Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #38292:
Ešte pred spustením LV som tu písal, že táto L27 je nezmysel aj preto, že sa nedá koordinovať s L15, keďže idú z Furče do mesta opačnými smermi.

Navrhoval som jednoduché riešenie:
- skrátiť L27 po Exnárovu,
- predĺžiť L55 od DH-MiÚ cez Sečovskú na NO.

Myslím si, že ľudia od Torysy by 100-krát radšej uvítali viac spojov cez KRATŚIU trasu (Sečovskú - teda L15+55) ako polodementnú L27, aj za cenu straty priameho spojenia so ŽST a Prešovskou.

90% Furčanov by bolo spokojnejších, odvážim sa tvrdiť.
Navýšenie km (pre dopravcu) by pritom nebolo veľké. O to menej po otvorení mostov na Sečovskej.
Kto je ZA?
Reply on: Irisb #38301:
Šak vieš na čo som naražal...
Reply on: Irisb #38301:
psssst.... bojíme sa ? ? ?
Reply on: Peter55 #38294:
tazka haluz je aj sluzba 13012....jedno (ci dve??) kolo 13tky, potom 2-3 kola 52ky (medzitym aj 2hodinova prestavka v saci!) a potom dokonca 20tka....radost robit take sluzby ? ? ?
Reply on: Peter55 #38295:
ja si myslim ze nas nespokojnych je viac....len su ticho z nejakeho dovodu......
Reply on: Peter55 #38298:
tak uz ti ostava len cesta okolo sveta s pavukom ? ? ?
Reply on: Peter55 #38298:
Odchody zo Zupkovej.
Reply on: tbus #38296:
Teraz som nenražal na THC... ale vieš je to kus chore, že v špičke sa 15 minut nedostaneš na NO lebo L27 ide na 14:11, 26, 41, 56 a L15 ide na 14:03, 15, 27, 39, 51
Reply on: Peter55 #38294:
veru nevymyslel....sluzba 16065... ?
Reply on: Peter55 #38292:
trasa linky 27 je sama o sebe chorá, ťažko také niečo koordinovať,
inak neviem čo na konci mesta tej L27 sú ťahanovce a tam sa to snažil skoordinovať s linkou 34 s ktorou má do mlynskej bašty SPOLOČNÚ trasu, pričom na furči s L15 majú spoločbnú trasu opačným smerom, to sa koordinuje dosť ťažko

a namiesto tých 20 minút čakania budeš na NO aj tým trolejnaftobusom ?

Re #38294 Peter55: šestnástky sú predsa najlepšie ❤
Reply on: 5 #38293:
Nenormalny problem aby L20 zastavila aj pred Slovanom, a vraj "prestupne LV" možem kašlať na taky prestup keď musim šľapať kilometer na ďalšiu zastavku a pri otm mi ujdu všetky spoje lebo su tak super koordinvane, že až...

Ale už to nechajme lebo len my dvaja sme tu blbí a len nam tu všetko vadi a každy je spokojny ? ? ?
Reply on: 5 #38290:
A čo hovoriš na to, že služba 160XX začina rano L29 potom ide na 2 kolečka na L16 a potom ide robiť všetky druhy L20? ? To som si nevymyslel. ?
Reply on: 5 #38290:
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:
20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.

ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
Reply on: tbus #38288:
Keď si tu načal tu koordinaciu tak čo hovoriš na to, že L27 aj L15 ide aj v špičke aj v sedle zarovno s L15 z furče a potom 15-20 minut nejde nič na NO? Netreba koordinvoať L27 s neviem čim na konci mesta ale s L15 ZO SIDLISKA ?
Reply on: Irisb #38280:
? ? ? ?
Reply on: LeLe #38281:
Pozri si CP liniek 20 a 20L napr. z Lingova. Je to veľmi prehľadné a jednoduché.
20 - ide do Šace,
20L - ide cez Pereš a Lorinčík ako okružná linka 20L,
20B - ráno ide len po Námestie osloboditeľov (Bottova) ako linka 20N (ešte raz: B ide ako N ? ),
20o - premáva len po zastávku Perešská (smer Moldavská, obchodné centrá) a pokračuje k OC Optima ? ,
20n - poobede premáva len po Námestie osloboditeľov (parčík),
20Lo - táto je úplne najlepšia, lebo som dodnes nepochopil ako to ide. ?

Názorná ukážka vyháňania ľudí z MHD. Neprehľadné, zložité... choré. ?
Reply on: eMareq #38277:
vynikajuce, cena - cena - cena... technika vyroby vozidiel, kompatibilita nahradnych dielov, zivotnost vozidla to tu absolutne nikoho nezaujima... tak by boli vozy hoci aj o tretinu drahsie, ale vydrzali by ovela dlhsie... ale nie, DPMK si kludne moze dovolit radsej donekonecna opravovat a generalkovat generalkovanu generalku... myslim, ze typickou ukazkou sutaze, kde rozhodovala cena bol system Emtrest... vysledok vsetci vidime
Reply on: LeLe #38287:
ja rozumiem co tym chces povedat, ale takymi detajlami sa na podniku teraz nezaoberaju, ked nedokazali za rok skoordinovat subehy 51+53 (nekoordinovatelny 15 minutovy interval ku ostatnym 20´ linkam) za stareho LV, tak ani tu nenabehnu na skolsky rezim len tak zrazu.
najprv musi buchnit po stole starosta, a aj to skor v zaujme neprehladnosti pridaju nejake poobednajsie spoje na 10N ktore potom aj tak budu robit sluzby 51tiek ?
Reply on: tbus #38286:
Pozri na L51 jazdia 4 vozy každý deň. Ako peter55 povedal, vodiči majú malé výkony. Taký problém aby prišli o hodinu skorej do roboty a urobili by každý o kolečko viac? Ten vodič tam bude tak či tak, len bude o hodinu viac robiť.
Reply on: LeLe #38258:
tretí, no máme 12m, 15m a teraz príde klbák ? ...pohroma,veru, ked vozovy park chceli unifikovať na 12m vozidla ?

Re #38285 LeLe: oni tu 51 mozu spustit v skolskom rezime (teraz, ked uz zacala aj vacsina vysokoskolakov) ale za cenu, ze kazdy stvrty spoj ti nepride ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.