30 minút by bolo možno priveľa. Navyše potom by musela jazdiť s takým intervalom aj L 30. Ak by sa zrušila zvrhlosť typu TZR, mohla by sa využívať i rýchlodráha.
Jedna drobnost mi na novom linkovom vedeni vadi. Neodstranilo jednu z veci, ktora mi aj na starom linkovom vedeni vadila - a to neexistenciu priameho spojenia ZST a Sace-nemocnice. Asponze teraz idu obe linky, co tam jazdia, z Palackeho a ze nejdu naraz, ako doteraz, ale ze je vytvorena pekna intervalova doprava. No... pekna... az na interval linky 20 cez vikendy. To kto komu poradil 40 minutovy interval?
Prazdne slova ? Mozno, ale to len preto lebo hovorim recou cisel Ano, usetrim minimalne, ale zoptimalizuj to vsade a usetril si vela. Aj ja chcem primeranu kvalitu za to co platim a pravde preto je mi proti srsti aby sa plytvalo takymto sposobom. Ved takto nasetrene prostriedky sa daju vyuzit na skvalitnenie dopravy, napriklad zhustenim intervalu prave na tahanovce. K bodu tri: Ta linka by nechodila len po Tahanovciach, ale isla by mimo ne, napriklad po trase linky 10
nemas pravdu, netvrdim ze NVL je dobre ,ale je rozhodne lepsie ako to co bolo predtym. Ono ked sa to tak vezme ziadna velka zmena nenastala, zrusili sa niektore linky, ktore aj tak boli na nic a na zvysnych sa zhustili intervaly. Dalej, odstranili sa niektore priam do oci bijuce subehy, zlepsila sa koordinacia niektorych liniek, prestupuje sa lepsie ako sa prestupovalo predtym. Proste nie kazdy mal priamy spoj ani pred zmenou. Urcite su ale oblasti ktore neobisli bohviako, napr. peres, tak isto furca, linka 15 vecer zachadza na stanicu, supluje L27, no divne to, ale chcelo by to investicie, vystavbu novych trati, T na stanicu, E na tahanovce, .. a do toho vsetkeho este aj tie problemy s vodicmi..
opäť prádzne slová.. ?
takýmito riešeniami neušetríš proste nič. Možno bude menšia výprava ale tým ušetríš len minimálne. Ber na vedomie že MHD je pre ľudí, ktorí chcú primeranú kvalitu k cene dopravy. To že im povieš že pre nezmyselný návrh musia z doterajších 100m nachodiť o pol kilometra viac cestou k zastávke im určite radosť nepridá. Práve naopak. Týmto by si DPMK v žiadnom prípade nezískal fanúšíkov.
ku tretiemu bodu... : povedz mi prosím kde by končila tá linka idúca z hora ? Po sofijskej už nie je žiadna zastávka. ?
čo by na shellku zachádzal. ??
a dostávame sa ku čerešničke na tento torte : keby si využil linku vedenú z hora tak by si musel aj tak len nastúpiť do busu ktorý by išiel do americkej. Tento by bol plný či už by išiel z hora alebo nie.
Výsledok : tento návrh môže obhajovať fakt iba blbý človek, ktorý buď v živote nevyužil MHD na THC počas školy alebo si myslí že pojedol múdrosť sveta a písaním intervalov k nezmyselným linkam zaujme ďalších blboch. ?
Linka 55 má na imhd len stĺpec "Pracovné dni", na zastávkach má aj stĺpec "Dni škol. vyučovania", medzi vymenovanými sa nenachádza, ako teda bude jazdiť?
" Vypravovať sa bude podľa cestovného poriadku pracovné dni so školským vyučovaním resp. pracovné dni s výnimkou autobusových liniek č. 10,12,15 -19, 27,34,51 a 56.
Vymenované linky budú vypravované podľa cestovného poriadku platného počas pracovných dní bez školského vyučovania, avšak všetky spoje liniek vrátane spojov, ktoré boli v mesiaci august, z dôvodu nedostatku vodičov, zrušené."
T.z.: L 10,12,15-19,27,34,51,56 budú jazdiť ako cez pracovné dni, keď sú školské prázdniny (teda aj tie spoje, ktoré boli v auguste zrušené z dôvodu málo vodičov).
preco si nikto nechce priznat ze ziadne zlepsenie dopravy sa nekonalo spustenim noveho linkoveho vedenia ved sa cestuje dlhsie a nervoznejsie autobusi chodia castejsie no cestuje sa podstatne dlhsie a tie prestupne uzly tak to je komedia hmm no tesim na skolsky rok jak zacnu skolaci nadavat
Že chodia vo vláčiku nič nemení na celkovej ponuke spojov, ktorú som počítal. Nielen na Furči budú vláčiky.
20-ku musíme počítať, veď tu kvôli tomu špeciálne zachádza. Hoci lízne len 2 zastávky. Tak aj 55 na KVP lízne len severný okraj a 56 na THC len spodnú časť.
Ja viem, že na Furči sú vážne nedostatky, ale nielen tu. Myslím, že od 2.9. nemáš THC čo závidieť.
2.)
a.) pri vhodnom trasovani aj tie 4 minuty mozu spravit ten rozdiel vo vyprave, podla hesla babka k babce budu kapce
b.) bruselska - madridska tam a naspet je asi 1,6 km. Nech ich usetrime iba na 50 jazdach denne 80km, za rok to robi skoro 30000 km, ktore sa mozu pouzit efektivne.
3.) v com je problem, ze je to iba jedna linka ? V tom, ze ludia budu musiet prestupovat ? Ber prosim do uvahy aj fakt, ze ten autobus bude na hanojskej prazdny, kdezto autobus od madridskej, podla toho co hovoris, by bol minimalne z polovice plny.
Ake komplikacie, zmetok a problemy by sposobil moj navrh ? Prosim bud konkretny.
Co sa tyka uspory vodicov pri skrateni nintervalu na 6 minut, na miesto 12 vodicov potrebujes 10, co je uspora dvoch vodicov. Ta linka 10 bol len priklad, ako som to tam pisal prestavky som do uvahy nebral. Intervaly som ratal na zaklade LV ku 28.8
t.p