Reply on: tbus #38288:
Keď si tu načal tu koordinaciu tak čo hovoriš na to, že L27 aj L15 ide aj v špičke aj v sedle zarovno s L15 z furče a potom 15-20 minut nejde nič na NO? Netreba koordinvoať L27 s neviem čim na konci mesta ale s L15 ZO SIDLISKA ?
Dobre ne? Nechapem načo je to dobre, že 51ka začina až pred druhou a posledna ide pred piatouči ako a tym pádom sa všetci musia trepať v L10 a vodiči maju male vykony, ak by tu 51 predlžili tak by to malo prínos aj pre vodičov aj pre ľudí.
LeLe
Napadla ma ďalšia vec, pridali ráno odchody na L10 a tak dali na L51 malé vozy. Ale poobede je nám to nič platné keď len zmenšili kapacitu a nikde nepridali. Neviem aké a načo majú prieskumy ale odporúčam sa zviesť s L10 medzi 12:50 až 14:10 s linkou 10, nie vždy sa všetci vojdú, bežne sa pri týcht odchodoch stáva že na NO dôjde napráskaný voz, zopár vystúpi, ale aj tak sa všetci nezmestia a na Palackého už nemajú niekedy šancu.
Keby radšej ako pridať spoje L10 pustili linku 51 do školského režimu, kde začínala o hodinu skôr. Určite by to viac pomohlo a menej schaosilo systém. Už si pripadám ako na SAD.