Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #34991:
"Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. "
...lebo v tej nadhodenej myšlienke ste povedali len "a" , "b" ste nepovedali. A ten kto to číta, si povie, že v KE sa stavajú el. trate veľmi draho.
A ku "...teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate." ...
len toľko, že Vy ste začali porovnávať diaľnice s elektr. traťami...
K zastávkam na znamenie : čo je to zas za výmysel? Ako može byt v systáme, kde sa jazdi na presné časy, kde zákl. jednotkou je minuta, kde je prestupna tarifa, kde sa system tvari, ze je zalozeny na prestupoch jazdit na znamenie? CVo je to za bullshit? to je problem spravit prieskum a upravit chronometraze?
Reply on: VLI #34985:

Prekvapuje ma, že niekto berie tak strašne vážne nadhodenú myšlienku. Keď už sme u toho do dôsledkov, tak "Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku" - pojem začína sa neznamená, že už sa vyrovnala. Tak isto keď poviem, že ten hlúpy Jano so samými päťkami sa zrazu začal učiť a začína sa vyrovnávať jednotkárovi Jožkovi, že už je z neho tiež jednotkár. A ak do úplných paradoxov - teleso diaľnice je cca 4x také široké ako teleso električkovej trate, tak ak by sme to dali plošne do rovnováhy, tak k tým 16.596 959 € za diaľnice je adekvátna cena 11.020 380 € za električkové trate.
Neviete, ci budu zastavky na znamenie Polov a Ludvikov Dvor? Ak ANO, dufam, ze iba u tych spojov oznacenych Z.
A k nastupu prednymi dverami:
Vystupujuci cestujuci pouziju na vystup stredne alebo zadne dvere - vodic ich uvolni k otvoreniu po ukonceni nastupu prednymi dverami.
To ale bude radost, to este bude treba cakat nato, aby som mohol vystupit...
Reply on: tbus #34981:
to by uz chcelo taaaaaky velky slnieckovsky skmajlik ako tu spravne napisal 5 je tu uplna anarchia, na spoje sa chodi na nahodu ci pride ci nepride a ak mam casovy CL tak je to v p...i, sefovia DPMK jazdia v bavorakoch tym je to fukes a cestujuci nech platia za spoje co nepridu ☠ ☠
Mam navrh sak pridem na zastavku oznacim si listok a idem pesi ?
Tabuľku mi neberie, tak snáď to bude takto jasnejšie

DOPRAVNÝ PODNIK MESTA KOŠICE, a.s. - CAD
Nevypravené -- Nenastúpení
služby - - vodiči
Dňa ranné/popol. ranné/popoludní
15.júla 2008 12/15 - 2/2
16.júla 2008 8/21 - 5/6
17.júla 2008 6/12 - 2/4
18.júla 2008 12/21 - 4/12
19.júla 2008 4/4 - 2/2
20.júla 2008 4/3 - 3/1
21.júla 2008 10/10 - 2/4
22.júla 2008 25/15 - 7/4

Za posledných 8 dní nebolo vypravených 182 služieb v autobusovej doprave.
Z uvedeného prehľadu vyplýva , že sa zrejme nepotvrdí moja predpoveď o tom, že kvôli odsúvaniu nového linkového vedenia sa plán vozokm stanovený mestom na rok 2008 splní už v októbri 2008. Akurát, že neviem či je to dobre alebo nie. Mesto je ticho a cestujúci si na to pomaly zvykajú, takže zrejme je všetko v poriadku.
Vlado Stankovič
Nie sú vodiči, denne 10 - 20 nevypravených služieb a všetci sa usmievajú.
Nevadí, že premáva v lete úplne zbytočná linka 35, čo by bolo 5 ušetrených služieb.
Keď raz nie sú vodiči, prečo sa dočasne nerušia linky? Zrušme aj 31-ku, ďalších 6 služieb, ale nech cestujúci dopredu vie, na čom je!!!
Zaveďme na vybraných linkách víkendový CP aj cez pracovné dni. Len nech cestujúci vie, na čom je!!!

Tu vládne totálna anarchia, všetci sa usmievajú, kompetentní sa tvária, že sa nič nedeje alebo sa tvária "To nie ja, to on".
Už robíme len na novom LV a na všetko dianie do 2.8. zvysoka serieme.
Napadlo už niekoho, páni kompetentní, že nové LV založené na prestupovaní, bude pri takejto miere nevypravenosti ešte väčší bordel ako dnes?
DOPRAVNÝ PODNIK MESTA KOŠICE, a.s. - CAD
Nevypravené Nenastúpení
služby vodiči
Dňa ranné / popol. ranné/ popoludní
15.júla 2008 12 15 2 2
16.júla 2008 8 21 5 6
17.júla 2008 6 12 2 4
18.júla 2008 12 21 4 12
19.júla 2008 4 4 2 2
20.júla 2008 4 3 3 1
21.júla 2008 10 10 2 4
22.júla 2008 25 15 7 4

Za posledných 8 dní nebolo vypravených 182 služieb v autobusovej doprave.
Z uvedeného prehľadu vyplýva , že sa zrejme nepotvrdí moja predpoveď o tom, že kvôli odsúvaniu nového linkového vedenia sa plán vozokm stanovený mestom na rok 2008 splní už v októbri 2008. Akurát, že neviem či je to dobre alebo zle. Mesto je ticho a cestujúci si na to pomaly zvykajú, takže zrejme je všetko v poriadku.
Myslíte si to aj vy ?

Vlado Stankovič
Reply on: PTI #34971:

"Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku ...."
K tomu len toľko, že pri 10 mil. Sk za 120 m električkovej trate pod mostom VSS je to niečo nad 83 mil. Sk na 1 km.
Slovenské diaľnice sa stavajú v cene okolo 500 mil. /1 km. Matematika nepustí: 83 mil. je výrazne menej ako 500 a viac mil.
Odporúčam stránky NDS, alebo http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6649. - citát z tohto fóra:

"Môže si každý hovoriť, čo chce, ale priemerná cena na 1 km plnohodnotnej a dostavanej diaľnice (vrátane IT systémov, čo okolo našich diaľnic na 99% ani nejdú) je nižšia ako v SR ... kde cena je 500 mil. SKK na 1 km

Japonsko - 440 mil. SKK (rok 2005)
Nemecko - 420 mil. SKK (rok 2006)
USA - 380 mil. SKK (rok 2005)
Kanada - 365 mil. SKK (rok 2006)
Malajzia - 315 mil. SKK (rok 2005)
Austrália - 310 mil. SKK (rok 2005)
Chorvátsko - 290 mil. SKK (rok 2005)
Maroko - 220 mil. SKK (rok 2005)

Vo všetkých týchto štátoch okrem Maroka sú vyššie platy ako u nás pri výstavbe diaľnic, vyššia cena ocele, v USA nižšie ceny nafty, ... niekde sú iné daňové a podporné systémy, ale zarátaná je komplexná a cena a skutočný priemer: výstavba: postavené km/celková cena a to pri SR dokonca vyšlo na 590 mil. SKK, v ČR nad 650 mil. SKK a to všetko pri diaľnici na 1 km ..."
Reply on: Isidor #34982:
otázkou je, čo znamená " zabezpečný prestup ". Takže spoje L 18 budú vyčkávať na Mieri na trolejbusové spoje?
Reply on: PTI #34978:
páči sa mi ukončenie " chodníka ô pri križovatke pri Nay do stratena na cestu. Super práca!
vraj "Najčastejšie otázky z ankety - nové linkové vedenie":

Otázka:
Prečo sú niektoré mestské časti (napr.Ťahanovce) preferované viac, ako iné (Furča, KVP)?

?

http://www.dpmk.sk/content/view/100/124/

toto je zaujímavé

"spojenie KVP – Furča"

V opačnom smere budú na cestovných poriadkoch trolejbusov vyznačené spoje, z ktorých bude na Mieri zabezpečený rýchly prestup na linku 18. ?
Reply on: Wolfangel #34973:
21 bolo len rano pripocitaj poruchy a poobednajsie a este ktovieco ? ...chcelo by to pridat aj smajlik slniečka
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
Reply on: PTI #34978:
V tomto pripade mi to pride ako mensie zlo oproti tomu keby tam ten chodnik nebol vobec..
uhm nice
Reply on: PTI #34972:
Nechceli ste napísať, že najprv čakáte 30 minút a až potom ďalších 30 cestujete?

Re #34971 PTI: No videl som jednu prezentáciu DPP, tak oni majú v pláne postaviť ďalších 32,4 km tratí do roku 2015 pri priemerných nákladoch 500 M CZK na 1 km ❗ ❗ ❗ ? ? ? Tak by ma úprimne zaujímalo čo sa za tou sumou skrýva?
Reply on: Wolfangel #34973:
pocul som zevraj uz 30 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.