na Krajskom urade, kde sa mi ozval "gong" a pristi zastavka nasledovana tichom. V nizkopodlaznom clanu 517 su same zaujimavosti. Vyklapacie sedadla su robene zaujimavo, ze pri beznej prehliadke som zistil, ze skrutka sa zadiera do sedadla co ma za nasledok to, ze sedadlo po odklopeni zviera uhol vacsi ako 90 stupnov, co moze pre ludi s vacsim zadkom sposobit to, ze sa z neho zosmyknu - nesedi sa na nom dobre. (Je prehnute viac ako sa patri).
Reply on: Sarko #3906:
517 bola aj na R2 skoro rano, mam to potvrdene.
Reply on: Vladimír #3905:
Zalezi kde na Lackovej, bud tam ako stoji L28 alebo ako L13 a L38. Keby to bol druhy pripad (L13 a L38) tak musi ist az ku kostolu, aby sa obratila.
...samozrejme na poruchu do vozovne. 😕
Takže po problémoch s prostrednými dverami do NP časti už od rána (rozvediem neskôr), pred chvíľou prešla 517-ka po Moldavskej ceste...
teda este tam treba doladit chyby ?
onedlho by som mal mat uz novu stranku na ceskom WZ

http://tbus.wz.cz/ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺
Reply on: Sarko #3911:
"No proste profesionalita, ako sa patrí..."

Aspoň na dvoch vozidlách... 😉
Takže T1 išla práve zo stanice na poruchu. Od Senného trhu nastúpila TV Naša a počas jazdy na stanicu stihli natočiť interwiev s vodičom, vrátane "cukania s vozom"...
T2 išla na L1 na Jazero a bude premávať na Štadión Lokomotívy. T1 #203 ako vyšla, tak už má aj poruchu... Zrýchlovač sa neotáča, ideme pomalou jazdou iba na max. 200 A.
T1 práve v kurze na linke č. 6!
Reply on: Sarko #3910:
No, 30 m výložníky by neboli to pravé:-)).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.