Akurát pozerám schému a zisťujem, že sa neodstránilo nelogické pomenovanie zastávok pri štadióne TU, resp. botanickej záhrade. Podľa schémy by L 18 a L 55 mali stáť v smere k amfiteátru najprv na zastávke Štadión TU a potom na zastávke Botanická záhrada, hoci sa jedná fyzicky o tú istú zastávku. Načo je dobré takto úmyselne rozdielne pomenuvávať tú istú zastávku a v podstate zavádzať cestujúcich? V schéme by správne mala byť vyznačená v smere k amfiteátru len polzastávka a potom až pri električkovej trati " 2. polovica " v smere na juh pre L 12.
asi sranduješ, nie? To je už fakt sila, keď sa niekomu nepáči spojenie NO s krajským súdom. Vieš, koľko liniek spája tieto zastávky? 16! ( 2, 4, 7, R1, R5, 10, 11, 21, 23, 25, 31, 52, 56, 71, 72, 73 ) Takže neexistuje, aby sa po príchode L 20 na NO čakalo dlhšie ako 5 minút.
Pozor: nie je to kompletny presny CP, malo by to vsak poznat casy, kedy dana linka premava.
Vyhladavat sa da:
- podla nazvu zastavky (napr. "Stanicne namestie")
- podla Point of Interest (napr. "Zeleznicna stanica")
- podla adresy (nazov lubovolnej ulice v meste)
Po kliknuti na ikonku ("lupa") sa zobrazi google map widget.
tak ak pridem 20L na Bottovu povedzme o 6:14 (kedze nie je uvedeny cas prichodu na CP), tak na 10 budem cakat cca. 9min (prichod ma o 6:23), no ... ak busy pojdu, jak maju, tak 52 sa da stihnut, snaaad, kedze kus cesty treba od 20tky prejst peso na zastavku 52 ... jaaaaaaj, no proste si to budem musiet vyskusat, aby sa dalo debatit "vo velkom"
ale si myslim, ze momentalne je tu bordel najma kvoli vynechavanym spojom, keby toto bolo poriesene, tak je sicko v poraaadku
je mi jasne, ze budem musiet prestupit, lebo inac sa to nebude dat ... ale taka kratka cesta busom mi nedava velku logiku, akoze pre koho je to robene? a ked uz vystupim na NO, tak musim cakat viac ako 5min. na pripoj!!! co nezodpoveda tvrdeniam DPMK ...
TA