nie na palackého ju nevyužívam.. len keď idem domov tak pre istotu beriem prvé čo príde... ale ide mi o tú logiku... mimochodom.. vraj veľa furčanov sa na ňu sťažuje... takže je dosť možné že ju zrušia
na Ladožskej v smere do mesta ja cest. poriadok L R2 vyvesený na opačný smer (k Važcu).
K linke 52 : no dnes som sa rozhodol od baumaxu cestovať L 52. Došla malá karosa, natrepaná jak sviňa, tak som sa vykašľal na to a šiel na L9. L 52 je absolútne nezmyselné zhovadilstvo aj s tými busmi čo sa trepú ťažké kilometre do šace popri koľajniciciach.
Krásnu jednoznačne riešiť IBA kyvadlom po važec, bez reptania.
Aký zmysel má L28 pár krát za deň na stanicu nikdy nepochopím, keď od važca tam jazdí celodenne L3 max. v 20 min. intervaloch.
A ešte by som chcel upozorniť na fakt, že už keby sa náhodou niekde rekonštruovali nástupné ostrovčeky, mohli by byť v rovnakej výške ako sa nastupuje do NP vozidla. Viem, že tu chodia ľudia, kt. to majú možnosť zoči voči spomenúť na prísl. miestach, tak aby sa na to myslelo. ?
no yo to hej, to mi povedali na miestnom úrade, že tá 50 už je odklepnutá k 1 11 2008 tak snáď to niečo vyrieši ale tým, že dajú 50 nebudú môcť nabehnúť na normálny systém, takže ostaneme pri prázdninovom... aj tak si myslím, že predtým to bolo lepšie vymyslené
Toľko električiek, aby si všetky okrajové časti mohol riešiť napájačmi na ňu, už dnes myslím nemáme. Predstavuješ si to veľmi jednoducho. Keď chces niečo nazvať PRESTUPNÝ UZOL, najprv ho musíš vybudovať. Tak, aby bol prestup bezkolízny, najlepšie v rámci 1 stanovišťa.
Toto dnes spĺňajú všetky okrajové časti v severnej časti mesta. Bankov, Alpinka, Jahodná, Čermeľ, Kavečany, ZOO, Kostolianska, THC-most, THC-obec, Džungľa. Všetky tieto časti môžeš riešiť napájačmi na Mier a Havlíčkovu, kde je bezproblémový prestup.
Lenže! Musíš vyriešiť aj to, aby na tom Mieri mali do čoho prestúpiť. Dnes trolejbusy (ne)chodia každých 6' ráno a 7/8' popoludní a DPMK nie je schopný to vykryť dlhými a už vôbec nie trolejbusmi. Otázka znie, môžme si teda dovoliť tie napájače za daného stavu zavádzať?
no áno vieš, už sa mi párkrát stalo, že som na 27 nenasadla a počkala som si pekne ďalších 20 minút, tkaže radšej beriem prvé čo príde... ale nemá tá linka zmysel, radšej nech chodí napr. na kvp alebo tak nejako ale nie z furče na thc
K technike maš 55ku. Podľa čoho si prišla na to, že 27čka je otrasna keď ju využivaš? Už som to tu pisal milion krat a stale to tu budem pisať, že L27 aj L15 to trva rovnako dlho na Palackeho.
a dostatok vodicov elektriciek... ? ....a ked spojenie od Peresa elektrickou to by sa uz tam niekede mohlo zrobit obratisko alebo urvtatovu konecnu dakde na vyhybke??...bo uz teraz R1 chodi mimo spicky prazdna do Sace a kedze by trebalo pridat spoje ktore by nadvazovali na tu PERESKO-LORINCISKU busovu linku,tak trebalo by potom aj niejaku normal konecnu...
Podla akeho vzorca si dosiel k zaveru, ze Ficova vlada je poondiata? Nechcem sem tahat politiku, ale napisal si drist na drist. Mas tusenia, kolko zlocinov napachali komunisti? BTW Keby bol predseda vlady Dzurinda, tiez by si napisal to o vyske jeho platu?
t.p.: Na elektrickach je dostatok vodicov? Jeden moj dobry znamy, kerujuci +- 10 rokov, mi opakovane tvrdi, ze len na ED chyba asi 20 - 30 vodicov. Voznov je dost, len treba zrepasovat.
Yogi616