Reply on: S499.1023 #3528:
Už mi bolo vysvetlené, že trať KE - PO aj bez zdvojkoľajnenia úseku KY - PO dokáže zvládnuť 20 min. interval. A mne kratší ani netreba.Čo sa týka navrhovaných vozidiel, vieš ako sú na tom moje vedomosti zo železničnej techniky
Keď nepôjdeš cez WAP, ale klasicky, skús hodiť na navrhované vozidielka link, nech to vidím.
Ak by to boli trolejbusy, bola by to zvrhlosť, pretože by to nič neriešilo a bol by to nezmysel. Ale keďže máme medzi týmito mestami železnicu, všetky ostatné riešenia sú nezmyselné. Všetko čo treba je zahustiť spoje na železnici a zdvojkoľajniť úsek Kysak - Prešov.
Sarko
AD- Hornádska ul. 10 (+technologické zázemie, prevádzkové riaditeľstvo AD a TD)
AD- Ul. pri prachárni (3) (iba odstavné plochy a najnutnejšie opravy)
AD- Železiarenská ul. 47 (iba odstavné plochy a najnutnejšie opravy)
ED- Bardejovská ul. 6 (+technologické zázemie, prevádzkové riaditeľstvo ED, generálne riaditeľstvo)
TD - Trolejbusová ul. 5 (+technologické zázemie)