Keby bol zabezpeceny bezpecny, bezkolizny a jak-tak pohodlny prestup nevidim ziadny dovod na tahanie abusovej linky popri elektricke. Samozrejme, za predpokladu neexistujucej TZR. Detto Polov, Lorincik, Saca.
Ak by 30tka končila na zastávke SOU dopravné, tak by asi nastal problém so sociálnym zariadením pre vodičov. Preto, keď už predĺžiť, tak buď k OC Cassovia/Hala Cassosport, alebo k DPMK (s možnosťou sa otočiť v areáli DPMK na Bardejovskej). ? A videl by som tu ešte jednu možnosť, len neviem, či na zast. Luník VIII je soc. zariadenie. ?
ale ked uz silomocou setrit kilometre tak by stacilo ku sou dopravnemu, neni to o moc dalej ako optima.. ja nechapem ako toto mohlo prejst ze L30 konci pri optime kde su minimalne moznosti na prestup
Linka 30 by mohla jazdit tak ako jazdi len s tou zmenou ze by nekoncila na OC Optima ale aspon na Stanicnom namesti,lebo tu linku teraz po Optimu aj tak malo kto vyuziva. ?
Nechápem načo chdí L30 na Pereš,veď predsa kto si môže dovoliť dom na Pereši určite sa netrepe MHD ? , no nie? A keď chce ísť niekto z opačného konca mesta na nákup do OC tak môže s taškami aj 4x prestupovať. Je to celé na smiech.... ? Až sa chvíľkami rozum zastavuje
- najzaujimavejsie je ako mlada slecna hovori ze z THC chodi malo autobusov ?
- potom stara pani,ze sice chodi MHD malo ale v autobusoch sa da sediet ?
Suhlasim s tebou mi precisluju linku uz nikde nebudem cestovat??? Ja myslim ze zbytocne precenuju problem vedenia liniek i ked chyby su ale treba sa zamerat na vypravenost a terajsi trend v KE autobusy za trolejbusy ? ? ale vysvetli to takemu stadu ? ?
" Nielen starší ľudia už boli na doterajšie linky zvyknutí. Teraz ak niekam potrebujem ísť, idem kvôli dieťaťu radšej autom. V prvých dňoch po zavedení nových liniek bolo aj pre mňa šokom, keď linka, ktorou som doteraz chodila, išla na úplne iné sídlisko, "
No koniec sveta! Niekomu prečíslujú linku, teraz musí chodiť iným číslom, tak sa zrúti celý svet kvôli tomu. Alebo to už navždy ostane v KE linkové vedenie, aké bolo to predchádzajúce?
Namiesto toho, aby sa spisovali petície voči tomu, že je množstvo nevypravených služieb, že odbavovací systém nefunguje, ako má, že nepodporuje ekologická doprava a podobne, tak sa ľudia búria voči novému linkovému vedeniu. Lenže pritom sa zabúda na jedno - opätovným schválením predchádzajúho trasovania sa nevypravené služby nezaplátajú.
rozdelenie L15 na dve asi najskor prichadza do uvahy, a druha linka (exnarova-MM-optima) by mohla mat cislo 32. len ci sa tam pomesti tolko busov na parkovisku v optime. L30 by mohla koncit niekde blizsie k centru, napr. pri sou dopravne
" b) autobusová linka č. 40 len v úseku Havlíčkova – Čermeľ a späť (nepremáva teda v úseku Čermeľ – Jahodná a späť). "
načo to je dobré? Kto bude chcieť ísť do čermeľa, pôjde L14. Navyše dotýka sa to len 1 spoja, ktorý aj tak bude nahradený spojom o 60 minút neskôr, takže je to úplný nezmysel.
Nodes