Keď už spomínaš 2,5 človeka v autobuse. Dnes ráno o 6:58 dorazila na Mier 22-ka z DŽUNGLE. Počet pasažierov na palube: 3 kusy. A to vravíme o rannej špičke. "Vyťaženosť" uvedeného spoja budem naďalej monitorovať.
Aké názory? Ja som len uviedol možné alternatívy spojenia z toho, čo dnes CP ponúka. Nie som Ing. Kuzma, nie som zamestnanec DPMK, nie som obhajca DPMK, nie som obhajca nového LV. Len som si dovolil venovať chvíľu môjho voľného času odpovedi na Vašu otázku. A ešte som za to dostal...
Moje názory na TZR a košické "prestupné uzly" som tu už viackrát prezentoval. Opakujem, len som hľadal spojenia, aké dnes reálne jestvujú. Nerozumiem Vášmu podráždenému tónu. Pokiaľ sa Vám máli, napíšte do DPMK, nech špeciálne pre Vás zriadia spoj L52 o 5:10 zo Šace.
hm, povedal by som, že ešte viac. Ale vieš si predstaviť manévrovanie s klbákom cestou k Optime? Mám dojem, že cez bránku bývalého oplotenia hádzanárskej haly by sa vytočil smerom zhora od blšáku maximálne 12-metrový bus.
v súčanosti by to bolo určite oveľa viac ako 300 m. Pretože nielen, že by bus urobil kolo pri OC Cassovia, ale prepájacia komunikácia Pri prachárni - Popradská je len 1-smerná. A krútiť sa v smere k OC Optima poza plechové búdy blšáku, okolo hádzanárskej haly a Hornbachu by vodičov určite nebavilo ( a ani cestujúcich ).
10 alebo R na SOU Dopravne alebo Spoloč. pavilon a potom prestup na 6 a 9. myslim ze nechyba . A ehm, Optima bus čo nejazdí náhodou na Terasu? (a to dokonca zdarma) ?
Netreba sa báť prestupovania , treba jednoducho nastúpiť do prvého čo príde... ak pol hodiny (15 minút na frekventovanejšom mieste) nič nejde vtedy treba začať pomaly pindať ?
noo L32 je cudo a s tymi intervalmi aj tak nepouzitelna, tiez som za zrusenie, ale na druhej strane clovek co ju vymyslel zas neni taky hlupy, pretoze spojenie optimy a terasy dost chyba.
RE 5 : ĎAKUJEM za odporučanie, ale začínam v práci o 06.00 a nie o 06.05 hod. a po druhe ďakujem že si ma neposlal už na nočný spoj zo Šace a od toho nenašiel spoj.
A propo čo je to prestupový spoj alebo bod ???? Lebo čiastočne túto funkciu plní iba snaď pri Važci prestup z E na 13. Ešte aj ten čo dlhé roky fungoval z R na L26 a opačne tak pred pár rokmi ho dokafral.
p.S. nie si Ing KUZMA ????? lebo to sú jeho presne názory
Re #37074 pedro77: Tú linku práveže treba zrušiť a nie ju držať. Podobný Schwartzovský experiment s linkou 37 v roku 2000 skončil tak, že sa zrušila, lebo viezla 2,5 človeka.
jo, s tou optimou mas pravdu, mozno by bolo dobre pouvazovat ci sa neda nejak skombinovat L17 a L32 do jednej linky, teda aby sa k optime dalo dostat aj z triedy snp (m.magistrat). L32 zrusit, a L17 by isla normalne zo stanice na hlavnu postu ale potom by mohla odbocit na povazsku a dostat sa k magistratu a dalej hore a po popradskej k optime. Severna cast popradskej by sice ostala bez obsluhy, ale tam by slo presmerovat nejaku linku z kvp, napr. L19
To máš tak, niekomu vadilo, že najprv sa cesťáky sú na imhd a až potom na ich webe. Tak sa rozhodlo, že najprv cesťáky na ich stránke (nefunkčnej) a potom na našej (a iných). Lenže potom sa zistilo, že to glupcina, lebo dnes už málokto chodí spisovať cesťáky po zastávkach (okrem duochodcov), dnes je doba interňetu, každý si môže pozrieť, vytlačiť z pohodlia domu, práce. Tak potom bolo aj imhd dobré. Inak keď si klikne niekto toto: http://www.cassovia.sk/dpmk/vids/vids.php
tak ho to presmeruje tu. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
baj
A propo čo je to prestupový spoj alebo bod ???? Lebo čiastočne túto funkciu plní iba snaď pri Važci prestup z E na 13. Ešte aj ten čo dlhé roky fungoval z R na L26 a opačne tak pred pár rokmi ho dokafral.
p.S. nie si Ing KUZMA ????? lebo to sú jeho presne názory