Reply on: Vladimír #3657:
ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
eMareq
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu