Reply on: 5 #38290:
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.
ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
LeLe
Napadla ma ďalšia vec, pridali ráno odchody na L10 a tak dali na L51 malé vozy. Ale poobede je nám to nič platné keď len zmenšili kapacitu a nikde nepridali. Neviem aké a načo majú prieskumy ale odporúčam sa zviesť s L10 medzi 12:50 až 14:10 s linkou 10, nie vždy sa všetci vojdú, bežne sa pri týcht odchodoch stáva že na NO dôjde napráskaný voz, zopár vystúpi, ale aj tak sa všetci nezmestia a na Palackého už nemajú niekedy šancu.
Keby radšej ako pridať spoje L10 pustili linku 51 do školského režimu, kde začínala o hodinu skôr. Určite by to viac pomohlo a menej schaosilo systém. Už si pripadám ako na SAD.